Pour qui ?

Sécurité Entretien et réparation Maintenance de bâtiment Services CVC Vente

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $20/mois
    Consulter les tarifs
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • 7Sprints
  • http://www.taskertools.com
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Tasker

Conçu pour les PME ayant une main-d'œuvre mobile, il connecte vos collaborateurs au bureau (gère le processus via le portail web) avec votre représentant sur le terrain en temps réel (utilise une application native personnalisée sur son appareil Android).

Cette configuration permet d'affecter efficacement les tâches, de les exécuter avec succès et de contrôler le processus d'un bout à l'autre.

Toutes les fonctionnalités sont totalement GRATUITES pendant un temps illimité pour 3 utilisateurs.

Tasker - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Expédition
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Horloge
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services

Avis les plus utiles sur Tasker

In the space of the first half year, we saved over 20 000 Eur and 600 hours

Traduire avec Google Translate Publié le 01/06/2017
Kestutis A.
Service Manager
Machines, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Saved 20 000 Eur and 600 hours at first half a year.

Avantages: Time saving: The distribution of work has become more efficient and faster. All information about customer orders is stored in one place, and it is possible to clearly see the work status without having to call and ask. Moreover, customers can immediately be provided with answers about the progress of work. And with access to the system, the customers themselves can monitor progress and view reports. By filling out the forms in e-format, our mechanics save time. There is no need for any photos taken to be additionally forwarded or for documents to be delivered to the office; they are automatically stored in the system. Finally, it is no longer necessary to decipher what is written on paper forms. Money: Since we sell our work and services, saving time means we can earn more. Adding up the work of mechanics, workshop managers, and service assistant to the calculation, we save about 10% of working time. Additional hours for work turn into additional work, revenue and profits for the company. In the space of first half a year, we saved over 20,000 euros, eliminated work backlogs, and minimised problematic situations by using TASKER. The savings total about 600 working hours during that time.

Inconvénients: Some small bugs appeared and few features were missing, but bugs were solved quite quickly and features were added with custom development.

Not stepping forward without a Tasker task

Traduire avec Google Translate Publié le 27/02/2019
Agne G.
CEO
Eau/gaz/électricité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: All in all, Tasker business management system helps us work more smoothly, effectively and transparently.

Avantages: This is the principle that we follow when delegating and performing requests of our clients. First of all, we find it very convenient that our technicians receive task assignments in real-time, with attached descriptions that are detailed as well as formed in a precise and clear manner.
After having performed the task or having detected the fault, they not only describe the work that has been done in writing but also attach photos, which helps us avoid any misunderstandings when we communicate with clients.
Second, using this solution we track our efficiency as it enables us to calculate how many hours our workers spend at clients’ premises. This gives us an opportunity not only to evaluate the costs of our services but also to motivate the best employees. In addition to that, we no longer need to deal with paper acts – instead, we use e-documents, which we can review and forward to our client in a simplified manner.
We can see all tasks in one place, filter, analyze them, and plan which engineer was / is / will be busy and how busy in the future.

Inconvénients: Actually none. It's moving forward and delivering additional value each year.

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