Description de Marsello

Goody est une solution de fidélisation des clients et de marketing automatisé qui fonctionne simplement ! Elle vous aide à créer un programme de fidélisation et de récompenses personnalisé qui fidélise la clientèle et augmente le nombre de visiteurs fréquents grâce à des offres marketing automatisées proposées au bon moment et aux bonnes personnes. Après quoi, la solution se concentre sur l'acquisition de nouveaux clients en incitant les personnes à vous rendre visite.

Qui utilise Marsello ?

Hôtellerie, pharmacies, commerces de détail, parcs d'attractions, automobile, tout !

Vidéo de Marsello
Marsello Logiciel - 1 Marsello Logiciel - 2 Marsello Logiciel - 3 Marsello Logiciel - 4 Marsello Logiciel - 5

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Marsello

4,4 (93)
Marsello
100,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
54
11
4,4 (93)
4,3 (93)
4,4 (93)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
11,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
140
224
4,4 (15 780)
4,4 (15 780)
4,2 (15 780)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Marsello

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Avis sur Marsello

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
26%
3
10%
2
1%
1
2%
Che
Che
Sales And Marketing Specialist (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Avantages :

We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Inconvénients :

Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

Shannay
Office Manager (Nouvelle-Zélande)
Production alimentaire, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Hopefully more customers passing through the store

Avantages :

Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Inconvénients :

Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Réponse de l'équipe de Goodycard

il y a 5 ans

Hi Shannay, thanks so much for your response. We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10! Kind regards, Rory Moss, Marketing Manager

Shannay
Office Manager (Nouvelle-Zélande)
Produits alimentaires, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Goody review 2019

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Avantages :

Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Inconvénients :

Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Réponse de l'équipe de Goodycard

il y a 3 ans

Hi Shannay, We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had. Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders. Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve. Appreciate the feedback. Kind regards, Rory Moss General Manager

Musiyyib
Marketing (Pakistan)
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A powerful all-purpose marketing tool

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : It could use more functionality for things like embedded Forms and login forms because it is a little clumsy for users.

Avantages :

It took me quite a while to figure out where everything was when I first started using this program. only because of the sheer number of possibilities they provide, like loyalty awards, email marketing, points, and more. All of these elements are used by me to enhance all of my marketing strategies. Without a doubt, the function and program I've used the most recently.

Inconvénients :

I'm still attempting to understand all the alternatives that this organization provides. However, I did encounter a few snags when researching this issue. I would like to target specific clients with a collection of emails or locations, but I am unable to do so. Additionally, I'd want to customize my email by choosing the size of the headline logo or GIFs.

Jusmena
Owner (Nouvelle-Zélande)
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Consistent

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card

Inconvénients :

Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve

Réponse de l'équipe de Goodycard

il y a 5 ans

Hi Jusmena, Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this. Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate. We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP. Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer? Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options. Kind regards, Rory Moss Marketing Manager