CallTrackingMetrics

par CallTrackingMetrics

Qui utilise CallTrackingMetrics ?

Les entreprises, agences et call centers de toutes tailles qui souhaitent suivre les taux de conversion et automatiser leurs communications afin d'améliorer l'expérience client.

Description de CallTrackingMetrics

En combinant des outils de suivi des appels et de centre d'appels performants, CallTrackingMetrics aide les agences et les entreprises à proposer une expérience client plus personnalisée. Découvrez les campagnes marketing qui génèrent des leads et des conversions, tout en gérant l'ensemble de vos canaux de conversation, d'appels, de formulaires et de SMS au sein d'une plateforme unique. Plus de 100 000 utilisateurs font confiance à la plateforme omnicanale CallTrackingMetric pour des communications unifiées entre leurs équipes de marketing, de ventes et de service.

Informations sur CallTrackingMetrics

CallTrackingMetrics

https://www.calltrackingmetrics.com

Fondé en 2010

Vidéo de CallTrackingMetrics
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Présentation des tarifs de CallTrackingMetrics

CallTrackingMetrics n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de CallTrackingMetrics est disponible à partir de 39,00 $US/mois.


À partir de

39,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de CallTrackingMetrics

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

CallTrackingMetrics - Fonctionnalités

  • Conférences vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Journalisation des appels
  • Messagerie instantanée
  • Profils des appelants
  • Présentation du numéro
  • Routage des appels

Logiciels SIP (softphone) : afficher la liste complète

  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion des centres d'appel
  • Recherche en libre-service
  • Sécurité des données
  • Traitement automatique du langage naturel
  • Transcription automatique

Logiciels d'analyse vocale : afficher la liste complète

  • Analyse prédictive
  • Attribution entre canaux
  • Attribution multi touch
  • Cartographie du parcours client
  • Modélisation de l'attribution
  • Segmentation du public
  • Suivi des conversions
  • Suivi du RIO

Logiciels d'attribution marketing : afficher la liste complète

  • Archivage
  • Enregistrement des appels distribués
  • Enregistrement découlant d'un événement
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Possibilité d'enregistrement et de lecture
  • Transfert de fichiers
  • Étiquetage des appels

Logiciels d'enregistrement des appels : afficher la liste complète

  • Centre d'appel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des enquêtes
  • Journalisation des appels
  • Messagerie vocale
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Synthèse vocale

Logiciels de SVI (serveur vocal interactif) : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Chat et messagerie
  • Collaboration entre plusieurs utilisateurs
  • Conférences audio et vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des fax
  • Messagerie vocale
  • Partage des fichiers
  • Routage des appels

Logiciels de communications unifiées : afficher la liste complète

  • Automate d'appel
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Chatbot
  • Gestion de la qualité
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion du personnel
  • Interface d'agent
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Routage automatisé
  • Serveur vocal interactif (SVI)

Logiciels de contact client : afficher la liste complète

  • CRM
  • Enregistrement des appels
  • Métriques de suivi d'appels
  • Présentation du numéro
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Suivi des conversions
  • Suivi des mots-clés

Logiciels de gestion des appels téléphoniques : afficher la liste complète

  • CRM
  • Distribution des appels
  • Enregistrement des appels
  • Mode d'aperçu (preview dialer)
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur automatique
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Planification des appels
  • Scripts d'appel

Logiciels de numérotation automatique : afficher la liste complète

  • Conformité FCC
  • Conformité FTC
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des leads
  • Gestion des listes
  • ID d'appelant spécifique à une campagne
  • Planification des appels
  • Suivi des appels
  • Transfert d’appel

Logiciels de predictive dialer : afficher la liste complète

  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel
  • Serveur vocal interactif (SVI)

Logiciels pour call center : afficher la liste complète

CallTrackingMetrics - Alternatives

Plus d'alternatives à CallTrackingMetrics

Avis sur CallTrackingMetrics

Lire tous les avis

Note globale

4,6/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,7
Rapport qualité-prix 4,5

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Écrivez votre avis !
Jennifer B.
Internet Manager
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/09/2020

"Exceptional Value and the Support is Top Notch!"

