Upper Hand

Qui utilise Upper Hand ?

Les clients comprennent des professionnels de la gestion du sport, des entraîneurs, des formateurs, etc. Pour ceux qui gèrent l'inscription, le suivi financier ou la planification d'une entreprise sportive, Upper Hand est l'outil qu'il faut !

Description de Upper Hand

Simplifie la gestion d'entreprises sportives, en fournissant des outils marketing de pointe avec des logiciels et des prix personnalisés.

Informations sur Upper Hand

Upper Hand

https://getupperhand.com/

Fondé en 2012

Upper Hand Logiciel - 1
Upper Hand Logiciel - 2
Upper Hand Logiciel - 3
Upper Hand Logiciel - 4
Upper Hand Logiciel - 5
Vidéo de Upper Hand
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À partir de

75,00 $US/mois
25,00 $US/mois
10,00 $US/mois
0,00 $US/année

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Upper Hand

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Upper Hand - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de contacts
  • Billetterie des événements
  • CRM
  • Calendrier des événements
  • Champs personnalisables
  • Données en temps réel
  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Enquêtes et feedback
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de site web
  • Gestion des badges
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des présences
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des remises
  • Gestion des événements
  • Inscription d'événements
  • Inscription de cours
  • Inscription de groupes
  • Inscription des visiteurs
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification des événements
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des participants
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • e-mail marketing

Logiciels d'inscription : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Calendrier des événements
  • Calendriers d'équipe
  • Carnet d'adresses
  • Champs personnalisables
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des présences
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des tâches
  • Gestion des événements
  • Icônes et codes en couleur
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Messagerie SMS
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des installations
  • Planification des événements
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation de chambres
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités

Logiciels de calendrier : afficher la liste complète

  • API
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  • Facturation récurrente et des abonnements
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  • Gestion des présences
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  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des présences
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Logiciels de gestion de club : afficher la liste complète

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Logiciels de gestion des abonnements : afficher la liste complète

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Logiciels de gestion salle de sport : afficher la liste complète

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Logiciels de planning : afficher la liste complète

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Logiciels pour coachs sportifs : afficher la liste complète

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Outils de coaching : afficher la liste complète

Upper Hand - Alternatives

Plus d'alternatives à Upper Hand

Avis sur Upper Hand

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Note globale

4,1/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 3,9
Service client 4,4
Fonctionnalités 3,7
Rapport qualité-prix 4

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Jiselle P.
Executive Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/01/2020

"So convenient!"

Commentaires: The entire process has been easy from the initial request for information, to setting up our programs and events. Would definitely recommend their software!

Avantages: Being a non-profit that is focused on many aspects, this software helps me in each one. The many programs we run, employee tracking, and in the near future, facility management. You aren't really limited to what you can do with this software. If it isn’t something they currently do, they are open to any and all ideas to make it even more user friendly. Whatever makes it easier for us!

Inconvénients: The only downside is some of the small things that we aren’t able to customize ourselves, as far as special questions in the account creation process. Since they are always updating and coming up with ideas, I’m sure it will happen soon.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Upper Hand le 06/02/2020

Hi there Jiselle,

We appreciate the kind words! We're thrilled to hear that Upper Hand has worked out for you and has helped manage your programs and staff. It's always humbling to hear how we're able to make our customers' lives easier.

We're also happy that you have found the software very customizable and flexible - that is music to our ears! We put a lot of work into hearing our customers' feedback, so we're glad to hear it's serving its purpose and helping you out.

Have a great day, and thanks for the review!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/01/2020
Natasha H.
Marketing & Creative Coordinator
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2020

"Great Customer Service!"

Commentaires: Customer service has been exceptional.

Avantages: We initially go it for our training sessions located at our warehouse location. It has been great especially with the app. Coaches are able to see on their end if they have anyone signed without having to go us. Clients are able to sign up via the app if they didn't get a chance to do it ahead of time. We also use UpperHand to create a new website which has been great overall.

