Cornerstone LMS

par Cornerstone OnDemand

Qui utilise Cornerstone LMS ?

Des entreprises de tous les secteurs d'activité. Aide à gérer toutes les exigences de certification ou de licence uniques ou récurrentes.

Description de Cornerstone LMS

Réinventez l'apprentissage et le développement pour réaliser le potentiel de vos employés en créant une culture d'apprentissage continu. Avec la suite de formation Cornerstones, allez au-delà de la formation et de la conformité pour développer une main-d'œuvre engagée, collaborative et compétente.

Informations sur Cornerstone LMS

Cornerstone OnDemand

http://www.cornerstoneondemand.com

Fondé en 1999

Cornerstone LMS Logiciel - 1
Cornerstone LMS Logiciel - 2
Cornerstone LMS Logiciel - 3
Cornerstone LMS Logiciel - 4
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Présentation des tarifs de Cornerstone LMS

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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Cornerstone LMS

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Base de connaissances
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Cornerstone LMS - Fonctionnalités

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  • Apprentissage collaboratif
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  • Apprentissage mobile
  • Apprentissage synchrone
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  • Conformité SCORM
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  • Entreprises de formation en ligne
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  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'apprentissage
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion des affectations
  • Gestion des cours
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  • Portail des employés
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  • Suivi des compétences
  • Suivi des cours
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  • Tests et évaluations
  • Université/Écoles
  • Évaluation des compétences

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  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de l'apprentissage
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  • Gestion de la formation
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Logiciels de gestion des talents : afficher la liste complète

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  • Gestion de l'apprentissage
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  • Gestion des inscriptions
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  • Gestion des étudiants
  • Gestion des évaluations
  • Importation et exportation de données
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  • Invitations et rappels par e-mail
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  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Supervision automatisée
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests en ligne
  • Tests hors ligne
  • Verrouillage
  • Évaluation des compétences

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Cornerstone LMS - Alternatives

Plus d'alternatives à Cornerstone LMS

Avis sur Cornerstone LMS

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 3,9
Service client 4
Fonctionnalités 4
Rapport qualité-prix 3,8

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Utilisateur vérifié
LMS Administrator
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/05/2021

"Powerful LMS"

Commentaires: Overall our experience has been great. The LMS does exactly what we need to train our employees.

Avantages: Cornerstone is very powerful. It has all of the advanced functions we need for a large and complex organization.

Inconvénients: The admin side can be hard for a new user. It takes time and training to understand all the power and complexities of the system.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Cornerstone OnDemand le 25/05/2021

Hello, we appreciate you leaving a review! We are happy to hear that our LMS has the functions you need to make your organization successful. It is a powerful system and taking the time to learn and complete training only aides in understanding and utilizing the systems to it's full potential. I'm glad you have had a great experience and I hope that continues!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/05/2021
Tina P.
LMS Administrator
Biotechnologie, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/05/2021

"Great Product Overall"

Avantages: My overall experience with Cornerstone OnDemand has been excellent. I appreciate the training resources, success center and how they push for users/clients to become experts and work with their peers. I have completed several of the certifications and am currently a client community expert and both have allowed me to learn and network with others about the product which has helped me be a better administrator for my own organization. I recommend this LMS product to any org seeking to adopt the best LMS on the market.

Inconvénients: Our implementation was really rough and caused a lot of stress and rework. There are areas of the system that are inconsistent or have design flaws that haven't gotten the priority they need yet. GPS support is challenging you often just get the answer that is is how it is built and there is nothing they can help you with. Technical Support issues can take months and then still not be resolved or you have to do more work to resolve them on your own.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Cornerstone OnDemand le 25/05/2021

Thank you for leaving a review, Tina! We appreciate that you have taken the time to become a true expert on our LMS. Utilizing the training resources and your peers is so important. We want our customers to be successful and love to see your continued learning. I'm sorry to hear GPS support has been challenging. It is a major focus for us right now and I hope you will see improvement and shorter response times in the future. Thank you for being such an involved, loyal customer!

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/05/2021
Johann C.
Learning Manager
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/12/2020

"Simply Awful"

Commentaires: Absolutely awful, once you sign that contract no one responds to you in a timeline manner. You get a lot of "that is how the system is built, can't help you" answers. They have a great sales team and awful everything else.