Commentaires: We are a marketing company and use it when placing ads via print, online, craigslist and so much more. It has helped us save numerous accounts that say they are not getting response from their advertising with us. We are able to print out detailed reports and physically show them how many calls they are receiving.

Avantages: We have been with CTM forever it seems like! I have used many different call tracking applications, but, they are hands down the best! If you need something specific from reports, to call handling, forwarding, whispers, they can do it all. The support team is the most helpful with a quick response. From small to big issues they can do it all! The value you get with this CTM far exceeds any other software.

Inconvénients: Honestly, there really isn't anything that I don't like. I haven't found anything that they can't do. If they can't do it, they find a way to make it happen for you.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/09/2020
Dominic V.
Business Intelligence Developer
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2020

"Great marketing tool, subpar contact center application"

Commentaires: I would say that it feels like a slight improvement over my last vendor, NICE inContact, because of the extra marketing tools at my disposal, but the contact center piece feels like a step backwards. The Support experience has been the worst part. It took months, many duplicate cases, and threatening to find another vendor for me to actually get some helpful tech support.

Avantages: The suite of marketing features that come baked into the product far exceed the competition (others may offer similar products, but they're almost always a peripheral add-on that needs to be purchased in addition to the standard license).

Inconvénients: The contact center software has not fully matured yet; it feels like an afterthought. Its integration with the biggest CRM in the world, Salesforce, is clunky and riddled with issues that are difficult to troubleshoot and reduce my agents' work efficiency.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2020
Rick H.
Director of Sales
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/11/2020

"Way more than just call tracking"

Avantages: We first started using their platform because just needed to track the number of incoming calls for our marketing campaigns. It was good value for that function and works great....and then does about a million other things. I'm not about to pretend I have a handle on all the thing you can do with this platform. I wish I had found them before adopting our current SMS texting platform. It's contact management and voice integration works so much better and for less money than half a dozen enterprise platforms I tried. The contact management side of the platform is more robust than any standalone texting or phone platform I tried. The tagging and triggers built in to the platform, along with email integration make this a potential replacement for CRM in some applications. Talk to their sales team and take the free trial. You get to try all the features. There are so many reasons to use this product.

Inconvénients: I can only give it 3 stars for ease of use and ease of deployment because it does soooo much. No fault to the platform, its robust and powerful with lots of features and lots of options. With all the features to toggle on or off and adjust there are lots of options. Don't worry though... you get personalized support from an assigned support rep. A real person you can reach out to for help.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/11/2020
Rachel C.
Marketing Consultant/ Founder
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018

"It is not ideal but does integrate with other programs and software"

Commentaires: It is better than not having a program to track calls and it helps us to identify the sources for ROI purposes, but does not produce regular reports and you really never know if the person came from where it says if they call the main number which is not recorded and they can't make that happen, but to be fair neither can any other company I have talked to outside the actual phone company.

Avantages: It helps us to know when someone is calling into one of our tracking lines. It integrates with Infusionsoft via zapier (one way connection so that infusionsoft doesn't cause issues for them) and then it also allows us to listen to those calls.

Inconvénients: It does not record all calls. It does not do a great job of creating contacts into Infusionsoft as it makes duplicates because of how the system connects, NOT sure if this is their fault, Zapier's fault or Infusionsoft's fault.

Réponse de l'éditeur

envoyé par CallTrackingMetrics le 23/05/2018

Hi Rachel, Thank you for your feedback. I know you are passing data between several platforms, but CTM does offer call recordings and transcriptions. Please contact our support team if you have any issues or questions about how to use this feature.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018
Utilisateur vérifié
Director of Marketing
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/10/2020

"Simple tracking, lacking features"

Commentaires: It works but doesn't fully get the job done. We have switched most of our sites to other providers.

Avantages: It was very easy to set up CTM on a website. There's nothing that's rocket science here. It's a call tracking tool. The email reports are very nice.

Inconvénients: It doesn't have as many robust integrations as CallRail, and the interface is a bit clunky. There have been a lot of issues with Google Analytics and Google Ads after using CTM.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/10/2020