ReviewPro

Description de ReviewPro

Principaux fournisseurs de solutions de Guest Intelligence auprès de marques hôtelières indépendantes dans le monde entier, ReviewPro fournit aux hôteliers un aperçu exploitable pour améliorer l'expérience de leurs clients et augmenter leur classement sur les sites d'évaluation et les agences de voyages en ligne (OTA). La suite de solutions cloud de l'entreprise comprend la gestion de la réputation en ligne (ORM), la solution de sondage des clients (GSS) et l'optimiseur des revenus.

Informations sur ReviewPro

Review Rank

https://www.reviewpro.com

Fondé en 2008

Prix de ReviewPro

ReviewPro n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

ReviewPro - Fonctionnalités

  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion des enquêtes
  • Rapports sur les appels
  • Suivi des plaintes

Logiciels de satisfaction client : afficher la liste complète

ReviewPro - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à ReviewPro

Avis sur ReviewPro

Afficher 4 avis sur 4

Note globale
3,5/5
Facilité d'utilisation
3,5/5
Service client
3,8/5
Fonctionnalités
3,8/5
Rapport qualité-prix
3,5/5
Larissa E.
Freelancer
Études de marché, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/03/2020

"Increase your business with ReviewPro!"

Commentaires: I have helped my husband with his cleaning business using ReviewPro. Your online reputation is VITAL and it is so important to have as many positive reviews as possible because it brings you so much more business. ReviewPro has helped us to accomplish this and is so easy to use!

Avantages: I love how easy it is to send your clients requests for reviews.. and with the link right there so it is easy for them to review you! I especially love the text message feature.

Inconvénients: I have no complaints about ReviewPro! I think it is so important to build up your online presence with as many positive reviews as you can so this software is wonderful!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/03/2020
Aaron C.
Senior Reservation Agent
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2020

"ReviewPro - An Extensive Suite of Tools for Customer Feedback Surveys and Correspondence"

Avantages: The most helpful feature of ReviewPro was the ability to reply to guest surveys and comments online using preset templates, this saved our staff a tremendous amount of time in the busy season when surveys were piling up and we found it very convenient to use. The ReviewPro smartphone app was also very useful when working out of the office and tied very nicely to the web browser version. Again, this saved the staff time and allowed us to respond to our guests even when out and about.

Inconvénients: Our company was looking a more affordable provider for guest survey solutions; so we did transition to SurveyMonkey. However, ReviewPro does offer a lot of quality services for their price.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2020
Utilisateur vérifié
Directora a l'Hotel Sa Voga
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/10/2018

"Don’t use it if you are a small hotel"

Avantages: Nothing. Probably it is good for a big hotels

Inconvénients: Very expensive, poor service. I had to pay for two years for something that it wasn’t usefull for my business

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/10/2018
Utilisateur vérifié
VP Revenue Management
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/06/2018

"Great product to support your reputation"

Avantages: It is a great platform that allows better and clear understanding of what impacts are happening on our hotel and how we can manage these effectively to grow our business. The system provides some good and powerful analytics which allow for better decisions to be made.

Inconvénients: None! all is good. Ever since using the platform it has been easy for us to manage our reviews and it is very clear as to where our opportunities are.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/06/2018