Pour qui ?

Hôtellerie, pharmacies, commerces de détail, parcs d'attractions, automobile, tout !

Notes moyennes

71 avis
  • Note globale 4.4/5
  • Facilité d'utilisation 4.4/5
  • Service client 4.4/5
  • Fonctionnalités 4.2/5
  • Rapport qualité-prix 4.3/5

Informations sur le produit

  • À partir de 70,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Goodycard
  • http://www.goodycard.co.nz
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Goody

Goody est une solution de fidélisation des clients et de marketing automatisé qui fonctionne simplement ! Elle vous aide à créer un programme de fidélisation et de récompenses personnalisé qui fidélise la clientèle et augmente le nombre de visiteurs fréquents grâce à des offres marketing automatisées proposées au bon moment et aux bonnes personnes. Après quoi, la solution se concentre sur l'acquisition de nouveaux clients en incitant les personnes à vous rendre visite.

Goody - Fonctionnalités

  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Cartes de fidélité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des récompenses
  • Portail des membres
  • Suivi des activités
  • Suivi des références
  • CRM
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des remises
  • Gestion des récompenses
  • Portail des membres
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi des références
  • Système de carte de fidélité
  • Système de cartes cadeaux
  • Système de fidélité sans carte

Avis les plus utiles sur Goody

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

Publié le 10/10/2018
Che C.
Sales And Marketing Specialist
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Avantages: We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Inconvénients: Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

Publié le 09/05/2018
Shannay H.
Office Manager
Production alimentaire, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Hopefully more customers passing through the store

Avantages: Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Inconvénients: Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Goodycard le 15/05/2018

Hi Shannay, thanks so much for your response.

We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!

Kind regards,

Rory Moss,
Marketing Manager

Goody is everything you need

Publié le 30/01/2020
Billy E.
Owner
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I had a customer service person [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] that was amazing. I would employ her if I could. Took time to help me through every single step. Wants to help me grow my business, she seems to love her job. I feel I can email or call and things get done straight away. Happy to help me to understand campaigns and all the features Goody has.

Avantages: I love the product. I am growing in loyalty and already seeing bounce back from customers. Has the ability to target customers on time since last visit. Has the option to target quiet nights. Really happy so far.

Inconvénients: I would love to see push notifications instead of email, and the ability to leave offers on the app at all times to entice people browsing the app.

Goody's worth it

Publié le 14/01/2020
Vanessa N.
Manager
Médias de diffusion, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great notifications through email which tie in when your card is swiped. Really easy.

Avantages: That it is a national customer rewards scheme rather than just local.

Inconvénients: There is nothing that I don't like about Goody.

Goody review 2019

Publié le 12/03/2019
Shannay H.
Office Manager
Produits alimentaires, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Avantages: Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Inconvénients: Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Réponse de l'éditeur

envoyé par Goodycard le 19/07/2019

Hi Shannay,

We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.

Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.

Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.

Appreciate the feedback.

Kind regards,

Rory Moss
General Manager

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