Talkable

Qui utilise Talkable ?

Les entreprises d'e-commerce qui souhaitent augmenter leurs ventes en faisant en sorte que leurs clients actuels orientent leurs amis et leur famille vers leurs produits.

Description de Talkable

Talkable modifie la manière dont les entreprises de commerce électronique acquièrent et fidélisent leurs clients, grâce à l'un des outils marketing les plus puissants : les recommandations. Talkable offre une plateforme permettant d'optimiser l'impact des recommandations : une suite de tests A/B intégrée, une segmentation des offres et des contrôles des comportements frauduleux. Que vous cherchiez à acquérir de nouveaux clients, à les fidéliser ou à encourager les abonnements aux newsletters, l'équipe de Talkable chargée de la réussite des clients peut adapter le programme à vos besoins.

Informations sur Talkable

Talkable

https://www.talkable.com/

Fondé en 2010

Prix de Talkable

Talkable est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

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Talkable video
Play
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Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Talkable - Fonctionnalités

Logiciels de Referral Marketing
Engagement des leads
Gamification
Gestion des bonus
Gestion des campagnes
Gestion des contacts
Gestion des récompenses
Gestion des références des employés
Intégration de tiers
Marketing multicanal
Modèles de références
Pour les références des clients
Pour les références des employés
Suivi des références
Suivi du ROI et de l'analytique

Avis sur Talkable

Afficher 5 avis sur 29

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
4,7/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Max R.
Marketing Automation Specialist
Bijoux et produits de luxe, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/05/2019

"Referral marketing platform for resharing discounts to my customers friends and family."

Commentaires: The power of referral is definitely strong.

Avantages: Talkable referral platform helps us generate extra sales in the luxury watch industry. Backed up by a solid remarketing strategy, resharing purchased items with a coupon increased ROI.

Inconvénients: The strategy of discounts took us some time. Once we had the mockups for resharing products, we had to deal with our custom site. Talkable provided their own developers who were able to quickly implement integration with our site and Adroll.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/05/2019
Ian J.
Ecommerce Manager
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/12/2017

"Great product, great team."

Commentaires: For a brand that cannot/does not want to be very promotional, I think the tool worked well. However, it would shine for a retailer that has a deep product assortment and a wide range of price points.

Avantages: From start to finish, the process was very simple to implement. It's honestly one of the only products I've ever encountered where I've been told it's only a couple of hours to implement, and it was actually only a couple of hours. The UI for the tool is very intuitive, and the WYSIWYG tool is very easy to use. The emails and onsite widgets are pretty customizable, and a non-developer should be able to do most of the updates. The implementation and ongoing support team at Talkable are HIGHLY responsive and proactive. They work with you to tailor a program that is right for your business. I would totally recommend this software to anyone.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/12/2017
Dimitar T.
Head of Direct Marketing
Mode et vêtements, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/07/2019

"Great product for referral marketing"

Avantages: Great security and fraud prevention options.

Inconvénients: Setting up campaign creatives can be a bit tricky.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/07/2019
Griffin T.
CEO / Co-founder
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/07/2016

"Best Referral Marketing Software On The Market - HANDS DOWN!!"

Commentaires: Working with Talkable has been the overall best experience for us. Their team is extremely knowledgable in their product as well as super fast to response to any email I send their way.

Avantages: Great ROI, which is the most important factor, their product is optimized for mobile, which is about 80% of our traffic, and their staff is so personable and easy to work with.

Inconvénients: I wish we can find even MORE ways to bring in referral customers on our site, but sometimes you don't want to have it blasted everywhere on the home page! haha

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/07/2016
Andrea C.
Growth Marketing Manager - Partnerships
Meubles, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2019

"Good Service and Excellent Client Support"

Commentaires: Despite my frustrations with the user dashboard, the client support we receive is exceptional. We have limited bandwidth across our team to manage this channel and our client service team does an excellent job bridging that gap, reporting, bringing new ideas to the table, and helping us execute.

Avantages: I like that the software offers a lot of different features and is often developing new features for clients to optimize their referrals

Inconvénients: I find the dashboard EXTREMELY difficult to navigate and understand what's where. The reporting is good, but the verbiage is not self-evident and finding the right report is difficult.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2019