Qui utilise TeamUp ?

Propriétaires et franchisés de centres de remise en forme qui cherchent à agrandir leur activité et à automatiser des tâches simples pour gagner du temps et libérer des capacités de croissance.

Description de TeamUp

TeamUp simplifie le lancement d'une salle de sport, d'un box ou d'un studio. La gestion des calendriers de cours, la prise de paiements et la connexion avec les élèves sont beaucoup plus faciles lorsque vous disposez du logiciel idéal. Grâce aux rapports pertinents, vous pouvez créer la meilleure expérience pour les élèves et développer votre activité avec clarté et confiance. Et les élèves l'adorent aussi ! La réservation et le paiement anticipés sont facilités, sans avoir à passer un appel ou à envoyer un message sur les réseaux sociaux.

Informations sur TeamUp

TeamUp

https://goteamup.com

Fondé en 2011

Présentation des tarifs de TeamUp

Consulter les tarifs

TeamUp est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement et prise en charge de TeamUp

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

TeamUp - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Booking en ligne
  • Facturation
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Point de vente (PDV)
  • Portail des membres
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion de club : afficher la liste complète

  • Base de données des adhérents
  • Gestion de site web
  • Gestion des applications
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des événements
  • Portail des membres
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion des abonnements : afficher la liste complète

  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Facturation
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des classes et horaires
  • Gestion des contrats
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des événements
  • Gestion du marketing
  • Réservation en ligne
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion salle de sport : afficher la liste complète

  • Gestion des stocks
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des installations

Logiciels pour centres de yoga : afficher la liste complète

  • Classement de ceintures
  • Communication avec les membres
  • Facturation
  • Gestion des classes et horaires
  • Gestion des présences
  • Gestion des étudiants
  • Gestion des événements
  • Inscription en ligne
  • Point de vente (PDV)

Logiciels pour clubs d'arts martiaux : afficher la liste complète

  • Bibliothèque d'exercices
  • Plan de remise en forme
  • Programme de nutrition
  • Suivi des certifications
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • e-commerce
  • Évaluations de la condition physique

Logiciels pour coachs sportifs : afficher la liste complète

  • Gestion des capacités
  • Gestion des membres
  • Gestion du marketing
  • Gestion du personnel
  • Paiements en ligne
  • Planification des cours
  • Point de vente (PDV)
  • Suivi des présences

Logiciels pour studios Pilates : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des costumes
  • Gestion des cours
  • Gestion du personnel
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Planification des cours
  • Point de vente (PDV)
  • Portail libre-service
  • Reporting
  • Suivi des présences

Logiciels pour écoles de danse : afficher la liste complète

TeamUp - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à TeamUp

Avis sur TeamUp

Lire tous les avis

Note globale

4,9/5

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,9
Service client 5
Fonctionnalités 4,8
Rapport qualité-prix 4,9

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Patti H.
Surgical Physician Assistant
Cabinets médicaux, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/10/2018

"Great for all the different roles in your life!"

Commentaires: I'm self employed and work prn. Having the read only feature has allowed me to put my calendar in more hands without violating privacy. They can see where I'm busy and where they can schedule me without having to call me every time. Saves everyone time and effort!
I'm also involved in recreational clubs at a local and regional level, and organizing our schedule where everyone can see it, being able to interlink the clubs, pinning the link to our Facebook page, and then being able to link all of them into my personal calendar.... well, it keeps me sane! Thank you TeamUp for a great application!

Avantages: For reference, I am not in any way a computer programmer. I have limited computer skills but am able to follow instructions and figure out most new applications with trial and error. I have found teamup to be very easy to set up. You can start with the very basic calendar, entering each event individually. It is easy to use on the computer or my phone, I can see events clearly, and edit them on either platform. I really like the way it looks, easy to read and pleasant to look at. Once you become more proficient, you can create recurring events, based on weekly, monthly, or as specific as the 3rd Sunday of the month. You can also subscribe to outside calendars, such as holiday calendars, team calendars, or anything that uses an icalendar feed, such as a google calendar, you only need to copy and paste the url address. And it’s a much more polished look than the original google calendars. In each Main calendar you create, you are able to make 8 sub calendars, assign different colors to each and turn them on and off as needed. What I particularly like, is it’s free to make more. Currently I have created multiple different calendars. I have a business calendar, a personal calendar, a regional club calendar, a local club calendar, and I've made more for other people and clubs to use. Within each Main calendar, I have my sub calendars. I can then choose to subscribe to the entire calendar or only a portion of it, and place into ANY of my calendars.

Inconvénients: I would love to have a share link that will share the Titles as well as the time of events, but not the details. Currently they can only see that the time is reserved and that's all. Other than that, I love it!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/10/2018
Stuart F.
Gym Owner
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020

"The best gym management system I've used"

Commentaires: Fantastic, I wish I'd gone with them first and saved myself the hassle of changing software twice before.

Avantages: If there is something I'd like the software to do, chances are it's already something that it's capable of. If not the support team are very keen to hear idea's of how things can be improved or new things implimented.

Inconvénients: It can take a while to get the hang of. It feels a little more dated than some of the more 'flashy' new products, but 'under the hood' it is vastly more flexible and customisable than anything I've used previously.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/04/2020
Hayley W.
Owner
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2019

"Great System - easy to use and helping us run the business more efficiently"

Commentaires: Great system that is helping us track membership and class attendances a lot more efficiently than we did before.

Avantages: Seems fairly simple to use once you get to know how it works. The team are excellent at TeamUp and are always on hand to answer one of my many queries as I get used to the system.

Inconvénients: Nothing major - just spending time getting use to the system in the first instance.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2019
Natalie H.
Company Director
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/09/2019

"An Excellent Alternative To Mind Body with Fabulous Customer Support"

Commentaires: I would still chose this software over any other that I have come across, first for affordable pricing, second for customer service and last but not least functionality which gives me 85% of what I'd like and matches the functionality of any other competitor I've tried. No complaints!

Avantages: The software is very good value for money compared to competitors, the customer service is sensationally good.

Inconvénients: There are some restrictions in methods of charging (it would be so handy to have an option that allows the customer to add a second class immediately after the first class - back to back classes - at a discount). Some of the back end navigation is a bit fiddly and the user journey takes quite a few clicks for some functions. BUT I don't think the other software options are any less fiddly and there is fantastic customer support anytime you need guidance.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/09/2019
Anna S.
Managing Director
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/02/2020

"EPIC!"

Commentaires: Benefits:
-easy to use by admins
-super user-friendly even for older clients
-family set up is great!
-epic detailed reporting
-great integration of various payment systems
-birthday and attendance tracking
-epic app that had zero bugs in the last 2 years ive been using it
-wonderful customer service, whose basically just contacting us when there is a new feature or ideas for improvements required :-)

Avantages: I've tested many members' management software options including the very overpriced Mindbody. TeamUP is simply THE BEST! Even with my limited computer skills, everything is so intuitive that I have no problems using it. (Never read any manual or help page) Admin guys have ZERO issues and most importantly our customers never had any issues with it either.
This software is already GREAT, simple, functional, fast and very affordable and yet the team is non stop bringing in new epic features. Reporting is very detailed and easy to navigate through.

Inconvénients: the fact that it was not available a few years back? ;-) It would have saved me a LOT of money, time and most of all stress.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/02/2020