Infinity

par Infinity Tracking

4.5 / 5 12 avis
Infinity

Pour qui ?

Whether you're an SMB or Enterprise business, in Marketing, Sales or Operations we have solutions that can help you overcome your business challenges to help you improve performance

Notes moyennes

12 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $65/mois
  • Prix Please get in touch to discuss pricing in more detail.
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Infinity Tracking
  • https://www.infinity.co
  • Fondé en 2010

En savoir plus sur Infinity

Infinity analyses the conversations you have with your customers to create clarity, which empowers you to grow revenue & reduce costs. Infinity allows you to integrate call data into the Google suite to allow you to track the full visitor journey. Infinity is a call intelligence platform available in over 75 countries.

Infinity - Fonctionnalités

  • Archivage
  • Bookmarking des enregistrements
  • Enregistrement d'appel vidéo
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Enregistrement des appels distribués
  • Enregistrement découlant d'un événement
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Partage des appels
  • Récupération instantanée
  • Transfert de fichiers
  • CRM
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des campagnes
  • Présentation du numéro
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Suivi des conversions
  • Suivi des mots-clés

Avis les plus utiles sur Infinity

A tool that does the job well.

Traduire avec Google Translate Publié le 27/03/2019
Dan B.
DevOps Engineer
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I like how in-depth the call tracking is and how easy the UI is to use. We regularly get a lot of requests to look into rogue callers and to credit calls, the software allows us to easily determine whether or not it was a legitimate call. The support team are an excellent bunch who respond to queries pretty fast and go out of their way to make our lives easier.

Inconvénients: The admin portal has limited functionality for the end-user, we regularly have to contact Infinity Support to create new users and dial in groups, for example. I'm sure there's reasons for this, but it's just a mild inconvenience at times as sometimes their workload is high, it can take a little longer for a response. They do state they will respond within 48hrs, which has always been the case though.

Infinity is imperative to the success of our new business strategy

Traduire avec Google Translate Publié le 27/03/2019
Laura N.
Digital Marketing Manager
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The call tracking gives us a better understanding of the marketing activity that is driving the enquiries and converting to new business. The integration with Doubleclick has improved the efficiency of our PPC campaign, we have a better cost per lead now. The agents can rate calls directly in to the portal which gives us clearer reporting which also links with GA so we can view qualified calls and appointments booked. All activity whether online or offline can be measured using Infinity's fixed numbers. The IVR allows users to select which department they want to speak with to help us divert calls quickly to the right people.

Inconvénients: Infinity is really useful for our business. We previously used a competitor and Infinity is by far superior in its customer service, functionality and reporting.

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