15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Lucky Orange

Pourquoi mes visiteurs ne deviennent-ils pas des clients ? Jusqu'à 99 % de vos visiteurs ne deviendront jamais des clients. Lucky Orange a la réponse à ce problème. L'installation est rapide et ne prend que quelques secondes, sans aucun besoin de codage. En outre, Lucky Orange est facile à utiliser, prêt à l'emploi et chaque plan inclut un accès complet à toutes les fonctionnalités du produit, y compris des heat maps dynamiques, des enregistrements d'utilisateurs, des chats en direct, des enquêtes, des sondages, des entonnoirs de conversion, des tableaux de bord en temps réel et des rapports quotidiens par e-mail.

Qui utilise Lucky Orange ?

Une expertise au service des PME et des grandes entreprises du Fortune 500.

Où peut-on déployer Lucky Orange ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Lucky Orange
  • Fondé en 2012

Assistance Lucky Orange

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 223 autres

Langues

anglais

Lucky Orange - Prix

À partir de :

39,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Lucky Orange est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Lucky Orange est disponible à partir de 39,00 $US/mois.

À propos de l'éditeur

  • Lucky Orange
  • Fondé en 2012

Assistance Lucky Orange

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne et 223 autres

Langues

anglais

Lucky Orange en vidéos et en images

Lucky Orange Logiciel - 1
Lucky Orange Logiciel - 2
Lucky Orange Logiciel - 3
Lucky Orange Logiciel - 4
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Vidéo de Lucky Orange
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Fonctionnalités - Lucky Orange

  • A/B Testing
  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse d'entonnoir
  • Analyse des campagnes
  • Analyse des comportements
  • Analyse des recherches utilisateurs
  • Analyse des tendances
  • Analyse statistique
  • Analyse visuelle
  • Annotations
  • Attribution multicanale
  • Autoresponders
  • Base de données de contacts
  • Cartes de survols
  • Cartes à faire défiler
  • Cartographie du parcours client
  • Chat et messagerie
  • Ciblage du public
  • Collecte de données multicanal
  • Communication client
  • Configuration/suivi des objectifs
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Créateur d'enquêtes
  • Création de tableaux de bord
  • Distribution multicanal
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour sites web
  • Formulaire hors ligne
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la communication
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion du stockage de données
  • Heatmaps
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Journaux des événements
  • Messagerie client en temps réel
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Parcours utilisateur
  • Pour organisations et équipes commerciales
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Profils de clients
  • Préparation des données en libre-service
  • Questions personnalisables
  • Rapports de trafic web
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Real-Time Analytics
  • Recherche/Filtre
  • Relevé et historique des chats
  • Saisie de leads
  • Saisie et transfert de données
  • Segmentation de la clientèle
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi comportemental
  • Suivi de l'activité des clients
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des activités
  • Suivi des campagnes
  • Suivi des clics
  • Suivi des conversions
  • Suivi des interactions entre utilisateurs
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des visiteurs
  • Suivi du ROI (Retour sur Investissement)
  • Suivi du temps passé sur le site
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests d'utilisation
  • Transferts/Routage
  • Visualisation
  • Visualisation de données
  • Web analytics

Alternatives à Lucky Orange

LogRocket est un outil conçu pour les ingénieurs, les agents d'assistance, les concepteurs et les chefs de produit afin de créer une excellente expérience web.
Plateforme d'optimisation de la conversion qui fournit des heat maps, des vidéos de relecture de session, des sondages en ligne et des tests AB.
Hootsuite vous aide à développer votre marque, renforcer les relations avec vos clients et améliorer vos performances grâce aux médias sociaux.
Hotjar fournit des renseignements sur l'expérience produit. Identifiez rapidement la manière dont les utilisateurs se comportent sur votre site, leurs besoins et leurs ressentis.
Heat maps, enregistrements des utilisateurs et tests A/B.
Twilio fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles.
Une plateforme analytique qui permet aux entreprises de toutes tailles de suivre les comportements des utilisateurs, d'obtenir des informations marketing et bien plus encore.
Plateforme d'enregistrement du comportement des utilisateurs qui aide à révéler les visiteurs du site Internet via des heat maps, des relectures de session, des entonnoirs, etc.
VWO Insights combine enregistrements de session, heat maps, analytics de formulaires pour diagnostiquer les problèmes rencontrés par vos visiteurs.

Avis sur Lucky Orange

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
19%
3
4%
2
1%
frantz
gerant (Martinique)
Médias en ligne, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Progressif

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

exactitude dans les données transmise par le site

Inconvénients :

le statistiques des visiteurs n'est pas toujours juste ,il y a des visiteurs qui ne sont pas compter

Réponse de l'équipe de Lucky Orange

il y a 2 ans

Merci, Frantz! We appreciate the time you took to leave us a review. Nothing feels better than finding ways that make your customer experience better than ever. Sometimes visitor counts may differ from what is shown by Google Analytics due to how we track people who bounce quickly. I would be more than happy to discuss it with you - send an email to support@luckyorange.com to get that conversation started. Again, thank you for your review! Cheers - Bradley from Lucky Orange

Raad
Raad
Marketing Director (Jordanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

