Story

Story

par PulsePoint

Qui utilise Story ?

Cette solution aide tous types d'entreprises qui créent activement du contenu de marque à se connecter plus étroitement à leur public.

Description de Story

Story de PulsePoint offre un content marketing plus efficace et traçable.
Cette solution étend votre portée ciblée à des canaux natifs, de réseaux sociaux et de découverte de contenu de qualité. La
plateforme optimise vos KPI pour assurer une implication maximale et un ROI précis.

Comment ça marche : téléchargez votre contenu via une URL et créez plusieurs variantes de titres ou d'image pour chaque canal de manière rationalisée, puis choisissez les canaux sur lesquels vous souhaitez publier des annonces. Story optimise les KPI.

Informations sur Story

PulsePoint

http://www.pulsepoint.com/

Fondé en 2011

Prix de Story

Story n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Story - Fonctionnalités

Logiciels de communication avec les patients
Accès mobile
Autogestion
Collaboration
Dossier de santé personnel
Information aux patients
Messagerie
Planification des rendez-vous
Planification des soins
Portail des patients
Suivi de la progression
Calendrier éditorial
Catégorisation/regroupement
Ciblage du public
Gestion SEO
Gestion de la distribution
Gestion des campagnes
Gestion des marques
Gestion des médias sociaux
Gestion vidéo
Planification de l'édition
Suivi des conversions
Édition multicanal
Analytique
Collecte de commentaires
Contenu vidéo
Gamification
Gestion communautaire
Gestion de la communication
Gestion des désabonnements
Messagerie instantanée
Syndication de contenu

Avis sur Story

Afficher 5 avis sur 19

Note globale
4,1/5
Facilité d'utilisation
3,9/5
Service client
4,6/5
Fonctionnalités
3,6/5
Rapport qualité-prix
4,2/5
Utilisateur vérifié
Senior Manager of SEM
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018

"Great test!"

Commentaires: Great, hands-on help and team reporting. Overall, a really great test for native. Looking forward to hopefully testing again next year!

Avantages: Simple interface, easy to customize dates and drill down to creative level.

Inconvénients: Not a ton really wrong with it, at least for what we used it for.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018
Heather B.
Accounting and Media Coordinator
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/05/2019

"Excellent customer support"

Commentaires: CSR [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has made Story very user-friendly. They are both very knowledgeable, helpful, and nice to deal with.

Avantages: CSR are very nice to deal with. Always friendly and answer countless questions.

Inconvénients: That you cannot bulk upload zip codes for targeting

Réponse de l'éditeur

envoyé par PulsePoint le 12/06/2019

Hi Heather,

Thank you for your feedback! Bulk zip code upload is a great idea and we'll definitely pass along this feature request to our product engineers.

And we're very happy to hear you are enjoying your experience working with your account reps!

-Story Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/05/2019
Savannah D.
Paid Media Coordinator
Médias en ligne, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018

"A marketing success story "

Avantages: Through this software, my company has been successful in reaching a new audience and also gaining new users. The ads typically perform well across all of our eight brands.

Inconvénients: I wish the reporting was a little better. I wish you can export the whole campaign broken out by day instead of the current limit of ten days.

Réponse de l'éditeur

envoyé par PulsePoint le 18/12/2018

Hi Savannah,

Thank you for your feedback, we appreciate it! We are looking into building out additional reporting capabilities when it comes to daily exports.

Stay tuned for more updates from your Account Manager!

-Story Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018
Jonathan S.
Director Of Digital Marketing
Médias en ligne, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2018

"Review"

Commentaires: Their support team has been great to work with. We are generating travel inspiration through our campaigns run by Story.

Avantages: The ability to optimize across multiple native vendors.

Inconvénients: There needs to be an easier integration with a Nielsen or other third party research arm in order to measure the true effectiveness of your advertising campaigns. Native advertising is often higher in the funnel, and there for you need other means to measure the effectiveness in order to avoid any potential cancellations from the client

Réponse de l'éditeur

envoyé par PulsePoint le 18/12/2018

Hi Jonathan,

Thank you for your feedback! We're happy to hear you enjoy working with our support team.

Our newest feature, On-page Actions, helps marketers track users further down the funnel. Please reach out to your Account Manager for more information on how you can set this up.

-Story Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/12/2018
Utilisateur vérifié
Connections Planner
Compagnies aériennes/Aéronautique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/12/2018

"YoY Improvements"

Commentaires: We utilize Story for native distribution. When compared to other partners on the program, we noticed that Story "blasts" impressions reaching a potentially 'unqualified' audience. To avoid this, we count 'clicks' as a measure of impression to ensure they are qualified. Other than systemic differences, Story is a unique platform and account managers/customer service has recently been reliable and trustworthy (though in the past this was not the case).

Avantages: Dashboard provides easy access to data and overall performance

Inconvénients: Dashboard is not user-friendly/hard to navigate

Réponse de l'éditeur

envoyé par PulsePoint le 18/12/2018

Thank you for your feedback! Story is a content marketing platform focused on user engagement. Given this, we only track and optimize to actions taken, such as clicks and page views. We measure engagement once a user has landed on the page to guarantee a qualified audience.

-Story Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/12/2018