Pour qui ?

Plus de 30 000 entreprises utilisent Crisp pour discuter avec leurs clients et augmenter leur taux de conversions ainsi que leur satisfaction client.

Notes moyennes

49 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 25,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Crisp
  • https://crisp.im/en/
  • Fondé en 2015

En savoir plus sur Crisp

Reliez vos clients et votre équipe. Crisp vous permet de discuter avec vos clients et simplifie les opérations pour les entreprises très chargées. La solution se charge de discuter avec les visiteurs de votre site web et de rester en contact avec eux.

La chatbox est illimitée. Discutez avec tous vos visiteurs.
Installez Crisp sur tous vos appareils. Répondez aux discussions en déplacement.
Le chat se poursuit par e-mail si votre visiteur se déconnecte.
Lisez ce que les visiteurs tapent avant de l'envoyer.
Besoin d'une fonctionnalité spécifique ? Des plug-ins dédiés sont disponibles.

Crisp - Fonctionnalités

  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse des tendances
  • Analytique
  • Collecte multicanal
  • Gestion des actions
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord
  • Alertes de compte
  • Analyse des gains et des pertes
  • Engagement des clients
  • Gestion de la communication
  • Gestion des comptes
  • Gestion des recettes
  • Gestion du cycle de vie des clients
  • Intégration des employés
  • Score "health score"
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage
  • Automatisation des e-mails
  • Chat vidéo
  • Chatbot
  • Communication multicanal
  • Distribution de leads
  • Messagerie de groupe
  • Messagerie mobile
  • Planification des rendez-vous
  • Qualification de leads
  • Recommandations de produits
  • Segmentation du public
  • Transfert à un agent
  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration des e-mails
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Crisp

Tried them all, Crisp is the winner by far! Here's why...

Publié le 15/10/2016
Brad K.
President
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I've used live support applications for years and during that time, I've tested all the major platforms and some most people have never heard of. In general, I'm opposed to the idea of SAAS. I prefer to buy a script that runs on my own server. It's not just because of monthly fees, it's mainly because I like to have total control over the application and be able to hack the code to make it work exactly how I want. Since Crisp is a SAAS product, I was biased against it, but since it was free, I decided to try it anyway. Within a month, I ended up buying a monthly subscription to their Pro plan. There are so many reasons why Crisp is superior to every other solution I've tested. It runs on all my devices, which is hugely important to me. Also, due to its extensive API, I can effectively hack the code and make it do whatever I want. Another important feature is that Crisp is like Intercom in that it seamlessly transitions between live chat and email. So if a customer leaves your site, you can continue the conversation with him via email, without having to do anything different. When you send messages, they're automatically emailed to the customer and his replies show up in your Crisp conversation. Unified messaging is a huge deal and Crisp is planning to add more channels such as SMS, etc... There's a lot more I could say about various features, but overall, I just love the elegance of Crisp. Unlike conventional live support apps, which display your chats in separate windows that are closed when the session ends, Crisp makes no distinction between open and closed conversations. Everything is in one Window, like how the Apple iMessage UI works. When a customer sends you a message, his conversation moves to the top of the list. This allows you to move through the list quickly and efficiently, responding to each conversation without having to open/close windows or tabs. It's like text messaging. Conversations are fluid and ongoing and don't interrupt your workflow. It's hard to overstate how much more efficient this is. You really need to try it yourself to fully understand the benefit of this workflow.

Avantages: * Seamless transition between live chat and email
* Beautiful UI design
* Highly efficient workflow
* Extensive API
* Apps available on all platforms

Inconvénients: I wish the MacOS desktop app was a real native app, rather than a wrapper around the web UI.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Crisp le 15/10/2016

We really hope to have a native OS X version as well :)

Great live chat system, even better help docs

Publié le 01/05/2019
Viktor N.
CEO
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall Crisp is an excellent platform, especially for what they charge. Their pricing is one of the things that attracted me to their platform, in addition to all the features. It makes communication easier, especially since it integrates several channels into one platform. Allows us to reply quickly, in many cases, instantly. They just need to fix never-ending conversations, and I'll be 100% happy.

Avantages: Crisp is an excellent live chat and communication tool for support and sales. It's easy to use, has a mobile app that I use to reply to queries, and it also integrates other platforms like Twitter DMs, Telegraph, Line. We use Twitter DMs often as prospects and clients tend to DM us sometimes. In addition to chat itself, I really do like their help docs solution (knowledge base). It's very easy to manage, has very nice and clean design, and offers really good JS SDK for integrating with your website/apps. It's nice to be able to display articles in modal on our website.

Inconvénients: My biggest issue with Crisp are never ending conversations. There's no way to have separate conversations with the same customer, old conversations get dragged into new conversations. It really needs a way to keep conversations separate, similar to other platforms like Intercom. For example, it sends out chat transcript after an hour of inactivity in chat. Problem is, that transcript might use subject line from an older conversation and/or include older conversation in the transcript. When I chat with Crisp's support and experience platform as a customer, those things are a bit annoying. Not a deal-breaker, but it definitely needs to be fixed.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Crisp le 02/05/2019

Thank you for this nice review :) We will try to improve the feature you are talking about !

Closing the gaps between customer and business

Publié le 27/11/2018
Utilisateur vérifié
Senior Data Associate
Internet, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Crisp is a program I've used personally in my own ventures. It makes customer communication super easy, which is ultimately what a business is about- customer experience. I like being able to keep track of communications and customer interactions all in one place. Strongly recommend.

Avantages: I like how simple it is to communicate with the very people you are selling to or providing for. Great for businesses of many sizes. Cheap enough for a small business and a free plan for even the smallest of business.

Inconvénients: Overall better tracking of interactions and history. Logs have an expiration date, which could prove damaging down the line.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Crisp le 29/11/2018

Thank you so much for your review!

Perfect for small businesses

Publié le 27/05/2019
Utilisateur vérifié
Customer Support
Design graphique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It is a great software, I have been using it everyday and love it! The UI is amazing.

Avantages: I love how simple the UI is, anyone can use it. It is very simple to understand the way it works, inplementing it and configuring.

Inconvénients: Back in the day they had a feature which allowed you to search for exact words in the chat, nowadays the filters can be confusing.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Crisp le 17/06/2019

Thank you for your review :)

Good live-chat solution for every website.

Publié le 20/09/2018
Utilisateur vérifié
Co Founder
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Crisp eases customer communication, increase responsiveness and helps with pro-active support when needed.

Avantages: Easy to set up, fast and convenient. The interface is good and there is a Free plan, convenient for any smaller projects. The project is alive and constantly developing. The settings for business hours and custom translations of the widget are nice.

Inconvénients: Message history of the free plan is 30 days, after that, you can't access any of the messages. It's better to limit the number of users instead of the message history. Sometimes the chat widget doesn't load or the mobile apps crash.

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