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à choisir le meilleur logiciel

Description de Tabula Pro

Tabula Pro et S.M.A.R.T. (Simple MAR Technology) constituent un logiciel complet de dossier médical partagé et de dossier électronique d'administration des médicaments (eMAR) adapté à vos besoins. La gestion des internes, des médicaments et des établissements est entièrement à portée de main. Avez-vous déjà utilisé un programme qui ne correspond pas exactement à ce dont vous avez besoin pour votre établissement ou aux exigences de votre pays ? Ne vous inquiétez plus. Tabula Pro est une solution PERSONNALISÉE conforme aux réglementations, formulaires et exigences de votre pays. Ne vous contentez pas d'un programme standard. Tabula Pro est le logiciel qu'il vous faut. Les avis parlent d'eux-mêmes.

Qui utilise Tabula Pro ?

Services d'aide à domicile, établissements de soins, foyers d'accueil pour adultes, etc.

Tabula Pro Logiciel - 1
Tabula Pro Logiciel - 2
Tabula Pro Logiciel - 3

Tabula Pro ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Tabula Pro

Tabula Pro

4,8 (181)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
20
Intégrations introuvables
4,8 (181)
4,8 (181)
4,9 (181)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
42
18
4,8 (67)
4,7 (67)
4,9 (67)

Alternatives à Tabula Pro

ALIS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Facturation
Gestion des incidents
iCareManager
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
eMAR
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ECP
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Graphiques
Suivi des activités
InTouchLink
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Caremerge
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
eResidentCare
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Enquire CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des dossiers patients
Gestion des tâches
ElderSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Tabula Pro

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
12%
3
1%
1
1%
Andrew
Andrew
Supervisor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A burgeoning success

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I was responsible for software implementation and training at an 85-bed personal care home--first for its EHR, and then for the eMAR, so I've been through the whole process. The product is great, and the team at TabulaPro is even better. I would highly recommend the product for its ability to meet the needs of a variety of facilities and the company for its commitment to ensuring an excellent user experience.

Avantages :

The product is intuitive and user-friendly. TabulaPro's niche is that they will customize the product to fit the needs of each facility. While this process made implementation longer than usual, the end product far surpasses the one-size-fits-all methodology other, similar software uses. For example, there were a couple minor things we missed from our previous EHR, so the team at TabulaPro added that functionality in to their product for us. Additionally, their customer service throughout the process from the beginning has been outstanding; this is not a company that will leave you high and dry when problems occur. For that reason alone, I highly recommend them.

Inconvénients :

It's still a small, growing company that only recently (in the last year or two) rolled out it's eMAR, so the company and the products are experiencing some growing pains. That being said, the team there has been responsive to all requests and issues, and is dedicated to improving the user experience.

Elizabeth
Receptionist (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

great tracking/monitoring and overall organized EMar for any size company

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We mostly use Tabula Pro for the residents in our building. There is a potential to use the staffing capabilities more which include tracking trainings, schedules and certifications. My most recent "win" was adding a voicemail attachment to a residents chart so all staff could hear the message or refer back to it - meaning all files can be uploaded not just your standard .pdf, .jpg, but all files including .mp4.

Avantages :

The software is very user friendly whether your passing medications or inputting administrative information. Most of the program is very organized and the calendar on the main dashboard very helpful to keep everyone organized who uses the program within the company. Integrating all our existing residents into Tabual Pro was done manual, but that was mostly because the previous EMar did not export.

Inconvénients :

The only complaint, is that the reports will only generate in PDF form. I have talked to the developers about getting an option for .xls or .doc, so the information can be manipulated into lists easier, but we work with what we have.

Kimberly
Director of Nursing (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Spring Mill Senior Living Review

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Tabulapro assists me with monitoring my state compliance with DME and RASP. Support team are extremely easy to work with and always available to answer questions or issues

Avantages :

I love the ease of seeing at a snap shot where I am with state compliance

Inconvénients :

I do not like the auto fill application in the RASP section of the software. I believe this causes complacency and isn't always applicable nor grammatically correct

Kimberly
Kimberly
Owner/Administrator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great software and amazing, personal customer service!

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

TabulaPro is customizable to various program and state requirements. It is user friendly and easily navigated. We tried several software programs before Tabula Pro and the others just did not have the flexibility and ability to customize the forms and features to our needs. The TabulaPro team has been wonderful to work with and extremely responsive to questions and comments.

Inconvénients :

Because state and agency regulations are always changing, some features may be slightly different than needed or desired. However, the team at TabulaPro has been very open to suggestions and to the needs of our agency, making changes to meet our needs whenever possible.

Ashley
Ashley
Wellness Coordinator (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

TabulaPro is best software I have ever used for PCH.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : It has made my job responsibilities so much more manageable when it comes to ensuring the facility is in compliance. I have used other software and this is by far the best and easiest to use.

Avantages :

It is very easy to use and helps keep my facility in compliance with state regulations. It really has the capabilities to do it all and has drastically cut the time spent on paper work leaving more time for resident care. This software literally helps manage everything you need.

Inconvénients :

There really isn't anything that I don't like about the software. If ever there was something I didn't like or I wanted changed the support team has changed it to what worked best for me.