Qui utilise Sell.Do ?

Sell.Do is used in Real Estate, Pharma, SMEs , Mid-level as well as Enterprise level clients.

Description de Sell.Do

Sell.do is India's leading sales & marketing CRM for real estate businesses. enabling them to automate their entire consumer cycle on a single platform. It has a suite of cloud-based sales and marketing automation products including Lead Management, Pipeline Management, Inventory Management, Ad Automation, Collaboration & Negotiations, Post Sales, etc. exclusively designed for the real estate industry. Combining Analytics & ML/AI, it helps the Real Estate Companies market smarter and sell faster

Informations sur Sell.Do

Sell.Do

https://www.sell.do/

Fondé en 2009

Prix de Sell.Do

Sell.Do n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Sell.Do est disponible à partir de 16,00 $US/mois.

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À partir de

16,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Sell.Do - Fonctionnalités

  • Alertes sur les biens
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • Segmentation
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • e-mail marketing

Logiciels CRM immobilier : afficher la liste complète

Sell.Do - Alternatives

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Avis sur Sell.Do

Lire tous les avis

Note globale

3,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 3,7
Service client 4
Fonctionnalités 3,5
Rapport qualité-prix 3,8

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Tanmay S.
Marketing lead
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/06/2020

"Best CrM for real estate"

Avantages: Reporting and analytics with ability to work seamlessly

Inconvénients: Nothing as such to be reported , everything works well

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/06/2020
Ajith G.
VP
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/06/2019

"Sell.do Review"

Commentaires: Our experience with Sell.do CRM has been good

Avantages: Dashboards are pretty good
Seamless lead flow from all sources

Inconvénients: Absence of post sales module, this would really make sell.do a complete real estate CRM

Réponse de l'éditeur

envoyé par Amura Marketing Technologies le 19/06/2019

Dear Mr. Ajith,
Thank you for your reviews about Sell.Do. Glad to hear you like using Sell.Do and trust us with your real estate sales & marketing efforts.

Also we would like to thank you, for highlighting to us the area of improvement. We assure you that our team is working on them.

Happy Selling!
Team Sell.Do

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/06/2019
Utilisateur vérifié
MD
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/03/2020

"Total Waste of Money"

Commentaires: WASTE OF TIME, ENERGY AND MONEY

Avantages: Useless support, Signed the contract in the month of January and till March end they couldnt integrate the CRM with automatic leads updation from campaign. Not only this the automatic calls from the CRM doesnt work at all.
Better take Zoho CRM Plus, value for money !

Inconvénients: NO COMMENTS. REFUND MY MONEY. ENOUGH OF THE TIME WASTAGE BY YOU PEOPLE

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/03/2020
Rajan G.
SR Team Leader
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019

"Call Center Experience"

Avantages: Good data security provoded, easaly able to search leads

Inconvénients: dont have CRM features like other vendor provide to a call center. eg, queue view, single page view for incoming and prospect leads etc

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/02/2019
Vrunda N.
Account Receivable Analyst
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2019

"Sell Do Best CRM"

Commentaires: Experience is good I would recommend this software and their support is also doing well.
But CRM manager have to be well aware of work flow process to get solve the queries.

Avantages: Integration part is good and easy,we can do it by our self.
It's a cloud software which is great for users.
Customized options available as per our requirement.
I have seen dashboard and seen the workflow we can design the it as per our sales process which is very useful.
We can create Lead stages and funnels through we can nurture leads using Bulk campaigns.

Inconvénients: > Filters are not so good.
>There are some issues with Virtual number connectivity but they can't do anything since it's a third party integration that's fine they still given good support.
Reports dashboard can be still improved

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/11/2019