17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Interaction Studio

Seules la personnalisation en temps réel et la plateforme de données client (Customer Data Platform, CDP) d'Evergage offrent "The Power of 1", permettant aux entreprises de fournir un engagement individuel, sur tous les canaux.

En combinant analytiques comportementales approfondies et machine learning avancé, Evergage fournit la plateforme dont vous avez besoin pour comprendre et interagir systématiquement avec chaque personne qui visite votre site, utilise votre application ou ouvre vos e-mails, un par un, en temps réel et à l'échelle adéquate.

Qui utilise Interaction Studio ?

Evergage est conçu pour et géré par les spécialistes du marketing numérique de moyennes et grandes entreprises B2C et B2B dans tous les secteurs d'activité.

Interaction Studio Logiciel - 1

Interaction Studio ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Interaction Studio

Interaction Studio

4,3 (9)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
51
12
3,6 (9)
4,3 (9)
4,1 (9)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 789)
4,3 (6 789)
4,1 (6 789)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Interaction Studio

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion des activités commerciales
Lucky Orange
Fonctionnalités les mieux notées
Heatmaps
Rapports et analyses
Suivi des activités
Freshmarketer
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Pages de renvoi et formulaires web
e-mail marketing
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Jahia
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion de site web
Options de publication de contenu
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Synerise
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes
Segmentation
Marketo Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Livraison de contenu
Planification des campagnes

Avis sur Interaction Studio

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
3,6
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
33%
4
67%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Very easy to use conversion tool ideal for small companies

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We are creating a department specialized in ecommerce within the agency where I work and we give great importance to the AB testing tools; we have used Evergage and it has been a rewarding experience.

Avantages :

It is very easy to create audiences and see a preview of what we are looking for as an objective. The analysis in the application is very good to check the efficiency of campaigns and based on that to adjust settings. The price quality ratio is excellent, it is not expensive for the functions it has. The support is another high point, with people willing, with advanced knowledge.

Inconvénients :

There are no cons worth mentioning, maybe the only thing I noticed is that the learning curve with some functions is a little complicated, but it is understood that to use this type of platform you must have prior knowledge in AB testing

Alicia
Business Owner (Canada)
Bijoux et produits de luxe, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A Conversion Tool for Small Companies

4,0 l’année dernière

Commentaires : Overall this is a strong tool for small companies but it can be a bit finicky on the mobile phone.

Avantages :

i found i was able to use the data to score and improve customer engagement on my website by testing different landing pages or adding personalization points to my campaigns.

Inconvénients :

There was a steep learning curve when it came to AB testing but i appreciate that i did not need coding experience.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Divertissement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Could be better

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Generally it is a great tool that allows you to do great deals of things.

Avantages :

What amazes me about this tool are the possibilities it gives you, there are so many features and so many things this can be utilized for. The interface is quite user friendly and you get use to it pretty fast

Inconvénients :

The amount of things it allows you to do comes at the cost of some technical difficulties. Sometimes we have issues testing the prepared campaigns before going live, we have to reinstall the Chrome extension that is available multiple times to get it to work

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Evergage is a great platform to engage your customer in a personalized and strategic manner.

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : The ability to A|B test different website pages, communications, and messages based upon multiple datapoints, segmentation, and personalization at a reasonable price.

Avantages :

The software is an affordable platform which allows a marketer to A|B test and essentially personalize content on a variety of datapoints. At a previous position, we would have customers who went to click and leave the cart, be served up a 10% coupon before leaving in an effort to encourage the purchase. You can also test landing pages, and setup triggers based upon audience demographics, etc. A full suite of analytics will also be available to help you analyze the efficiency of your messages. All of this can be done across previous customer segments, or existing customer segments. Customer support is dedicated and strong.

Inconvénients :

There's not a ton to dislike about Evergage. The prices are reasonable, the support is strong, and the platform has a ton of features to allow a marketer to successfully conduct an A|B test, content/message customization, and more automated personalized ways of communication with one's target audience.

Fazal
implementation & support specialist (Pakistan)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Salesforce Interaction Studio (Evergage)

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

It has allowed us to engage with the customer on a 1-on-1 basis and personalize the whole campaign according to our business needs. It uses CDP that allows us to see customer data from multiple sources and shows it to us in a collective form so that we do not need to search for it manually from multiple platforms.

Inconvénients :

I haven't used this tool for that long to come across any cons. Liking it so far.