Retently - NPS Software

Qui utilise Retently - NPS Software ?

Toute entreprise qui souhaite mesurer et améliorer le taux de satisfaction de ses clients.

Description de Retently - NPS Software

Retently vous aide à mesurer efficacement la satisfaction des clients, à recueillir des avis et commentaires clients exploitables, à prévenir les pertes de clientèle et à transformer les détracteurs en partisans de marque.

Retently envoie à vos clients une enquête de satisfaction composée d'une seule question. Les clients peuvent alors attribuer une note à votre entreprise et fournir des commentaires supplémentaires. Votre Net Promoter Score est ensuite calculé en fonction des réponses de l'enquête.

Informations sur Retently - NPS Software

Retently

https://www.retently.com/

Fondé en 2015

Prix de Retently - NPS Software

Retently - NPS Software n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Retently - NPS Software est disponible à partir de 99,00 $US/mois.

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À partir de

99,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Retently - NPS Software - Fonctionnalités

  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Analytique
  • Collecte de données multicanal
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord

Logiciels d'expérience client : afficher la liste complète

  • Analyse de texte
  • Champs de texte
  • Commentaires anonymes
  • Distribution multicanal
  • Enquête mobile
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Intégration de tiers
  • NPS des clients
  • NPS des employés
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Segmentation
  • Sondages d'opinion

Logiciels de NPS : afficher la liste complète

  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Cartes de fidélité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des récompenses
  • Portail des membres
  • Suivi des activités
  • Suivi des références

Logiciels de fidélisation client : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion des enquêtes
  • Rapports sur les appels
  • Suivi des plaintes

Logiciels de satisfaction client : afficher la liste complète

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Avis sur Retently - NPS Software

Read all reviews

Overall rating

4,9/5

Average score

Facilité d'utilisation 4,9
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,8
Rapport qualité-prix 4,8

Review software

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Écrivez votre avis !
Mark D.
Marketing and Community Coordinator
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/04/2018

"Clean, beautiful design, intuitive interface, great customer support, and a high value product."

Commentaires: Ease of use, beautiful and intuitive interface, cost effective.

Avantages: I was looking JUST an NPS solution. Many of the bigger survey companies provide NPS as an option, but you end up having to pay for all the other bells and whistles you may not need. If you're a believer in the power and value of the NPS survey, you realize you don't NEED any other type of survey. The fact that Retently solely focuses on the NPS survey, and at a great price point, made them the obvious choice for me.

Inconvénients: None!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/04/2018
John W.
Advisor
Banque, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/03/2017

"Great Product"

Commentaires: Hi!
I'd like to share a quick overview of my experience with Retently.
Recommendations to others Retently app is easy to setup, and within minutes you can get it working.
There are clear steps on what you have to do after signing up t :
Import Customers
Personalize Survey
Finish Set up
What do you like best?
Conversations chat - help me stay connected with the customers
Notifications - send me immediate, daily, weekly reports of new responses and scores
Segmentation Customers
Segmentation of Responses
Dashboard Analytics and Trends
What problems are you solving and what are my benefits?
This app allows me to send Net Promoter Score surveys to my customers , that way I can track their satisfaction and improve my business by delivering more value to the customers.

Avantages: Conversations chat - help me stay connected with the customers
Notifications - send me immediate, daily, weekly reports of new responses and scores
Segmentation Customers
Segmentation of Responses
Dashboard Analytics and Trends

Inconvénients: Nothing, great product and great service!They delivered the value at the right time with the right mindset.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/03/2017
George M.
Lead Customer Success Manager
E-learning, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/01/2019

"Does what it promises"

Commentaires: We use Retently as our NPS survey platform for our web platform. This has allowed us to measure the satisfaction score for our clients, reach out to them when they have an issue, and generally improve on our relationship with them.

Avantages: Simple and modern UI
Fairly generous plan for up to 3,000 responses per month
The dashboard functionality allows for filtering out results in multiple ways (dates, campaign, tags, etc)

Inconvénients: Retently does one thing, NPS surveys, and it does it well. However, it could be more versatile in how its campaigns are setup. It currently allows for open ended questions and a thank you page, but I would love it if there were other options for surveys, as well as more customizations options. As far as I know there is no easy way to integrate with an Android/iOS mobile app.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/01/2019
Ali G.
Marketing Manager
Produits pharmaceutiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2020

"Well-polished platform"

Avantages: Easy to navigate UI, customizable from start to finish.

Inconvénients: I would like for my audiences to be more easily defined and separated.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2020
Abbe W.
Executive Assistant
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/01/2020

"Superb Customer Service and product"

Commentaires: It's great to be able to have different campaigns for the various offerings of our business so we can track what is successful and gain valuable feedback as to what is working well for our clients.

Avantages: Firstly, every experience I have had communicating with Retently has been a positive one. They always answer questions promptly and communicate effectively - no room for needless frustrations! The software itself is very user friendly, easy to setup and use. I researched several products before choosing Retently and this was based on various things - customer service, user friendly / ease of setting up and price.

Inconvénients: Initially we only signed up to the cheapest package which includes only one campaign. We soon realised we needed more than one campaign. But that's not a Retently software issue and not something I didn't like - it's just something that I discovered we would need (more than one campaign) so we have upgraded to the next package.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/01/2020