Qui utilise Jazva ?

Les commerces de détail B2B et B2C de taille moyenne qui vendent sur plusieurs canaux de vente en ligne (y compris Amazon et eBay) et qui expédient dans plusieurs entrepôts, drop-shippers et 3PL.

Description de Jazva

Jazva est un logiciel d'e-commerce multicanal qui vous permet de gérer tous vos canaux de vente à l'aide d'une interface unique. Grâce aux fonctionnalités de pointe de Jazva, les vendeurs multicanaux peuvent atteindre plus de clients sur les marchés et canaux de vente les plus populaires en tirant parti de flux de travail essentiels sur le cycle de vie d'un produit. Avec Jazva, vous n'aurez plus à vous soucier des publications manuelles ou des modifications de tarifs. Simplifiez la vente en ligne multicanale en synchronisant tous vos canaux et entrepôts via Jazva et faites évoluer votre entreprise.

Informations sur Jazva

Jazva

http://www.jazva.com/

Fondé en 2012

Présentation des tarifs de Jazva

Jazva n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de Jazva

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Jazva - Fonctionnalités

  • Achats
  • Codes-barres et RFID
  • Emplacements multiples
  • Gestion 3PL
  • Gestion de la qualité
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des retours
  • Gestion des réceptions et entrées
  • Gestion des stocks
  • Prévision
  • Synchronisation en temps réel

Logiciels WMS : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • CRM
  • Gestion SEO
  • Gestion de plusieurs magasins
  • Gestion des avis
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Kitting
  • Marketing multicanal
  • Modèles
  • Sécurité des données
  • e-mail marketing

Logiciels d'e-commerce : afficher la liste complète

  • Analytique des canaux
  • Gestion des avantages
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commandes
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des produits
  • Gestion des revendeurs
  • Gestion des stocks

Logiciels de channel management : afficher la liste complète

  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des marchandises
  • Gestion des retours
  • Rapports et analyses
  • Vente par correspondance
  • e-commerce
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de points de vente : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des stocks pour la fabrication
  • Gestion multicanal
  • Identification des produits
  • Kitting
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de stocks : afficher la liste complète

  • Commandes récurrentes
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes spéciales
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des nouvelles commandes
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Saisie de commande
  • Suivi des commandes
  • Traitement des commandes

Logiciels de gestion des commandes : afficher la liste complète

  • Commerce mobile
  • Commerce social
  • Gestion SEO
  • Gestion des canaux
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Intégration de marketplace
  • Panier d'achat
  • Synchronisation de données
  • e-mail marketing

Logiciels e-commerce multicanal : afficher la liste complète

  • Carte de fidélité
  • Commerce mobile
  • Comptes clients
  • Configurateur de produits
  • Gestion SEO
  • Gestion des canaux
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Panier d'achat
  • e-mail marketing

Logiciels e-commerce pour PME : afficher la liste complète

  • Codes UGS et UPC
  • Codes-barres et RFID
  • Entrée et sortie
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des éléments
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des coûts
  • Suivi des numéros de série

Logiciels pour inventaire : afficher la liste complète

Jazva - Alternatives

Plus d'alternatives à Jazva

Avis sur Jazva

Lire tous les avis

Note globale

3,2/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 3,3
Service client 3,2
Fonctionnalités 3,5
Rapport qualité-prix 3,3

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Steve S.
Owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/02/2017

"Jazva Review"

Commentaires: Shoreline Handwerks, LLC is a small business focused on selling a full range of quilting fabrics, quilting notions and supplies. Shoreline has several sales channels including eBay, Amazon, Woo Commerce Web Store and a brick and mortar shop.
A vital link, which Jazva fulfills, is the tracking of inventory related transactions including order consolidation, stock management and order shipment across all sales channels.
In late 2015 Shoreline initiated a contract to develop a Woo Commerce Web Store. At that time, order consolidation and inventory tracking was accomplished by another vendor who committed their software would integrate with all our sales channels. After many failed attempts the vendor admitted that there was no Woo Commerce integration.
Shoreline then undertook a search for a software vendor capable of integrating across its sales channels, which resulted in finding several vendors including Jazva. Much to our surprise no one vendor could provide a complete solution however Jazva did commit to the completion of their product offering to include Woo Commerce.
For Shoreline, the migration from a simplistic product set to a very rich and complete application was challenging but Jazva support met that challenge and we are now enjoying the benefits of that effort.
While the migration was on-going Jazva completed their build out of the Woo Commerce integration and Shoreline does in fact have integration across all its sales channels.
Although Shoreline has yet to use all the functionality of Jazva, the foundation is in place to do so. As Shoreline grows we are sure that Jazva can accommodate that growth with no anticipated issues.

