Pour qui ?

HubSpot CRM s'adresse aux petites et moyennes entreprises (10-200 employés) pour lesquelles les feuilles de calcul ne suffisent pas, mais qui n'ont pas besoin des fonctions avancées d'une CRM complexe pour grande entreprise.

Notes moyennes

2 036 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • Prix Gratuit. Des fonctionnalités Premium supplémentaires et payantes sont disponibles.
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • HubSpot
  • http://www.hubspot.com/
  • Fondé en 2006

En savoir plus sur HubSpot CRM

La solution parfaite pour les entreprises de 10 à 1000 employés. Entrez dans le 21e siècle avec HubSpot CRM, un outil de gestion des relations clients facile à utiliser, qui élimine les opérations manuelles et aidera votre équipe à booster ses ventes. Il est gratuit, et vous pouvez commencer à l'utiliser dès maintenant. HubSpot CRM vous permet de garder tous vos contacts dans une base de données centralisée et personnalisable. Il enregistre automatiquement toutes les interactions, explore l'Internet à votre place et peut suivre plus de 13 millions d'entreprises, chiffre qui ne cesse de croître.

HubSpot CRM - Fonctionnalités

  • Analyse du service client
  • Catalogage et catégorisation
  • Contrôle des réponses par e-mail
  • Gestion des connaissances
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service
  • Recherche
  • Suivi du support client
  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing
  • Automatisation du marketing
  • Catalogue de produits
  • Devis et offres
  • Gestion de projets
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • Gestion du territoire
  • Lead scoring
  • Pages de renvoi et formulaires Web
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Support client
  • e-mail marketing
  • Gestion de projets
  • Gestion des contrats
  • Gestion des devis
  • Gestion des ventes
  • Gestion du temps
  • Planification
  • Prévision
  • Suivi des clients
  • Affectations d'équipe
  • Alertes de compte
  • Gestion des leads
  • Gestion des ressources
  • Gestion du marketing
  • Gestion du territoire
  • Suivi de l'influence
  • Suivi des frais
  • Suivi des ménages
  • Suivi des relations
  • Distribution de leads
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des pipelines
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Suivi des activités
  • Suivi des sources

Avis les plus utiles sur HubSpot CRM

Love HubSpot

Traduire avec Google Translate Publié le 13/11/2018
Digital Marketing Specialist
Électronique grand public, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: HubSpot is super easy to use and their educational support makes it even better. They not only tell you how to accomplish a task, they also provide the 'why' for the task. It is a tool that I use all day, everyday and the social functionality is some of the best I've ever seen. I love being able to review all of the activity in one pane and even like comments or respond in that same pane. I wish that direct or private messages to our pages were accessible here, but I do get everything else. If you are looking for a marketing tool that includes all of the digital components for your marketing plan, this is it. You won't find a single platform that is as easy to use and incorporates so many of the things we do.

Avantages: HubSpot is super easy to use and it's relatively easy to add users with specific access. This is great if you have review processes like ours. The new email WYSIWYG is much simpler to use now and for that alone, I'd recommend this tool. My team especially likes the calendar view for scheduling Social posts. This, by itself, has allowed my team to plan and schedule social posts up to three months out. We could go further, but choose not to.

Inconvénients: If you have a lot of brands with corresponding websites and social channels, it is difficult to keep that all separate. HubSpot recently added subdomain functionality that is helping us with that, but it has not been extended yet to include social channels. I also wish we had the ability to tag items with multiple campaigns because occasionally I need to track two things (the brand associated and the event or promotion). Campaigns are one of the ways I use to distinguish between brands, especially with Social posts.

HubSpot CRM its Free, Easy to Use and that makes it Extremely Useful

Traduire avec Google Translate Publié le 07/11/2018
Javier S.
Account and Project Manager
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I've used several instances of HubSpot CRM in jobs at different corporations as well as help set the CRM to a few clients in the past. The fact that it is Free and extremely easy to use has motivated me to recommend it to many friends, from the smallest individual contractors and freelancers to actually large companies.

Avantages: My favorite aspect of HubSpot CRM is the ability to track all activities and link it to other documents. This aspect combined with how quick and easy is to set a reminder for a follow-up call or email, helps me guarantee success with prospects and customers.
The second best aspect, in my opinion, it’s the integration with the HubSpot marketing platform, since I can easily see the workflows that a potential client has had, the downloads that he has made and when he has made interactions in my websites.
But I know that for many people the fact that it is Free and that it connects to many 3rd party Apps, is it most important selling point. Though personally I’ve only connected it to WordPress websites and some Email Marketing platforms.
Lastly, something that I don’t see people talk a lot about, is that the sales pipelines helps close more deals with less work, as it organizes and tracks every aspect and helps it grow and develop in the right direction.

Inconvénients: Only two specific points comes to my mind.
The CRM lacks the ability to add multiple email addresses to a single contact record. Sometimes I start a conversation with a contact through a work email, but then sends some information through a secondary email address. Even though it is something small, I think it limits my capacity to contact.
And also the ability to merge companies would also be of great help, since HubSpot CRM does not have any tool to join the information of the contacts of different organizations.

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