Avantages: Not a lot to be honest. If you have to pick something, it would be their reporting 2.0 tool. When it doesn't freeze or error out, it is simple to use.

Inconvénients: Where to start? Here are just a few highlights:
- The worst customer service I'd ever experience working with a vendor.

- They take days to reply to emails, same for technical support tickets, even when they are labeled as a high priority.
- When you call the support line, their reps are customer service agents who are just reading the same outdated info you find on their documentation online, so useless. -If you need to escalate the issue, prepare to wait 2 days for a reply, the first reply will always be a question about something you already explained on the initial ticket. Then you'll be waiting at least another 48 hrs for an update on their "investigation." - Their compatibility with iPads has become very bad. Since 13.1 came out, we've had nothing but problems with files not loading, 404 errors, server errors, and to make matter worse, expect to wait a week or more to be told, there is nothing they can do. - If you have to set permissions at different levels, good luck figuring out how the hundreds of individual permissions interconnect and how they are dependent on each other. Their own training team can't help you with this area. So if you plan to create any custom permissions that fall outside the few standard positions they have already created, good luck, prepare to spend weeks testing settings. - They refused a 1-year extension and said that they wouldn't consider anything less than 2 and that there would be a significant price increase for less than 3.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/12/2020
Taline G.
Sr. Learning Technology Analyst
Supermarchés, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 17/04/2021

"Industry Leader in LMS Software - Top Shelf Product with Excellent Customer Service"

Commentaires: My overall experience with Cornerstone OnDemand has been excellent. I appreciate the training team, support team, client success, and the product team who go above and beyond to respond quickly to client needs. I have undergone several certifications through Cornerstone - the process of training for certifications and working with certification specialists has been an incredible opportunity to upskill my proficiency with the product and apply that knowledge toward optimizing the user experience at my org. I strongly recommend this LMS product to any org seeking to adopt the best LMS on the market.

Avantages: Among the LMS products that I have worked with, Cornerstone OnDemand provides the most customizable solution for unique business needs. Cornerstone provides an abundance of training for clients, including hundreds of on demand videos, online courses, online help articles, and virtual instructor led training classes for administrators to upskill their familiarity with the features. Each client is unique, and we have a tremendous ability to tailor the learning experience for end users. At my organization, which is a retail company with 80% un-desked workers, employees love the possibilities for learning in the flow of work, such as with Express Class, and the easy to use AI-supported carousels on Learner Home. Edge Import provides an easy experience for loading historical data and courses into the system in batch. We are able to support 100k+ employees with a core admin team of 4 with smart security configurations and the ability to use custom pages to embed self-service tools for end users and instructors directly within the portal.

Inconvénients: Cornerstone is constantly growing and adapting its product during quarterly releases and they are very inclusive with customer suggestions for future enhancements. There is a lot of thought that goes into release planning and UAT through a stage environment and release ready webinars. Often these enhancements are the direct result of client suggestions that have been upvoted by other clients. It is a huge product with a top talent product management team, and I am always impressed with how the product is updated to adapt to new technologies and industry trends, as well as business needs. I would love to see even more emphasis in the future on release updates to include even more customer suggestions, even though the releases are already very robust.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Cornerstone OnDemand le 10/05/2021

Hi Taline, thank you for taking the time to write a review! We appreciate having a champion like you and are happy to be a small part of the success at Whole Foods. I'm so glad you found value in the all the training we provide for clients. Your continued learning has made you so knowledgeable about Cornerstone and we are here to support you in any way you need!

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 17/04/2021
Darlene S.
LMS Administrator
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/02/2021

"CSOD - Access your learning anywhere/anytime!"

Commentaires: Overall, we are very pleased with our selection and have no plans of leaving this application any time soon. We just resigned for another 5 years, so that speaks volumes to our confidence level with this product.

Avantages: We have found that our users required no training to be able to use the Cornerstone software successfully. Given that we have 10,000 employees, this was a key deciding factor when we signed on.

Inconvénients: There’s always going to be small issues that may be frustrating. The one thing that we found is that their customer service/support central is more than adequately prepared to handle anything that comes up.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 10/02/2021