i2go Insurance Software as a Service (SaaS)

Qui utilise i2go Insurance Software as a Service (SaaS) ?

Les compagnies d'assurance, les agences de souscription, les agents généraux, les courtiers, les banques et d'autres intermédiaires liés à l'assurance sont concernés.

Description de i2go Insurance Software as a Service (SaaS)

Le logiciel pour assureurs basé sur le web tout-en-un pour les assureurs, les agents généraux ou courtiers prospectifs, suit les dernières tendances en matière d'assurance. La suite Business comprend un système de devis/vente en ligne (B2C/B2B2C), un portail de libre-service client, un module de réclamation (mobile) et un back-office complet pour gérer vos clients, vos politiques, vos réclamations, vos ajustements à mi-parcours, etc. Tous les modules de la suite peuvent être demandés individuellement. Il s'agit d'une solution de marque blanche pour préparer vos activités et vous permettre de vous lancer sans investissement initial.

Informations sur i2go Insurance Software as a Service (SaaS)

tigerlab

https://www.tigerlab.com/

Fondé en 2008

Prix de i2go Insurance Software as a Service (SaaS)

i2go Insurance Software as a Service (SaaS) est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de i2go Insurance Software as a Service (SaaS) est disponible à partir de 500,00 $US/mois.

Vidéo de i2go Insurance Software as a Service (SaaS)
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À partir de

500,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

En ligne

i2go Insurance Software as a Service (SaaS) - Fonctionnalités

  • Assurance de biens et multirisque
  • Classement des assurances
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des polices d'assurance
  • Gestion des réclamations
  • Santé et vie

Logiciels d'agence d'assurance : afficher la liste complète

  • Administration de la réassurance
  • Classement des assurances
  • Facturation
  • Gestion de la souscription
  • Gestion des commissions
  • Gestion des devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stratégies
  • Portail client
  • Portail des courtiers et des agents
  • Évaluation des risques

Logiciels d'assurance commerciale : afficher la liste complète

  • Administration de la réassurance
  • Automatisation du marketing
  • Classement des assurances
  • Facturation
  • Gestion de la souscription
  • Gestion des commissions
  • Gestion des devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stratégies
  • Portail client
  • Portail des courtiers et des agents

Logiciels d'assurance habitation : afficher la liste complète

  • Administration de la réassurance
  • Devis
  • Gestion de la souscription
  • Gestion des renouvellements
  • Génération de stratégies
  • Moteur de notation
  • Suivi des annulations
  • Suivi des réclamations
  • Suivi des réintégrations
  • Traitement des stratégies
  • Émission de stratégie

Logiciels d'assurances : afficher la liste complète

  • Classement sur plusieurs lignes
  • Comparateur d'assurances
  • Fonctions pour assurance maladie
  • Fonctions pour assurance particuliers
  • Fonctions pour assurance vie
  • Fonctions pour assurances multirisques
  • Lignes commerciales
  • Portail client
  • Portail des courtiers et des agents
  • Prise en charge de plusieurs états
  • Téléchargement d'opérateurs

Logiciels de gestion d'assurance : afficher la liste complète

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Avis sur i2go Insurance Software as a Service (SaaS)

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Overall rating

4,9/5

Average score

Facilité d'utilisation 5
Service client 5
Fonctionnalités 4,9
Rapport qualité-prix 4,9

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Daniel S.
CEO
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2019

"Stable and state of the art insurance platform, perfect for a startup"

Avantages: Tigerlab developed a stable, state of the art insurance platform for us, considering all the individual needs of our insurance startup.
We are happy how fast the whole solution was ready from start to go-live.
We appreciate their expertise and we will continue the collaboration for all our future projects

Inconvénients: I can't state any cons at that time. tigerlab develops everything we ask for.

Réponse de l'éditeur

envoyé par tigerlab le 29/04/2019

Hey Daniel, first of all, thank you so much for your positive feedback and for taking the time to post this review. The tigerlab team is thrilled that you are so happy with our product and the support we provided. We are looking forward to work with you on future projects!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2019
Todd D.
Director
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2019

"i2go is a scalable, configurable platform with a strong roadmap of future enhancements"

Avantages: After the completing the proof of concept phase for our insurance solution, we identified Tigerlab as a leading insurance software provider for us to partner with to provide a scalable and configurable platform to support our business into the next stage of development via the i2go technology.

The support team were quickly able to understand our bespoke technical, operational and data requirements. During the development phase, they were also able to provide best practice and value-add recommendations as part of their service which have been embedded within the i2go software; to the benefit of our business.

We successfully launched during Q3 2018 and the ongoing support and service received has been of a excellent standard. Our customers, brokers, underwriters and insurance partners have already recognised the benefit of our partnership with Tigerlab and we look forward to taking the relationship forward, with further enhancements on the development roadmap for 2019.

Inconvénients: As a relatively new technology to the market, the platform is evolving and, as a result, there has been instances of small bugs that can manifest from updates. That said, based on our experience, this isn't uncommon and the team are able to quickly identify these small bugs and work with us to remedy all issues.

Réponse de l'éditeur

envoyé par tigerlab le 20/06/2019

Thank you so much for your kind words, Todd. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We work hard to meet expectations like yours, and we're happy to hear we hit the mark for you.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2019
Elaine S.
Director
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2019

"Time Saving Software"

Commentaires: Implementing this software has allowed us more time to start working on other projects.

Avantages: Has eliminated a lot of the administration tasks that we had to complete manually, which saves us time. Customers can now buy online and receive instant documentation and have access to the documents via the online portal.

Inconvénients: The date fields are not UK format and would be nice to be able to amend email templates.

Réponse de l'éditeur

envoyé par tigerlab le 30/04/2019

Thank you for your review. We really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2019
Keith L.
CEO
Assurance, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2019

"Telematics Insurance Platform"

Commentaires: We developed a fully integrated quote and bind incorporating telematics scoring and pricing into the apps. The system was flexible enough to deal with a unique set of requirements. Overall the team provided great support, including working on site to fully understand the development issues.

Avantages: The ability to customise to fit our business requirements, we run a unique telematics based app and used the i2go software to fully integrate into the apps. The flexibility is great. Speed to market was essential and the team were very good at understanding the unique set business rules.

Inconvénients: This was a first for I2go, so the telematics functions needed to be built from scratch, which incurred additional time and effort.

Réponse de l'éditeur

envoyé par tigerlab le 13/05/2019

Thank you Keith for taking the time to leave us such a nice review.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2019
Leon L.
Business Development
Services et technologies de l'information, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/05/2019

"tigerlab makes a great partner"

Commentaires: While the software is more than satisfactory, what deserves a shoutout is the work put into the product by the development and support teams. Tigerlab have made it easy for my guys to communicate our requirements to and to lodge issues with the respective teams.

Avantages: Software makes it easy for me to have a view on my business and customers.

Inconvénients: Not a big deal as I don't encounter this often, but trying to pull long-period reports may take some time to load.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/05/2019