15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Onna

Connectez tout afin de tout retrouver. Onna centralise les données de vos applications préférées pour créer une entreprise connectée, enrichie de machine learning et de la recherche unifiée, le tout en un seul endroit. Onna réunit 3 éléments révolutionnaires, un framework qui combine des technologies distinctes de recherche, d'archivage et d'e-discovery, une API capable de gérer des millions de changements par minute, un moteur de traitement ultramoderne capable d'appliquer l'apprentissage à tout ensemble de données.

Qui utilise Onna ?

Des praticiens solos à Big Law et des petites entreprises aux entreprises internationales, Onna est une plateforme qui évolue et s'adapte à vos besoins.

Onna Logiciel - 1
Onna Logiciel - 2
Onna Logiciel - 3
Onna Logiciel - 4
Onna Logiciel - 5

Onna ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Onna

Onna

4,6 (5)
5 000,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
38
15
4,0 (5)
4,2 (5)
4,2 (5)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
48
11
3,8 (15)
3,9 (15)
4,2 (15)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Onna

Knowliah
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des contacts
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Saisie de commande
Suivi de l'inventaire
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
OneVault
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Gestion du stockage de données
Stockage sécurisé des données
Safelink
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Contrôles/Permissions d'accès
Stockage sécurisé des données
LogicalDOC
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Partage des fichiers
Stockage de documents
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Korra
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Recherche en texte intégral
Recherche/Filtre
Squirro
Fonctionnalités les mieux notées
Bibliothèque de contenu
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de la base de connaissances

Avis sur Onna

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,2
Fonctionnalités
3,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
40%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Compagnies aériennes/Aéronautique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A comprehensive value-for-money tool to integrate all productivity apps under one umbrella

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : It has and is continuing to be an incredible addition to my software stack. The fact that Onna processes information be it images, documents, contracts, multi-media, etc. using machine learning shows how scalable the software is, making it perfect for companies/individuals with large data needs. The security features make it a holistic solution for me on top of saving time and resources.

Avantages :

The simple API interface makes it a lot easier and more intuitive to access information and data from all productivity apps like Slack, Salesforce, etc. in one readily-available connected format. Onna saves me a lot of time and saves me a lot of hassle by eliminating the need to switch between multiple apps & platforms to access data. A truly 'bridging application' for a multitude of apps. The eDiscovery feature makes for a robust productivity booster especially in these work-from-home times without having to email the team back and forth.

Inconvénients :

The customer support team takes long to respond to queries or issues with certain features, which in my opinion should be improved especially if the selling point is to improve productivity. Security features could be improved although sufficient at this point in time.

Virginien
Senior Manager, Legal Management Consulting (France)
Services juridiques, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

One of the most modern KM solution

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The Onna team provides with a great experience.

Avantages :

- User interface is modern and intuitive - The solution is quite fast - API based - Preview functionalities presented it in the search results. - Can customize Tags at the document level to speed-up future searches

Inconvénients :

- UI is only in English - Inherited security is still a roadmap - Versioning not yet available

Erik
Sr. Director (É.-U.)
Services juridiques, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great eDiscovery tool for Atlassian and Facebook at Work

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Where Onna stands out the strongest is their customer support. We had a matter on which we needed to collect a large volume of on-prem Confluence sites and integrate that into our review platform. Any time we had issues collecting due to an odd Confluence configuration, Onna jumped on the issue and had a working fix for us the same day.

Avantages :

This is one of the only, if not the only, tool to collect FB at Work and Atlassian data, and does a good job While not Onna-recommended, I was able to successfully collect our Client's on-prem Confluence data from our offices over VPN using a laptop (at least 30 GB). Not sure if it fits here, but the level of support was fabulous!

Inconvénients :

It's difficult to QC collections in the main portal with the available detail. The review / export portal sometimes temporarily fails to display data in the work space, causing minor cardiac events. (Though it always came back).

Lauren
Practice Technology & eDiscovery Project Manager (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Onna Review

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

This tool is very helpful for collecting difficult and/or new non-traditional ESI data that does not yet have an efficient compliance tool built into the software. I also really like that post indexing, no additional ESI processing is required; collected data can be exported to a load file which makes review very efficient.

Inconvénients :

Indexing seemed spotty at first and the error reporting was not very detailed. The Support Team took a bit long to respond to requests. I believe most of these kinks have been since resolved.

Sheena
Sr Manager Legal Operations (É.-U.)
Assurance, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Bringing efficiency, process centralization, data control and more to corporate legal teams

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Incredible team, sharp, driven, fast past with high/quick response time on anything! An incredible product from UX to feature set

Avantages :

Centralization of process, one tool for many needs, internal investigations, ECA for legal matters large and small, legal hold management and more!

Inconvénients :

Still a bit of work to do on security, but there is not much not to like the pros list is very long while the cons list is one or two (which given Onna's responsiveness and collaboration mentality with their clients would be handled and down to zero very quickly).