15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Sign In Solutions

Avec Traction Guest, leader de la gestion des visiteurs d'entreprise, l'hébergement de visiteurs est simple, mémorable et sécurisé. Grâce à une personnalisation inégalée, les organisations mondiales comme UPS et Thermo Fisher améliorent la sécurité et satisfont aux exigences de conformité comme ITAR ou le RGPD. Étant le seul VMS (système de gestion des visiteurs) qui propose l'enregistrement des visiteurs à l'aide d'iPads ou de scanners d'ID, vous pouvez concevoir des expériences visiteur uniques sur plusieurs sites. Sélectionnez les intégrations, les listes de surveillance et la résidence des données avec un VMS certifié SOC2.

Qui utilise Sign In Solutions ?

Les entreprises dynamiques qui ont besoin d'une expérience hôte/visiteur sécurisée, efficace et hautement personnalisable, qui leur permet de respecter les exigences de conformité dans plusieurs endroits à travers le monde.

Sign In Solutions Logiciel - 1
Sign In Solutions Logiciel - 2
Sign In Solutions Logiciel - 3
Sign In Solutions Logiciel - 4
Sign In Solutions Logiciel - 5

Sign In Solutions ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Sign In Solutions

Sign In Solutions

4,7 (167)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
50
8
4,7 (167)
4,6 (167)
5,0 (167)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
2
4,8 (298)
4,6 (298)
4,8 (298)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Sign In Solutions

SwipedOn
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
Envoy
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
iVisitor
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
InstaCheckin
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
The Receptionist for iPad
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
VisitLog
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Teamgo
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion des inscriptions
Liste de suivi
VPass
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des badges
Gestion des inscriptions
Suivi des visiteurs
Jane
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous

Avis sur Sign In Solutions

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
3
1%
Ricky
Ricky
Leader, IT Operations (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Relations gouvernementales, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Traction Guest

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Was able to solve our covid-19 health screening questionnaire for guests coming into our offices and they have excellent account managers that will work with you to explore your needs.

Avantages :

Ease of configurability in workflow of questions. Integration with our Active Directory and SSO login. E-mail sign in and contactless guest registration.

Inconvénients :

Reporting can be improved as currently method is CSV based. Area of analytics improvement will greatly enhanced this product.

Réponse de l'équipe de Sign In Solutions

il y a 4 ans

Thanks so much for the review Ricky! Helping companies adjust their onsite visitor management and security processes to fit with the COVID-19 pandemic was something we sought to stay ahead of the curve on, and we're grateful that we've been able to support your company in that regard! Registration, contactless sign-in, as well as integrations with AD and SSO are also very useful features of ours indeed. Visitor analytics is something that we are in the middle of planning, as we know that that will only help supplement these functionalities in the mid-pandemic and post-pandemic workplace. Our team has enjoyed working with yours and we remain available via support@tractionguest.com or via +1 855 215 9508 anytime you need us!

Myron
Myron
Senior Manager - Faciities and Corporate Serivces (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Front Desk Traction Guest

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Our overall experience has been great in our deployment of traction Guest systems deployed throughout NA. My next goal is to deploy in APAC and LATAM early in 2020.
We look to Traction Guest to provide a experience to our visitors, while providing a level of security for our employees, with Traction Guest notification messages, our employees know exactly here to see them, prior to seeing them in person. Also giving us data information, like a survey on the experience, photos and other data that we can use to even better the visitor experience as we move forward.

Avantages :

Personally I like how the software interacts with the user using it, from basic information from first and last name to business name, phone number, email, photos, etc. Our company has made it very simple for our visitors to come in, sign in and wait for their contacts to greet them. The customization of the software is also a great feature for companies to be able to utilize. We have been able to add our company logo, branded colors and some other specific features which benefit us and our visitors.

Inconvénients :

The adaptability with other peripherals is sometimes a challenge, which sometimes has to do with the software upgrades and things of that nature. Overall though, the software has been great for our company needs.

Réponse de l'équipe de Sign In Solutions

il y a 5 ans

Hey Myron - It was great working with you and your team last month. We are excited and ready for you to add the new regions to the account. As always, let us know if there is anything we can do to help in the meantime. Cheers! Josh Szepesi Solutions Consultant

Margie
EHS Manager (É.-U.)
Compagnies aériennes/Aéronautique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

TRaction Guest

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : I like the software. It is very helpful in the screening process.

Avantages :

I really like the contractor screening feature.

Inconvénients :

The experience is hard to program, but the customer service is excellent.

Réponse de l'équipe de Sign In Solutions

il y a 3 ans

Thank you so much for the review Margie! We're glad to hear that our software has helped your company with onsite contractor management! We know that its variety of features can be confusing at times - please don't hesitate to reach out to us again at support@tractionguest.com if there's any way we can help!

Eduard
Business Systems Analyst (É.-U.)
Fabrication électrique/électronique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Good product and even better customer service

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : If you can't do something out of the box or you are having some issue, the Traction team is very responsive and always willing and able to come up with a solution that meets your business requirements.

Avantages :

Getting started is very easy, the product is very flexible, and the documentation and support is fantastic.

Inconvénients :

The Experience Editor becomes laggy and difficult to use with long, branching experiences. Printing custom badges for different classes of visitor is clunky and requires some cleverness. The host upload seems to have some bugs.

Réponse de l'équipe de Sign In Solutions

il y a 5 ans

Hi Eduard - Thank you for leaving us a review. We appreciate your feedback! I'm glad to hear you enjoy how customisable our platform is and thank you for acknowledging our support. We're always happy to help our customers! I've shared your thoughts on the Experience Editor, with our Product team. This is an area of the app that we've had discussions about and are looking to improve on in the future. As for the Host uploads, if there are any issues that we can help you with there, please let us know and we'd be happy to set up a call to help with that! -Niall

Kathleen
Physical Security Manager (Canada)
Télécommunications, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Contactless Signin

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : With Covid-19 the roll-out of the contactless sign-in is exactly what we needed.

Avantages :

Registration experience is much easier to create than the kiosk experience.

Inconvénients :

Kiosk experience - cannot copy and paste within the experience.

Réponse de l'équipe de Sign In Solutions

il y a 4 ans

Thanks a lot for the review Kathleen! The Registration Experience indeed has a lot of positive functionalities that are helpful in facilitating touchless sign-in; on the other hand, if you need help working with the Kiosk Experience, we're here to help, just reach out to us at support@tractionguest.com! Our team has enjoyed working with you and we're happy to provide whatever additional support you need!