Traction Guest

Traction Guest

par Traction Guest

Qui utilise Traction Guest ?

Les entreprises dynamiques qui ont besoin d'une expérience hôte/visiteur sécurisée, efficace et hautement personnalisable, qui leur permet de respecter les exigences de conformité dans plusieurs endroits à travers le monde.

Description de Traction Guest

Avec Traction Guest, leader de la gestion des visiteurs d'entreprise, l'hébergement de visiteurs est simple, mémorable et sécurisé. Grâce à une personnalisation inégalée, les organisations mondiales comme UPS et Thermo Fisher améliorent la sécurité et satisfont aux exigences de conformité comme ITAR ou le RGPD. Étant le seul VMS (système de gestion des visiteurs) qui propose l'enregistrement des visiteurs à l'aide d'iPads ou de scanners d'ID, vous pouvez concevoir des expériences visiteur uniques sur plusieurs sites. Sélectionnez les intégrations, les listes de surveillance et la résidence des données avec un VMS certifié SOC2.

Informations sur Traction Guest

Traction Guest

http://tractionguest.com/

Fondé en 2015

Prix de Traction Guest

Traction Guest n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Traction Guest est disponible à partir de 95,00 $US/mois.

À partir de

95,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Traction Guest - Fonctionnalités

Logiciels de gestion de parking
Alertes personnalisées au propriétaire du véhicule
Billetterie
Carte de fidélité
Contrôles d'accès
Gestion des appels
Gestion des recettes
Gestion des reçus
Gestion des réservations
Gestion des événements
Gestion du remorquage
Gestions des permis
Marquage électronique
Signalisation de parking mobile
Suivi des PV
Suivi des dommages
Suivi des violations
Traitement des paiements
Biens commerciaux
Gestion de l'espace
Gestion des fournisseurs
Gestion des immobilisations
Gestion des incidents
Gestion des inspections
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Gestion des visiteurs
Gestion des équipements
Maintenance préventive
Planification des installations
Planification des salles
Pour écoles
Propriétés résidentielles
Alertes/Notifications
Entrée en libre-service
Gestion des badges
Gestion des documents
Gestion des inscriptions
Liste de suivi
Préinscription
Scan de cartes d'identité
Suivi des visiteurs
Collecte de données
Files d'attente d'alarme multiples
Gestion des clients
Gestion des enquêtes
Gestion des incidents
Gestion des événements
Suivi des points de contrôle

Avis sur Traction Guest

Afficher 5 avis sur 137

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,7/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,6/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Bethany T.
Executive Assistant and Office Manager
Hôpitaux et soins de santé, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/07/2018

"Excellent customer service and a company committed to evolving their product"

Commentaires: I would highly recommend traction guest if you are looking for a guest management program. They have simplified the whole process to make it obtainable for anyone while looking professional and sharp. The staff are knowledge and incredible support. We have never used guest management programs before and we are thrilled with the innovation of Traction Guest.

Avantages: The program is very easy to use for guest and administration. Their tutorials and help links usually can resolve any problem that you may have. If you are still are confused on how to work something in the program, their staff is always readily available via email or a phone call. Our point of contact, Jovito, is always making sure we are doing well and satisfied with TG. He has been extremely helpful and patient with any questions we have and always very friendly. Within the first few months that we have been using TG, staff and guest have praised how efficient and professional it looks. We have seen updates in the program which shows that TG is committed to evolving and becoming better.

Inconvénients: We have been very satisfied from the very beginning implementation stage to now when it is running in full swing. We have had a few badge printing issues but that has nothing to do with TG itself but rather the printer company.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Traction Guest le 19/09/2018

Hi Bethany. Thank you for your review. Glad to hear your guest management process is now running smoothly. We're working on more tutorials for the many new features we released. Reach out if you have any questions!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 26/07/2018
Myron F.
Senior Manager - Faciities and Corporate Serivces
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2019

"Front Desk Traction Guest"

Commentaires: Our overall experience has been great in our deployment of traction Guest systems deployed throughout NA. My next goal is to deploy in APAC and LATAM early in 2020.
We look to Traction Guest to provide a experience to our visitors, while providing a level of security for our employees, with Traction Guest notification messages, our employees know exactly here to see them, prior to seeing them in person. Also giving us data information, like a survey on the experience, photos and other data that we can use to even better the visitor experience as we move forward.

Avantages: Personally I like how the software interacts with the user using it, from basic information from first and last name to business name, phone number, email, photos, etc.
Our company has made it very simple for our visitors to come in, sign in and wait for their contacts to greet them. The customization of the software is also a great feature for companies to be able to utilize. We have been able to add our company logo, branded colors and some other specific features which benefit us and our visitors.

Inconvénients: The adaptability with other peripherals is sometimes a challenge, which sometimes has to do with the software upgrades and things of that nature.
Overall though, the software has been great for our company needs.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Traction Guest le 17/12/2019

Hey Myron - It was great working with you and your team last month. We are excited and ready for you to add the new regions to the account. As always, let us know if there is anything we can do to help in the meantime. Cheers!
Josh Szepesi
Solutions Consultant

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2019
Michael G.
IT Manager
Aviation et industrie aéronautique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/04/2020

"Great Product with Amazing Technical Support"

Commentaires: From setup to going live has been a very straightforward process. Tech support is always available either on demand, or you can use the option to schedule a call at a specific time. Each time tech support has exceeded my expectations. The software is easy to learn how to use and the workflow of the experience can be customized very easily regardless of how many endpoints you have.

Avantages: Great customer support during the setup and after the go live. Software is extremely easy to use.

Inconvénients: I do not have any cons related to this software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Traction Guest le 28/04/2020

Thank you for the review Michael! We're thrilled to hear that you've found the software easy to use and that setup has been smooth! Our support team remains happy to help any time in the future you need support from us again!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/04/2020
Adam L.
IT Technician
Biens de consommation, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/01/2019

"Traction Guest"

Avantages: Robust, easy to set up on iPads and Printers. Fully-featured and growing.

Inconvénients: Complex sign-in experiences can become cumbersome to design.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Traction Guest le 24/01/2019

Thank you for your review, Adam. We would love to hear your ideas on how to enhance the Experience Editor. We think it is really important to give our customers the tools to fully customize the experience for complex requirements but we want to make the UI intuitive for you to use!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/01/2019
Phil T.
IT Program Manager
Génie mécanique ou industriel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/02/2020

"Great Product!"

Commentaires: Great experience from implementation to continuous improvement via the customer/technical support team.

Avantages: The ease of administration and support from the Traction Guest Team.

Inconvénients: I don't believe there is anything that I dislike about the software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Traction Guest le 03/03/2020

Hi Phil! Thank you for writing this review! We're happy to hear that you've had a great experience so far, and continue to be only a call or email away any time there's any additional assistance we can provide for your company!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/02/2020