Inconvénients: You can't group programs together. You have to do multiple links for the same event.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Upper Hand le 10/11/2020

Hi Natasha,

Thanks so much for taking the time to write a review. We're thrilled to hear about your positive experiences with our app and customer service. We appreciate your feedback on how we can continue to improve to better serve your needs.

Thank you again and have a great day!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2020
Dominic R.
Baseball Coach
Sports, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2021

"Experience with UpperHand"

Commentaires: The team has been supportive and respectful - even proactive when I may be distracted by other demands. You guys are doing great! Thank you for the platform.

Avantages: Upperhand has allowed my clients to feel they are apart of something much bigger than just me coaching them. Having an online platform to schedule and take payment has made my product much more professional and attractive to the general public. X

Inconvénients: I have had trouble scheduling past events and receiving money. Instead of going through Upperhand I have had to use PayPal to make it easier on the client. They feel safer when they can input their own account info instead of sharing it over the phone.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Upper Hand le 01/07/2021

Hi Dominic,

Thank you so much for taking the time to write a review! We are so glad that Upper Hand has made such a positive impact on your business, and that you and your clients have overall had a great experience. Again, thank you so much for the kind words. Have a great day!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2021
Brett L.
Ceo
Sports
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/05/2017

"Frustrating"

Avantages: I like the concept of what they are trying to do. I really believe there's a need for it and was sold from the beginning from the sales and marketing team who told me everything or software could do. Also their customer service is very good, they have a support team that gets back to you quickly which is always great, but I think they are overwhelmed.

Inconvénients: I'm really not one to complain, but this experience has been very frustrating. Like trying to hang onto a greased pig. Especially trying to get to the root of the problem-- it's really difficult to do and feels like you have to fight to get real answers. For every camp or clinic we post, there seems to be some bug that customers can't figure out. And I can't help but feel that the upper hand team is blaming that on the customer or on us rather than taking steps to eliminate recurring confusion. I feel like to the upper hand team, any issues are no big deal as their development team is working to fix them.. but those issues end up being hours and hours for me having to bring those customers back around and get them manually signed up. Additionally, when I was sold on the program, they showed me functionality that would be useful in facets more than just camp sign-ups. Lesson sign-ups, memberships, crm And some others. Just having those would have made the software pay for itself by canceling other software's. However, once we started, we found that those other functionalities did not have the features we needed to be able to use them. I think the software has tons of potential and could be very useful, but I think it needs another one or two years of development with close customer feedback. I don't think it's worth it to pay for it as it is now, I think there are better options. Just my two cents, happy to discuss my experience

Réponse de l'éditeur

envoyé par Upper Hand le 24/05/2018

Thanks for your review Brett and we are sorry about your experience using Upper Hand. You definitely hit some bugs as we transitioned into a new interface, and we'd love to show you the new platform after implementing your feedback.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/05/2017
Liz M.
CEO
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2020

"Easy for customers, but lacks some bells and whistles"

Commentaires: Upper Hand doesn't have as many features as our old software, which makes it a little harder to use when you're used to having tons of control. But the plus side is that it does a few things very, very well. Overall our customers are having a much easier time using this software, and it's straightforward if you're doing straightforward things with it.

Avantages: The software is pretty easy for customers to use, and we have a lot more customers doing their own account management vs. asking me to do it like they did with our last CRM. It looks great, and creating events is very easy.

Inconvénients: It's hard to tell what your customers owe. Different things are managed in different places - to cancel a lesson you have to go to the contacts tab, to mess with a membership you have to go to the membership tab (can't do it from the contacts page), to see what people owe you have to go to reports. It's hard to shift money around if a customer buys one thing and then decides they wanted something else instead. Also, it sends way too many emails, including a receipt that makes customers think they've been double charged because of the way it's worded.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Upper Hand le 25/11/2020

Hi Liz,

Thank you so much for taking the time to write a review. We are happy to hear that your clients find our software easy to use--that is one of our main goals! However, we are sorry to hear that certain functionality could be improved. I have passed along your feedback to our product team so that we can continue to improve for your use cases.

Thank you again for your candid feedback, and have a great day!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2020