France Produit local
TRIIB

TRIIB

France Produit local

Description de TRIIB

Cette solution a été construite avec tout ce dont vous avez besoin sous le capot pour optimiser votre quotidien, ce qui vous permet d'économiser du temps et des efforts. Vous bénéficierez de tous les outils dont vous avez besoin et d'une équipe de réussite des clients. Cette dernière vous aidera à transférer avec précision toutes vos informations dans le système et vous assurera le succès sur Triib.

Qui utilise TRIIB ?

Triib aide tout le monde, des salles de gym affiliées et studios boutiques, en passant par les camps de remise en forme et les clubs de fitness traditionnels du monde entier.

TRIIB Logiciel - 1
TRIIB Logiciel - 2
TRIIB Logiciel - 3
TRIIB Logiciel - 4

TRIIB ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

France
TRIIB

TRIIB

3,9 (29)
Produit local
130,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
33
2
3,8 (29)
4,1 (29)
4,1 (29)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
118,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
148
21
4,0 (137)
4,1 (137)
4,1 (137)

Alternatives à TRIIB

Pike13
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de clients
Gestion des employés
Wodify
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des cours
Traitement des paiements
ClubReady
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des abonnements
Traitement des paiements
Zen Planner
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cotisations
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
Trainerize
Fonctionnalités les mieux notées
Plan de remise en forme
Profils client
Suivi des présences
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Virtuagym
Fonctionnalités les mieux notées
Application mobile
Base de données de membres
Facturation en ligne
PushPress
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Communication avec les membres
Suivi des présences
WellnessLiving
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des abonnements
Notifications en temps réel
Planification

Avis sur TRIIB

Note moyenne

Note globale
3,9
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,8
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
48%
4
21%
3
17%
2
3%
1
10%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Articles de sport, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Best gym management software

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Amazing software without bugs, and the best customer service out there. Plus workout performance tracking

Inconvénients :

The app is being improved, and they are currently adding more features so it will be great once those are rolled out

Mark
Gym Owner (É.-U.)
Sports, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Love the Software

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The experience has been great and the customer service is awesome. They are quick to respond to even the most basic question. They also constantly release app and feature updates, improving the product regularly.

Avantages :

As a gym owner Triib has made management much easier. Programming is easy to post to both coaches and our website through the software and has allowed class check-ins seamless. We switched from a software solution that lacked many of these features and this has allowed us to scale as we grow.

Inconvénients :

The ability to add a percentage discount to every member. This came into play during COVID shutdowns. Also, the ability to indefinitely place a member on hold, currently you have to place and end date.

charles
owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

More disappointed as the years go by.

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Immeadiate processing features are clunky and unreliable. I have wasted so much time, and have been distracted before, during, and after class, trying to process a litiny of user requests, from drop ins, payments, check ins, logging results. I had to start using and paying for an additional programming platform that allows me to push programs, display programs, and record individual workout results because TRIIBS features in this area just aren't intuitive and members just starting to pay extra for their own platforms. Wrong answer!! I cringe everytime that I have to help a drop in or a potential new member navigate through the front desk kiosk because it almost never works as intended and make us look disorganized and unprofessional. I can't even begin to count how many times a new member has had to fill out their profile, waiver, and payment information 2-3 times before the system works. Most of the time we have to short cut to the waiver, and use another method of taking payment just to get them going, and to cut down on everyone else trying to check in before class starts. I am so fed up with making suggestions, and hearing that features are being worked on.......

Avantages :

decent back end administrative functions. I like the idea of the event / challenge features, but operationally, they are too difficult to navigate and as a result, the members just end up blowing it off.

Inconvénients :

user interface is terrible. almost any feature that requires basic user (member, or potential member) operation is unreliable. It isn't easy to use at all. Even the Front End Admin features are a pain in the rear. TRIIB tries to do too much, and as a result is shoddy at almost all of it. TRIIB as a decent foothold at being the best gym administration platforms out there, however, their programming and event features, muddy the waters. There are several great programming and workout logging platforms out there. That is all they focus on. TRIIB would be better to just allow for integration with these successful systems, rather than try to do what they do........Beyond the White Board and SugarWod.

Ryan
Owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Triib Review Oct 2020

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall it has been good, just wish the product grew with the industry.

Avantages :

Class registration, subscription billing, and customer support.

Inconvénients :

Steps to book an appointments, inability to book an appointment on the app or see personal schedule inside of Triib on my app as an admin. other very small things that would just make our life as owners easier - easier to read reports, google sync

Brian
Owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Been on Triib for over 3 three years now

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Customer service is prompt
Product has not improved much over the years for my uses
Once you are on, it is really difficult to switch because of all the set up

Avantages :

Ease of billing the memberships, building new products or services is easy. Downloading the reports have been helpful in analyzing the business.

Inconvénients :

The store works, but is a lot of clicks to get around. I would like to be able to stay on the store, keep the last product up, and the ability to bill multiple members for the same product at one time.