Avantages: Very rich product set. Very good customer/technical support. Cloud based with minimal down time. Very fast transaction response time.

Inconvénients: Report writer not intuitive. Support is on west coast time. No ios based app that can access Jazva functioality.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/02/2017
Maks N.
Network Administrator/Inventory Intergrator
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/01/2020

"Excellent Inventory Management Software"

Commentaires: Jazva has allowed us to integrate several different sales channels including our website into one unified system. Using Jazva saved our company huge amount of time and money on inventory maintenance and order fulfillment. The support staff was there every step of the way to assist us in the integration process and help us every way they could.

Avantages: Jazva synchronizes our inventory with our eBay, Amazon and our WooCommerse website automatically whenever a product sells on either one of the platforms. This level of integration allowed us to save tremendous amount of time on fulfilling orders and getting them out on time. One thing I would like to note is the amazing support staff. They work on West Coast time but are one click away on any page inside Jazva for us to reach out to them using the live support button and help with any issues we might run into.

Inconvénients: Lack of documentation on the reporting portion of Jazva. Jazva has a really deep reporting features that will help you see the little details about every order and performance of your company but unfortunately the documentation in their help center is lacking in details on how to maximize the use of said feature.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/01/2020
April C.
VP of Sales and Operations
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020

"OK for a starter OMS/WMS. Not for a growing company."

Commentaires: Jazva was what we needed as a new business, however once we started growing, they couldn't. The support was not good. They often tried to play the blame on sales channels or users who they thought were new. OK as a start up OMS/WMS.

Avantages: Easy to navigate and layout was great. Could customize reports which was a plus! Inventory/warehouse management was good.

Inconvénients: Support was NOT good. Many times your issues were blamed on the sales channels when it was in fact a Jazva issue. Took support long times to assist. Had limited integration. No customization. No room for growth.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/06/2020
Preston D.
VP of Operations
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/02/2017

"We Cant Live Without It!"

Commentaires: Jazva has been great for us. As a small company of under 10 employees, it was advanced enough to handle a company that could easily need 15-20 employees without the system. The cloud/online accessibility for us is major. As a VP of the company I'm always out the office, but I'm always connected to the company. I also am able to bring commerce with our company on the road with Jazva, and no need for external devices. Never know when a sale is possible on the spot, or an inventory check is needed, and i can just pull up the site on my cell phone, log in, and make it happen. But lets talk about what really matters to a smaller, but growing business like ours. THE CUSTOMER SERVICE RELATIONSHIP! We feel we have a partner in Jazva thats big enough to handle our wildest dreams (ok, maybe wildest realities), but also be there for us as a small company growing and learning. The experience feels very custom and tailored to our company. They feel like extended partners of ours, that we might not feel with other companies unless we were spending millions with them. I have no idea where we would be without Jazva, and i honestly do not want to know.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/02/2017
Dung H.
General Manager
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2017

"Great Software with Many Features"

Commentaires: This is a great product that gives the user the ability to list items across many platforms from a single software. It is great for managing inventory as well as your personal sales across many channels. Suggestions to the developers are always considered for custom features and help improve the experience and functionality of the software.

Avantages: This is a great product that gives the user the ability to list items across many platforms from a single software. It is great for managing inventory as well as your personal sales across many channels. Suggestions to the developers are always considered for custom features and help improve the experience and functionality of the software.

Inconvénients: Simple use once you get it down but hard to master all of the functions for its full potential with basic FAQs.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/03/2017