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CobbleStone Contract Insight

CobbleStone Contract Insight

Description de CobbleStone Contract Insight

Le logiciel de gestion de contrats CobbleStone est un système de CLM d'entreprise sélectionné par des milliers de professionnels. Il offre des fonctionnalités conviviales de suivi des contrats, rédaction de contrats, alertes par e-mail, tâches, gestion des documents, flux de travail, signatures électroniques, tableaux de bord, champs configurables, autorisations flexibles, recherche de documents, enregistrements des arrivées et départs, reporting, tarification/définition des coûts, alertes budgétaires, extractions automatiques (Word, PDF) et d'autres encore. Choix entre hébergé/SaaS et déployé. À partir de 59 $ par mois et par utilisateur ; cliquez pour en savoir plus.

Qui utilise CobbleStone Contract Insight ?

Santé, secteur pharmaceutique et sciences de la vie, banque et finances, gouvernement, éducation, logiciels et services informatiques, juridique, énergie, fabrication, commerce de détail, hôtel et gestion immobilière et bien d'autres secteurs d'activité.

CobbleStone Contract Insight Logiciel - 1
CobbleStone Contract Insight Logiciel - 2
CobbleStone Contract Insight Logiciel - 3
CobbleStone Contract Insight Logiciel - 4
CobbleStone Contract Insight Logiciel - 5

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CobbleStone Contract Insight

CobbleStone Contract Insight

4,8 (48)
59,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
33
4,7 (48)
4,9 (48)
5,0 (48)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
69
6
4,5 (221)
4,6 (221)
4,6 (221)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à CobbleStone Contract Insight

Concord
Fonctionnalités les mieux notées
Signature de plusieurs parties
Signature électronique
Stockage de documents
Ironclad
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Signature électronique
Suivi de la progression
Docusign CLM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Signature électronique
Suivi de la progression
ContractPodAi
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contrats/licences
Gestion des documents
Signature électronique
Icertis Contract
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Signature électronique
Suivi de la progression
SirionOne
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ContractSafe
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des documents
Stockage de documents
Agiloft
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des contacts
Suivi de la conformité
Commence
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du pipeline de ventes
Suivi des interactions
Système de calendrier et de rappel

Avis sur CobbleStone Contract Insight

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
17%
3
4%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Sell-Side Contract Management Software

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Since day one, Cobblestone has given us the support we needed in order to make Cobblestone a part of the everyday lives of the members of my organization. Together we have customized our software to meet the ever-changing needs of the organization. Whether it be through the annual Cobblestone conferences, technical support, or the support of my account manager, I have never felt alone trying to optimize Cobblestone usage.

Avantages :

Cobblestone allows us to track and manage contracts throughout the entire lifecycle, including the initial request and approvals. Customizable workflow gives us the flexibility to incorporate all aspects of the contract lifecycle, regardless of type. We are also able to track and report real-time with customizable reports and dashboards.

Inconvénients :

I would like to see improvement in the mobile app and accessibility from mobile devices.

Terrance
VP Contracts (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

CobbleStone CLM works great for us.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, out experience with CobbleStone has been very positive. We highly recommend the company for contract management software.

Avantages :

We love the seamless integration with MS Word and Excel. Cobblestone has a prebuilt plug-in with Word and Outlook.

Inconvénients :

We don't have any issues with the system at this time. It has been great for years.

Sharon
Executive Admin Mgr. (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

This Application has a lot to offer.

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Seems a bit Rigid. Not very user friendly.

Avantages :

Offers a lot of options to the company. Man of which i do not use.

Inconvénients :

Contract Entry is cumbersome - it can take up to 10 minutes to enter one contract

Wendy
IT Contract Administrator (É.-U.)
Assurance, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Cobblestone has been a wonderful contract management tool! Its extremely easy to navigate!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : All IT Contracts are stored in one central place

Avantages :

Ever since Cobblestone has been rolled out at my company, IT now has visibility of its contract inventory. Contract owners receive the automated email alerts informing them of their contract expiration's which has prompted action on their behalf and are able to avoid lapse in support, or reinstatement penalties. I am able to distribute 90 day rolling contracts to all CIO's to make them aware of their respective areas. Emailing contracts from the systems to the contract owners makes it extremely convenient. The ability to customize the fields of a contract record, ease of adding contracts, vendors, employees has been very simple. As the administrator of the system, I have alot of flexibility to modify the configurations without assistance from Cobblestone. There are very helpful tutorials in case I require additional assistance. The Cobblestone staff is extremely efficient and friendly. The Help Desk portal to place tickets for technical assistance is great! You receive assistance immediately. Matt Hughes my account rep has been fantastic! Very helpful and always available. The ability to add an unlimited amount of attachments to a contract record and Ad Hoc reporting mechanism has been very beneficial. The ability to report on all the metadata is quick and simple when I have been tasked with providing contractual data. I would highly recommend Contract Insight as a contract management tool.

Inconvénients :

Everything is out of the box. For special configuration needs to be customized which is not a problem. The hourly rates are affordable for custom configuration.

Joshua
Manager, Intellectual Assets (É.-U.)
Vente au détail, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tailored to your needs

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : An increase in business people responses regarding contract status, and a decrease in missed deadlines. Customer service is wonderful and the entire Cobblestone team is always willing to assist.

Avantages :

I like how Cobblestone can be tailored to your internal processes. We do not use the contract system like other users . We alert our business people with notices/alerts when their contracts are nearing expiration/auto-renewal date. Our Cobblestone representative took time to work with Legal directly to design the required workflows. Later, we launched a new contract policy and both our representative and software team was able to integrate our policy's contract notice requirements and the required workflows into our system.

Inconvénients :

A little difficult to navigate at first, but this was likely due to the need for learning the system and its functionality rather quickly. However, our customer service representative was always willing to assist with navigation questions, show system shortcuts, and even provide some basic training.