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à choisir le meilleur logiciel

Description de Primaseller

Primaseller POS inclut des fonctionnalités telles que la synchronisation de l'inventaire entre plusieurs magasins, plusieurs registres, un catalogue numérique de produits, le processus de codes-barres, la facturation, les autorisations utilisateur, les paiements fractionnés, la taxation, la planification des achats, etc. Il est également possible d'intégrer Primaseller POS avec les canaux de en ligne pour vendre sur plusieurs canaux. www.primaseller.com permet de s'inscrire immédiatement pour un essai gratuit ou une démo !

Qui utilise Primaseller ?

Depuis les PME jusqu'aux grands commerces de détail qui vendent sur de multiples canaux, notamment des magasins de détail, espaces de vente de courte durée, Amazon, eBay, Shopify, WooCommerce et Magento.

Primaseller Logiciel - 1
Primaseller Logiciel - 2
Primaseller Logiciel - 3
Primaseller Logiciel - 4
Primaseller Logiciel - 5

Primaseller ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Primaseller

Primaseller

4,6 (31)
39,22 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
14
4,6 (31)
4,7 (31)
4,9 (31)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
370
14
4,0 (982)
4,1 (982)
3,8 (982)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Primaseller

Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle du processus d'approbation
Modèles
Saisie de commande
Ordorite
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour vente au détail
Gestion des stocks
Traitement des paiements
Jesta Vision Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Stockagile
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Optimisation des stocks
Suivi des coûts
Cin7 Omni
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Compte de résultat
Tableau de bord d'activités
Brightpearl
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Grand livre général
RunIt RealTime Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Primaseller

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
29%
3
6%
Maria
Maria
Owner (Inde)
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great software for inventory and order management

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Primaseller gave us exactly what we were looking for when we were looking for a software to take care of our orders and POS while integrating our inventory. They have excellent support and on boarding and that made the process of familiarizing the software a breeze for my employees.
The product is robust and has a lot of features and integrations which we wanted. We wish them all the best and hope they keep up the good work!

Avantages :

Seamless integration with marketplaces & accounting software. Cloud based software enabled timely updation of data. Ability to raise purchase orders and manage B2B orders as well. Excellent Customer Support - They have been ready to help us in any way possible since day 1!

Inconvénients :

Does not integrate with Snapdeal

Nicola
Director (R.-U.)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Amazing software which has made our working life easier as we are a growing company!!

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Primasellers software has so many features to enable the smooth running of our company after searching everywhere for a software package that can communicate with Woo-Commerce, Quickbooks and our shipping company etc, Primaseller most certainly ticks all of the boxes! Previously we had disjointed processes and now we can link to all of our packages which has lead to the reduction in the work load significantly leaving us time to concentrate on new projects to expand our company. Just the simple things like invoicing, has reduced our time significantly with the ease of the automated process in Primaseller and syncing to our accounts package. Inventory control had been a major issue with our company before and now we can grow our company with ease ensuring we can meet the demand of our customers. The support team at Primaseller are amazing, they always respond to you quickly and nothing is to much trouble!!

Inconvénients :

There is not much I would class as a negative, if there is any issues or observations to ease a process I always feedback to the team and they add it to their development list or fix straight away.

Sachin
Store Manager (Inde)
Vente au détail, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Awesome......

3,0 il y a 8 ans

Commentaires : Good to have primaseller as billing partner with us..with great support by backhand team always there to help & ready to accept suggestion...Nice Keep it up

Avantages :

Good & easy to use. Great customer support.

Inconvénients :

Need to update more on detailed reports.

Rahul
Operations (Inde)
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent product

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

We've used Primaseller for more than 5 years now. It has grown according to our needs and is pivotal to managing chain of stores across the country as well as our online sales on our website as well as marketplaces. The ability to track your business across channels both offline and online, their support and willingness to understand our business needs is what sets them apart

Inconvénients :

Other modules such as CRM, accounting would help

Natalie
Owner/Operator (Canada)
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

We are just new into this and find it a bit confusing, but customer support is very helpful!

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : It's hard to give an honest review when I have only been really using a day. Once I have more time with it I can leave a more honest review

Avantages :

We like the POS and inventory management. Also, Al from primaseller has been very helpful! It will be nice to split our warehouse and we are excited to see how it all works at our first convention! It's also great to have it all in one space. Bar coding was easy to set up and works well so far!

Inconvénients :

1. Not the easiest to navigate or understand how to set it all up 2. Does not give live shipping quotes. This hinders us from using the system to its fullest as we cannot use it for over the phone orders, we will have to continue to use our BigCommerce to do this and our online orders. We will only process orders with this while at conventions to use the POS. 3. I have found out we will still have to update on both Primaseller and BigCommerce for somethings, like pricing and adding new products. Primaseller does not mirror pricing.