Qui utilise HubSpot CRM ?

HubSpot CRM s'adresse aux petites et moyennes entreprises (10-200 employés) pour lesquelles les feuilles de calcul ne suffisent pas, mais qui n'ont pas besoin des fonctions avancées d'une CRM complexe pour grande entreprise.

Description de HubSpot CRM

La solution parfaite pour les entreprises de 10 à 1000 employés. Entrez dans le 21e siècle avec HubSpot CRM, un outil de gestion des relations clients facile à utiliser, qui élimine les opérations manuelles et aidera votre équipe à booster ses ventes. Il est gratuit, et vous pouvez commencer à l'utiliser dès maintenant. HubSpot CRM vous permet de garder tous vos contacts dans une base de données centralisée et personnalisable. Il enregistre automatiquement toutes les interactions, explore l'Internet à votre place et peut suivre plus de 13 millions d'entreprises, chiffre qui ne cesse de croître.

Informations sur HubSpot CRM

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Fondé en 2006

Prix de HubSpot CRM

HubSpot CRM est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de HubSpot CRM est disponible à partir de 50,00 $US/mois.

À partir de

50,00 $US/mois

Prix

Gratuit. Des fonctionnalités Premium supplémentaires et payantes sont disponibles.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

HubSpot CRM - Fonctionnalités

Logiciels CRM en ligne
Analyse du service client
Catalogage et catégorisation
Contrôle des réponses par e-mail
Gestion des connaissances
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Portail libre-service
Recherche
Suivi du support client
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing
Automatisation du marketing
Catalogue de produits
Devis et offres
Gestion de projets
Gestion des campagnes
Gestion des centres d'appel
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des enquêtes
Gestion des leads
Gestion des listes
Gestion du territoire
Lead scoring
Pages de renvoi et formulaires Web
Suivi des interactions
Suivi des références
Support client
e-mail marketing
Devis et offres
Gestion de projets
Gestion des contrats
Gestion du pipeline de ventes
Planification
Prévision
Suivi des clients
Affectations d'équipe
Alertes de compte
Gestion des leads
Gestion des ressources
Gestion du marketing
Gestion du territoire
Suivi de l'influence
Suivi des frais
Suivi des ménages
Suivi des relations
Distribution de leads
Gestion des campagnes
Gestion des pipelines
Lead nurturing
Lead scoring
Outils de prospection
Saisie de leads
Segmentation de leads
Suivi des interactions
Suivi des sources

Avis sur HubSpot CRM

Afficher 5 avis sur 2 581

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Thomas G.
Dirigeant
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2020

"Attention : machine commerciale qui en veut à votre argent"

Commentaires: Déçu par le service client.
L'impression d'être juste un portefeuille.

Avantages: Fonctionnalités étendues
Notoriété du produit

Inconvénients: Système commercial automatisé et déshumanisé.
Lisez bien votre contrat, car il n'y a aucun recours possible.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2020
Vishnu S.
Software programmer
Logiciels, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/09/2019

"Best marketing software that include awesome features which any use easily"

Commentaires: Overall my experience with hubspot crm is very well, here first I used free version then I satisfy first time because at that time many software industries to provide their features to their customers then at that time I trusted hubspot crm .

Avantages: Hubspot CRM is a awesome and easy option that contain all the necessary or aquier basic features for your business. Its most beautiful features is its free versions available for all, it is all basic features which solve your difficulties which are confusing or non perfect to someone.
Hubspot crm is a very famous and best software in industries which are leading in software industries at this time. There are many other software version available in market which provides all necessary features but hubspot crm completed our sequence.
Here email to other Clint and chat with clints are actually crazy need on time.

Inconvénients: Paid version could out of experience for large area but I likely to review its because this platform provides all necessary features to all your acquirement or need your company.
There are many software available in market but we get in quality in hubspot crm other than best. We can send industrial email for future time.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/09/2019
Brandon S.
Marketing Content Manager
Biotechnologie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/01/2020

"Intuitive and User-Friendly Without Being Overwhelming"

Commentaires: I was a critic of HubSpot before I was a strong supporter. It takes some time to understand the platform before you can fully see the possibilities. If starting a company from scratch, I would definitely put HubSpot CRM on the short list.

Avantages: HubSpot focuses on simplicity and usability rather and competing for the most features or customization. The primary requirement of our CRM implementation project was ease-of-use and HubSpot has not dissapointed. And while there are limitations compared to other platforms, the feature set is growing all the time and we don't have to rely on third party integrators or developers. It is also easy to scale up quickly.

Inconvénients: HubSpot has a strong culture and jargon. To truly understand the platform, you will need to learn to think like the HubSpot community which can use different terms and methodologies. The platform also seems to be biased mostly towards B2B service companies, however you can make it work for just about any type of organization. Also keep in mind that while the CRM starts as "free," the cost increases quickly as you leverage the other HubSpot "hubs."

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/01/2020
Utilisateur vérifié
Founder
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2020

"Probably the best free cRM on the market"

Commentaires: absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to manage actual deal flow through some task management tool.

Avantages: Hubspot is absolutely great as a CRM so long as you plan to use another tool for actual deal flow -- if your goal is to track names, contact info, notes, and docs, along with email traffic, Hubspot is perfect. Hubspot also has about the best import and export capability, and the auto-linking to external domain logos is wonderful -- really great job of minimizing contact updates.

Inconvénients: Like almost every other CRM, Hubspot *lacks* the capability to drag and drop tasks to plan your day or week -- so managing deals is next to impossible and salesforce too expensive. Pipedrive has some ability to do so, however, only across stages of the deal and not within the stage; if you don't mind shelling out a few dollars, Pipedrive also has better Trello and other integrations, e.g., looking up a contact in Trello to manage the deals.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/06/2020
Javier H.
Digital Consultant
Marketing et publicité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2019

"I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!"

Commentaires: The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!

Avantages: I really wanted to be fair and find something that I like about HubSpot but, to be honest, when I tried to do so, I was unable. It has so many bugs, its control panel UX is so bad, the learning curve is so big and it lacks so many features, that this is the first review I make in Capterra where I cannot find anything I like of a piece of software.

Inconvénients: Oh, god. I have TONS of things that not only I dislike, but HATE of HubSpot. 1) The learning curve is ridiculously big, as a result of a very badly designed UX and the constant bugs when using it. 2) You will need hours, days, weeks and sometimes months of hard work to design by yourself a decent landing page that will still lack many functionalities and look not so good. Their visual editor is really really bad, and coding in HubL is frustrating. And if you look for predesigned templates, most of them are terribly badly designed. It has issues every now and then, and you will lose contacts, automations will not work... a disaster. Their support chat works sometimes, sometimes not, just when they decide to make it available! Very careful with the Advanced Code Snippet box in your landing pages settings, don't place your tracking codes there: sometimes this doesn't work and you will lose retargeting opportunities. Also, email templates are terrible. Oh! And this one is the worst: if you tag your ads' URLs with UTM tags, HubSpot receives these tags but will not show you this info for all interactions, only for the interaction preceding the creation of the contact. TERRIBLE!!! I think this has to be the worst CRM ever in history!!!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/05/2019