17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de One Call Now

Restez connecté facilement grâce à la numérotation automatique d'OnSolve One Call Now. La gestion d'une entreprise peut être une responsabilité particulièrement contraignante. Un système de numérotation automatique facilite les communications et vous permet de répartir les tâches afin d'obtenir des performances optimales. One Call Now est un logiciel d'automate d'appel basé sur le web, sans matériel ni logiciel nécessitant une installation physique ; tout est basé sur le cloud. Pour les entreprises qui ont besoin de contacter plusieurs personnes rapidement et efficacement, le bon système de numérotation automatique permettra d'économiser un temps et des ressources considérables tout en générant de plus grandes possibilités de croissance des profits. Au fur et à mesure que votre entreprise se développe, le bon système évoluera avec vous sans perdre de vue vos résultats. Commencez à utiliser la solution dès aujourd'hui ou découvrez la version d'essai gratuite pour voir comment One Call Now peut gérer vos besoins en matière de numérotation automatique, etc.

Qui utilise One Call Now ?

Outil de numérotation automatique en ligne pour les entreprises, les écoles, les églises, les organismes à but non lucratif et les sociétés de gestion immobilière, qui permet d'accéder à une audiothèque, à des messages ciblés, à des rapports, à des sondages, etc.

One Call Now Logiciel - 1
One Call Now Logiciel - 2
One Call Now Logiciel - 3
One Call Now Logiciel - 4

One Call Now ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

One Call Now

One Call Now

4,6 (25)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
74
2
4,6 (25)
4,2 (25)
4,3 (25)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
267,00 €
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
6
4,2 (11)
4,8 (11)
4,8 (11)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à One Call Now

WATS
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration de données
Outils d'analyse de données
Sécurité des données
AlertMedia
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Notifications en masse
Notifications en temps réel
DialMyCalls
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
RedFlag
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion des contacts
Notifications en masse
inConcert Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des centres d'appel
Gestion des clients
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Distribution automatique des appels
Rapports et analyses
Bright Pattern
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des contacts
Rapports et analyses
LeadDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Identification de l'appelant
Journalisation des appels
Suivi des appels

Avis sur One Call Now

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
28%
2
4%
Gary
Gary
Public Information Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Institutions religieuses, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent way to communicate with church members

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We use One Call Now at least once a week, sometimes almost daily, to keep our members informed of deaths, events, announcements, schedules, etc. It's a great tool that keeps everyone apprised of what's happening in the church.

Avantages :

Our church has used One Call Now for several years, and it has continually improved. We use it to send out phone calls, emails, and text messages. You can schedule your messages, send to specific groups that you set up, or to everyone in the system. I've found the easiest way is via phone app as you can use your phone mic to record your voice messages. Sound quality is pretty good, too.

Inconvénients :

The phone app used to be buggy but it has greatly improved. The program does cost, but saves so much time and keeps your congregation informed and updated.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

We use one call every day .to keep our team informed of events . announcement, schedules and others

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We use one call from six months .in this six months we solve more than one problems such as communication, and text message.etc...

Avantages :

Our company has used one calling now for more than sex months. We use it to send our messages also we use it in our company to send out phone call ,also we use it in a certain groups .and it help us to know what the last news .

Inconvénients :

This software is very useful honestly from we use it .we find the communication between us is very easy and simple,and didn't cost so much and the phone app is very simple and any one can use it

Tim
administrator (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Not very reliable

2,0 il y a 4 ans

Commentaires : I am currently looking for alternatives.

Avantages :

Able to contact multiple people with a single phone call

Inconvénients :

Not very reliable. Many times the report states I was contacted with the message, but I never even got a call! Several people say the message starts, stops then restarts with out ever completing the message. Several people reported that the message starts in the middle so full information is not conveyed.

Kelli
Administrative Assistant (É.-U.)
Institutions religieuses, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One Call Now contacts EVERYONE how they like to be contacted.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : In today's day and age, the old "phone tree" system does not work. But One Call Now calls everyone on your list and keeps recalling. You get a report showing who was contacted and who was unreachable. With the church having so many subgroups, it is nice to be able to select only certain people or groups to call with meeting updates and event reminders; rather than calling everyone at the church, every time.

Avantages :

One Call Now will call, text or email your group, whichever they prefer. You can set-up sub groups to call only certain people so that the whole church doesn't need to be called when a youth meeting time is changed.

Inconvénients :

One Call Now charges based on the number of phone numbers that you have in your database. So if you have a home phone and a cell phone for someone, that counts as two numbers.

Carol
Office Assistant (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One Call Now

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : One Call is great to reach our congregation through phone, email, and text. I can get on the website immediatley. It is wonderful that when we have a prayer request that we can put it out to our prayer groups and the people receive it immediately so they can begin praying for that person or situation. Some people complain they can't understand the voice when they get the phone message, probably talks a little faster than we do, even though I use the voice I think is the slowest.

Avantages :

I am the office assistant and this is used for our church. I like it that I can go on the internet at home in the evening if needed and put out a prayer request to our congregation instead of having to go back to the church to put out the message.

Inconvénients :

The pronunciation on some words is not how we say them. I have to keep changing the spelling of the work until I can get the word to sound the way we pronounce it. An example: Blountville. For it to pronounce it correctly I have to change the spelling to Bluntville. And there are some other words that occasionally will come up that way.