BEST app to understand why your customers aren't converting

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

I thought I had a store with fantastic user experience based on my previous shopify stores, but turns out what I learned so far doesn't apply to all stores... For example, the upsell on my cart's page doesn't show on certain devices unless the user scrolls down (and I wanted it to be visible immediately), another example has to do with older age groups (main audience for one of my stores) as they didn't realize there are more images for the product that they can see by simply swiping left or right, this made them keep on changing the variants to view the product in its other colors (it was a problem with a specific theme, so I added a swipe icon on the first image)... At first I thought their monthly price is not within my budget as I didn't need the app often, so I paid $50 for a limited lifetime deal with some other app, only to realize later on that I use it way more often than I originally thought, AND no one masters the app like Lucky Orange starting with its features, functionality, ease of use, speed, and ending with its super amazing support team. Thank you for such a great app :)

Inconvénients :

The only thing is probably have my own device(s) excluded from the recordings, not sure if that's available or not - didn't look up their help section.

Réponse de l'équipe de Lucky Orange

il y a 4 ans

These are words we love to hear! Getting that front row seat to customers' online behaviors can provide invaluable insights to improving your website. Thank you for your kind review, Raad! As you continue to use Lucky Orange, I'm here to help if you have any more questions or need assistance in any way. Cheers - Justin from Lucky Orange P.S. You can block your own IP address from being tracked. Here's the help guide (https://help.luckyorange.com/article/30-can-i-block-my-own-ip-address-from-being-tracked-on-my-site). If you email into support@luckyorange.com, we can also take you through the steps.

Francois
Head of Technology (Afrique du Sud)
Rédaction et correction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It's a great product, would recommend for anyone with a customer centric website.

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : It's been a good way for us to see where customers might be using the site differently to what we intended as well as a way to easily debug issues customers might have with different screen sizes and browser types.

Avantages :

The ability to see screen sizes and browser types have been really helpful. Obviously being able to see what the customer's journey looked like is of great value.

Inconvénients :

The ability to track based on IP does not seem to be available anymore? Makes things harder as we're debugging using country tracking and session times.

Alternatives envisagées précédemment : Hotjar

Pourquoi choisir Lucky Orange : Price

Logiciel antérieur : Hotjar

Pourquoi passer à Lucky Orange : At the time it was because of price, but we stuck around because it's a good product.

Réponse de l'équipe de Lucky Orange

il y a 10 mois

Hi Francois - Thank you for your review and recommendation of Lucky Orange! We're glad to hear you've used our product to gain insight into the customer journey. Regarding your comment about tracking visitors based on IP, you can do that in Lucky Orange. It's not turned on by default, but the following link to one of our help documents explains how you can enable that setting: https://help-preview.luckyorange.com/article/341-how-to-adjust-visitor-ip-address-display-and-storage-settings. Cheers, Bradley

Julie
Owner (Australie)
Vente au détail, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Useful Tool

4,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : A worthwhile tool that can help, but the cost has risen sharply enough to think about surviving without it in the future.

Avantages :

Ability to see when customers are having trouble.

Inconvénients :

The large increase in fees recently. Not all visitor traffic is showing for one of my websites.

Réponse de l'équipe de Lucky Orange

il y a 3 semaines

Thanks for your feedback, Julie. Love that you’re able to use Lucky Orange to see when and where your customers experience issues. Regarding your tracking discrepancies, there are many reasons this could be happening: https://help-preview.luckyorange.com/article/275-faq-why-some-visitors-aren-t-tracked. Regarding your pricing feedback, Lucky Orange continues to evolve to bring you more features and scale with you as your business grows. Over the last year we’ve launched multiple question surveys, optimizable segments and a new Optimizely integration among other features. This is in addition to the 20+ features that are included with every Lucky Orange plan. I would be happy to give you a personal tour of our newest features, address your tracking discrepancies and collect your pricing feedback. Use this link to find the best time in your schedule for this tour: https://calendly.com/esmith1214/15min. I look forward to connecting soon. Best Regards - Emilia from Lucky Orange

Wayne
President/CEO (É.-U.)
Vente au détail, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Legacy Lucky Orange was so much better - Hate the new LO

2,0 il y a 10 mois

Commentaires : For the most part customer service is what has kept me here. If there was another option for Visitor monitoring, recording, and analytics I would switch to a competitor in a heartbeat.

Avantages :

Been with Lucky Orange for over 10 years for the most part it works for other people. Customer Service has always been there if we need anything.

Inconvénients :

When they upgraded we lost the real time visitor monitoring where we could interact with our customers. The recording helps but does start until a few seconds after the customer arrives on our website. The real time doesn't work, there is such a delay in live visitor tracking/monitoring that by the time they show up on the visitors screen on LO they are gone so it is too late to communicate with the customer while they are shopping on the website.

Réponse de l'équipe de Lucky Orange

il y a 10 mois

Wayne, thank you for your feedback and your business over the past decade. We understand your frustrations and hear your concerns. One reason you may not be seeing some visitors in our real-time monitoring is due to our code loading asynchronously after your website loads for the visitor so it doesn't slow down your website. This is a benefit in terms of not impacting your site speed ratings, but it does mean visitors who come to your site and quickly leave won't be tracked. At your earliest convenience, please respond to our latest email chain. We truly value and appreciate your loyalty over all these years and want to help improve your experience. I look forward to hearing from you soon - Bradley with Lucky Orange