17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Marsello

Goody est une solution de fidélisation des clients et de marketing automatisé qui fonctionne simplement ! Elle vous aide à créer un programme de fidélisation et de récompenses personnalisé qui fidélise la clientèle et augmente le nombre de visiteurs fréquents grâce à des offres marketing automatisées proposées au bon moment et aux bonnes personnes. Après quoi, la solution se concentre sur l'acquisition de nouveaux clients en incitant les personnes à vous rendre visite.

Qui utilise Marsello ?

Hôtellerie, pharmacies, commerces de détail, parcs d'attractions, automobile, tout !

Marsello Logiciel - 1
Marsello Logiciel - 2
Marsello Logiciel - 3
Marsello Logiciel - 4

Marsello ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Marsello

Marsello

4,4 (102)
125,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
50
16
4,3 (102)
4,3 (102)
4,4 (102)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
13,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
161
227
4,4 (17 181)
4,4 (17 181)
4,2 (17 181)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Marsello

Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Spark Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Suivi des activités
Kangaroo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des rendez-vous
Suivi des médias sociaux
TapMango
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Envoi de SMS en masse
Gestion des récompenses
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Spendgo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des contacts
Suivi des interactions
Apex Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des récompenses
Preferred Patron Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Historique des transactions

Avis sur Marsello

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
25%
3
11%
2
1%
1
3%
Che
Che
Sales And Marketing Specialist (Nouvelle-Zélande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Avantages :

We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Inconvénients :

Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

Liam Styles
Creative Director (Canada)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great App, Could be Better

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Marsello allows lots of customization to suit your needs in most areas, but bafflingly little to none in others. It has a fairly customizable loyalty program disambiguated from $$ to points, which you can have mean the same thing, but most customers of ours dislike the points and would rather have their loyalty tracked in $$.

Avantages :

Marsello is, at the time of review, the best platform for loyalty and email marketing for our business. There is a lot of customization and great analytic overview.

Inconvénients :

Marsello, at time of review, does NOT have a function that allows product recommendations tailored to individual purchases or cart activity. This means if you suggest any products via email marketing, it will always be a list of randomly generated products or manually selected ones. They will be the same for everyone. This feature is essentially useless for general purpose marketing or winback. Like many apps of its kind, it's a little too concerned with marketing itself instead of actually being a helpful app for clients. There are so many bells & whistles that are little more than half-baked ideas that have never gone anywhere.

Shannay
Office Manager (Nouvelle-Zélande)
Produits alimentaires, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Goody review 2019

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Avantages :

Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Inconvénients :

Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Réponse de l'équipe de Marsello

il y a 5 ans

Hi Shannay, We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had. Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders. Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve. Appreciate the feedback. Kind regards, Rory Moss General Manager

Laurie
Barista (Nouvelle-Zélande)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

An all-in-one loyalty card in app form and on your Smartphone!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Working at a cafe, I help customers to sign up and teach them how to use the app so they can start earning points and earn freebies. I tell them of it's other uses and familiar places I have seen Goody Card stations being used.

Avantages :

Free Goodies! From cafes to hairdressers, pharmacies and more this app acts as a loyalty card to returning customers at all sorts of stores nationwide. Gone are the days of holding on to dozens of stamp cards or coupons - having the QR code card and/or app on your phone allows free rewards just from reoccuring visits to stores.

Inconvénients :

With the app being free and easy to use and getting rewards at literally no cost to me there is nothing wrong with Goody. However I can see how some are skeptical to getting it - "Oh I don't have the time to get this app and do my initial sign up" or "it's one more thing to keep track of" - To me, once you sign up, that's it, there's nothing else to think about or information to put in. A mere scan of the code upon each visit to your favourite places can add up to get you free goodies.

Maureen
Owner (Italie)
Mode et vêtements, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Product For Small Business

5,0 l’année dernière

Commentaires : My experience has been really good with Marsello. Customer service is great. It was easy to set up and the automated emails have been operating flawlessly on my site for years.

Avantages :

Marsello has been a solid marketing platform for my small business. The platform is affordable and trustworthy. I've been using it for a number of years now and it has never let me down.

Inconvénients :

The analytics and reports need improvement.