NEXconnex

NEXconnex

par Nexsyis

Qui utilise NEXconnex ?

Physician and Hospital Practices, Autism centers, also have billing service where we provide software as part of the service.

Description de NEXconnex

All-In-One integrated medical management software solution for use in any size medical practice or clinic, group practice, or Autism Centers. Includes scheduling, billing, medical records, E-Prescribing, patient portal, and a fully integrated financial package, as well as reporting that can be tailored to your practice, clinic, or center. Medical records include custom templating specific to your specifications. Billing is electronic and includes guarantor billing.

Informations sur NEXconnex

Nexsyis

https://www.nexsyis.com

Fondé en 1997

Prix de NEXconnex

NEXconnex n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de NEXconnex ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

NEXconnex - Fonctionnalités

Logiciels de dossier patient informatisé
Certifié ONC-ATCB
Conforme HIPAA
Graphiques
Planification des rendez-vous
Portail libre-service
Prescription électronique
Reconnaissance de l'écriture manuscrite
Reconnaissance vocale
Suivi de la conformité
Utilisation significative certifiée
Avis de versement
Clôture de réclamations
Devis
Gestion de cabinet
Gestion des demandes de paiement
Gestion des réclamations
Historique des factures
Saisie de codes et de frais
Suivi de la conformité
Tableau de bord personnalisable
Vérification des assurances
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Dossiers patients
Facturation des patients
Gestion des réclamations
Gestion des stocks
Inscription de patients
Planification des médecins
Planification des patients
Portail des patients
Prescription électronique
Prise en charge de plusieurs bureaux
Prise en charge de plusieurs médecins
Vérification de l'admissibilité à l'assurance
Bibliothèque d'exercices
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Emplacements multiples
Facturation
Gestion de cabinet
Gestion des assurances
Gestion des rendez-vous
Notes sur l'évolution
Plans de traitement
Portail des patients
Pour kinésithérapeutes
Rappels de rendez-vous
Rapports et analyses
Évaluations
Conformité pour le secteur médical
Facturation
Gestion des comptes patients
Gestion des dossiers patients
Gestion des réclamations
Notes SOAP
Outils d'évaluation des résultats
Rappels de rendez-vous
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé
Facturation
Gestion de cabinet
Gestion des admissions
Gestion des vaccins
Messagerie SMS
Notes cliniques
Offres groupées personnalisées
Planification
Saisie des frais
Traitement des codes

Avis sur NEXconnex

Afficher 4 avis sur 4

Note globale
4.8/5
Facilité d'utilisation
4.8/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
Rapport qualité-prix
Becky M.
Practice Manager
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/04/2016

"Love the new Timeclock in NEXconnex"

Commentaires: We were using a standalone program (CKZ) that just wasn't very good. Had a lot of trouble with lockups, slow, and forced us to spend several hours a week manually tracking PTO, correcting punch mistakes, and getting the data into workable reports for our accountant. The new NEXconnex timeclock works flawlessly. It tracks sick and vacation time, and even calculates shift differentials. It also notifies you when employees are missing punches and self-corrects so that any missing punches do not mess up the remainder of the week. At the end of the pay period, it reports into a nice excel spread sheet for our accountant. We also use NEXconnex for scheduling, EHR and receivables. Great software, fantastic customer service!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/04/2016
Tammra C.
Office Manager
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/04/2016

"Super Software!"

Commentaires: Nexsyis has been our medical software for several years and they have always provided excellent customer service ~ I get to speak with a real person whenever needed! I have found their software to be very user friendly which increases the efficiency of our office. Their reports are concise allowing our staff the tools needed to collect on account receivables. Overall we are extremely satisfied with Nexsyis.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/04/2016
Judi B.
Billing manager
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/04/2016

"Great product, always updated, easy use, dependable and friendly support staff."

Commentaires: The support staff is very accessible, and almost always has any issue resolved after the initial phone call. The way the patient insurance data is stored on the patient account by each exam is unique and very user friendly. They were pro-active for the ICD-10 transition doing all end-to-end testing, making the actual transition seamless. The clearinghouse they use will do electronic claims on most insurance companies that accept electronic claims and there is a whole lot of valuable information to capture.
The only "con" is the way you read the exam insurance history. It would be less confusing if it was all chronological instead of the insurance claims filed from the bottom up and the payments from the top down.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/04/2016
Keri B.
Office Manager/Billing
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/05/2016

"Software is very easy to use. Scheduler is customized to our Practice and it is easy to schedule ap"

Commentaires: Have been using this software for approximately 20 years and have not noted any cons.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/05/2016