17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Call Loop

Call Loop facilite l'envoi et la réception de diffusions vocales et de messages texte SMS avec vos contacts. Capturez les noms et les adresses e-mail des messages texte. Atteignez instantanément des milliers de personnes avec un seul message. Intégrez facilement votre logiciel d'e-mail marketing, CRM, etc.

Qui utilise Call Loop ?

Cet outil permet à des entreprises de maçonnerie, des conférenciers, des coaches, des agents immobiliers et des investisseurs, des paroisses et à de grandes marques d'atteindre efficacement leur public avec des messages mobiles.

Call Loop Logiciel - 1
Call Loop Logiciel - 2
Call Loop Logiciel - 3
Call Loop Logiciel - 4
Call Loop Logiciel - 5

Call Loop ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Call Loop

Call Loop

4,6 (83)
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
52
5
4,6 (83)
4,7 (83)
4,7 (83)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
62
18
4,4 (166)
4,4 (166)
4,4 (166)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Call Loop

CallRail
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Métriques de suivi d'appels
Routage des appels
ROUTEE
Fonctionnalités les mieux notées
MMS
Messagerie bidirectionnelle
Messagerie planifiée
TextP2P
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie bidirectionnelle
Personnalisation de messages
Listrak
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité CAN-SPAM
Gestion des campagnes
Gestion des contacts
SlickText
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Messagerie planifiée
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Mobile Text Alerts
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie SMS
Messagerie planifiée
Planification des campagnes
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
CM.com Communications Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Gestion des campagnes
Marketing multicanal

Avis sur Call Loop

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
20%
3
6%
2
1%
1
1%
Ravi
Ravi
LEAD BUSINESS ANALYST (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SMART SMS

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall experience is good. Customer support is responsible and reliant. I can count on them to support me and provide me solution to my problems.

Avantages :

This software is very convenient. I like the integration flexibility most. It can get connected to different platforms and easy to use. We dont need any super technical knowledge. I integrated this software with HubSpot and Infusionosft and right now our email campaigns are automatically triggered so as SMS service through Call Loop.

Inconvénients :

It doesn't support Spanish accent and that's what we don't like. Because most of our cusotmer base are latinos.

Melissa
Director of Awareness Marketing and Lead Nurturing Automation (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great integration with ActiveCampaign

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : We love using this product because it has created some huge efficiencies for the admissions teams we work with.

Avantages :

The most helpful feature of this product for us is the SUPER SIMPLE integration with our automations in ActiveCampaign.

Inconvénients :

I would say the biggest area of improvement is the reporting. I would like to see a few more reporting capabilities. Also, I have wanted to download our recorded messages to send for approval, and the system was giving me an error, however, I reached out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] over chat and he is always EXTREMELY quick to respond and help me out.

Alan
sole proprietor (É.-U.)
Divertissement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I use it, but I can't highly endorse it. It is not user friendly

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : It gathers cell phone #'s for me. it costs me money every time they send me a text and if I want to reply to the test, it costs me more money. If I want an interactive experience - back and forth with text messages, it costs me money every time.

Avantages :

It does gather cell phone #'s for me so I can communicate with people via text messaging.

Inconvénients :

It is not intuitive. I fight with the program EVERY time I use it. It pisses me off and as soon as I find an alternative funneling program, I will probably change.

Greg
President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use and good value!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I've never had any problem with service. Very responsive.

Avantages :

the ease of use was great! It's just simple. Easy to integrate with my CRM. Works for both text and voice broadcast.

Inconvénients :

It'd be a really great feature if the CRM integration included list management so I didn't have to import lists but that's minor

Jason
Jason
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Pretty Good Tool, Room for Growth

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : All in all the software is a solid SMS providor with tons of potential and room for growth.

Avantages :

I've not tested a large amount of SMS softwares so my review should be taken with a grain of salt, but if you are looking for a "meat and potatoes" solution that does what you need it to reliably (i.e. sends SMS to customers) without bells and whistles, this one is for you. There is readily available access to keywords, building new groups and automating various sequences. Intregrations with 3rd party providors is good as well (zapier).

Inconvénients :

SAAS providers are building some pretty streamlined and visually stunning user interfaces these days. This one feels a bit dated at times. Switching between groups, remembering what the difference is between followupss and triggers and other small things increases friction at times. Building a flow and user group could definitely be streamlined. I'd take cues from places providers like Justuno, klaviyo or manychat (all very intuitive with a low learning curve).