Description de TeamUp

TeamUp simplifie le lancement d'une salle de sport, d'un box ou d'un studio. La gestion des calendriers de cours, la prise de paiements et la connexion avec les élèves sont beaucoup plus faciles lorsque vous disposez du logiciel idéal. Grâce aux rapports pertinents, vous pouvez créer la meilleure expérience pour les élèves et développer votre activité avec clarté et confiance. Et les élèves l'adorent aussi ! La réservation et le paiement anticipés sont facilités, sans avoir à passer un appel ou à envoyer un message sur les réseaux sociaux.

Qui utilise TeamUp ?

Propriétaires et franchisés de centres de remise en forme qui cherchent à agrandir leur activité et à automatiser des tâches simples pour gagner du temps et libérer des capacités de croissance.

Où peut-on déployer TeamUp ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Linux (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • par TeamUp
  • Situé à Palo Alto, É.-U.
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Belgique, Canada, Danemark et 16 autres

Langues

allemand, anglais, espagnol, français

TeamUp - Prix

Starting Price:

59,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

TeamUp est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de TeamUp est disponible à partir de 59,00 $US/mois.

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À propos de l'éditeur

  • par TeamUp
  • Situé à Palo Alto, É.-U.
  • Fondé en 2011
  • Support téléphonique
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Allemagne, Australie, Belgique, Canada, Danemark et 16 autres

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allemand, anglais, espagnol, français

TeamUp en vidéos et en images

Vidéo de TeamUp

Fonctionnalités - TeamUp

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Calendrier des événements
  • Comptes clients
  • Comptes de membre
  • Facturation
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des présences
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des installations
  • Planification des événements
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
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  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion de club : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • CRM
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Engagement des clients
  • Facturation
  • Gestion communautaire
  • Gestion de décharge de responsabilité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des présences
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion du personnel
  • Inscription de cours
  • Inscription en ligne
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Notifications push
  • Plan de remise en forme
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
  • Pour les salles de sport
  • Rapports et analyses
  • Réservation en ligne
  • Réservation mobile
  • Suivi des performances sportives
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements

Logiciels de gestion de salles de sport : afficher la liste complète

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  • Base de données de membres
  • Calendrier des événements
  • Champs personnalisables
  • Communication avec les membres
  • Comptes de membre
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la communication
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  • Gestion des applications
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des factures
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des présences
  • Gestion des événements
  • Importation et exportation de données
  • Inscriptions et intégrations
  • Intégration de sites web
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  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Partage des fichiers
  • Planification des cours
  • Planification des événements
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail libre-service
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  • Rappels par e-mail
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion des abonnements : afficher la liste complète

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  • Emprunt et restitution en libre-service
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  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Formulaires personnalisables
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  • Gestion des abonnements
  • Gestion des calendriers
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  • Gestion des cours
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  • Stratégie de marque personnalisable
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  • Tableau de bord d'activités
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  • Traitement des paiements
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Logiciels de gestion salle de sport : afficher la liste complète

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Logiciels pour clubs d'arts martiaux : afficher la liste complète

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Logiciels pour coach sportif : afficher la liste complète

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Logiciels pour écoles de danse : afficher la liste complète

Alternatives à TeamUp

Plus d'alternatives à TeamUp

Avis sur TeamUp

Lire les 86 avis

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par note

5
81
4
5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Patti H.
Patti H.
Surgical Physician Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinets médicaux, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great for all the different roles in your life!

5 il y a 3 ans

Commentaires : I'm self employed and work prn. Having the read only feature has allowed me to put my calendar in more hands without violating privacy. They can see where I'm busy and where they can schedule me without having to call me every time. Saves everyone time and effort!
I'm also involved in recreational clubs at a local and regional level, and organizing our schedule where everyone can see it, being able to interlink the clubs, pinning the link to our Facebook page, and then being able to link all of them into my personal calendar.... well, it keeps me sane! Thank you TeamUp for a great application!

Avantages :

For reference, I am not in any way a computer programmer. I have limited computer skills but am able to follow instructions and figure out most new applications with trial and error. I have found teamup to be very easy to set up. You can start with the very basic calendar, entering each event individually. It is easy to use on the computer or my phone, I can see events clearly, and edit them on either platform. I really like the way it looks, easy to read and pleasant to look at. Once you become more proficient, you can create recurring events, based on weekly, monthly, or as specific as the 3rd Sunday of the month. You can also subscribe to outside calendars, such as holiday calendars, team calendars, or anything that uses an icalendar feed, such as a google calendar, you only need to copy and paste the url address. And it’s a much more polished look than the original google calendars. In each Main calendar you create, you are able to make 8 sub calendars, assign different colors to each and turn them on and off as needed. What I particularly like, is it’s free to make more. Currently I have created multiple different calendars. I have a business calendar, a personal calendar, a regional club calendar, a local club calendar, and I've made more for other people and clubs to use. Within each Main calendar, I have my sub calendars. I can then choose to subscribe to the entire calendar or only a portion of it, and place into ANY of my calendars.

Inconvénients :

I would love to have a share link that will share the Titles as well as the time of events, but not the details. Currently they can only see that the time is reserved and that's all. Other than that, I love it!

Stuart F.
Gym Owner (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The best gym management system I've used

5 il y a 2 ans

Commentaires : Fantastic, I wish I'd gone with them first and saved myself the hassle of changing software twice before.

Avantages :

If there is something I'd like the software to do, chances are it's already something that it's capable of. If not the support team are very keen to hear idea's of how things can be improved or new things implimented.

Inconvénients :

It can take a while to get the hang of. It feels a little more dated than some of the more 'flashy' new products, but 'under the hood' it is vastly more flexible and customisable than anything I've used previously.

Alternatives envisagées : Glofox

Pourquoi choisir TeamUp : Mindbody had more flexibility and overall is exceptional value for money.

Logiciel antérieur : Mindbody

Pourquoi passer à TeamUp : The system is capable of an enormous amount compared to everything else I've seen. And it is being continuously improved.

Hayley W.
Owner (R.-U.)
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great System - easy to use and helping us run the business more efficiently

4 il y a 2 ans

Commentaires : Great system that is helping us track membership and class attendances a lot more efficiently than we did before.

Avantages :

Seems fairly simple to use once you get to know how it works. The team are excellent at TeamUp and are always on hand to answer one of my many queries as I get used to the system.

Inconvénients :

Nothing major - just spending time getting use to the system in the first instance.

Alternatives envisagées : Mindbody

Pourquoi passer à TeamUp : A lot cheaper than MindBody and it appears to do everything we need at this stage. Like the addition of the app that member can book in ( would be keen to know if this is going to be rolled out to android phones as a lot of our members are asking)

Natalie H.
Company Director (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An Excellent Alternative To Mind Body with Fabulous Customer Support

5 il y a 2 ans

Commentaires : I would still chose this software over any other that I have come across, first for affordable pricing, second for customer service and last but not least functionality which gives me 85% of what I'd like and matches the functionality of any other competitor I've tried. No complaints!

Avantages :

The software is very good value for money compared to competitors, the customer service is sensationally good.

Inconvénients :

There are some restrictions in methods of charging (it would be so handy to have an option that allows the customer to add a second class immediately after the first class - back to back classes - at a discount). Some of the back end navigation is a bit fiddly and the user journey takes quite a few clicks for some functions. BUT I don't think the other software options are any less fiddly and there is fantastic customer support anytime you need guidance.

Alternatives envisagées : ClubWise, The Studio Director et ClubExpress

Pourquoi choisir TeamUp : Primarily cost was unsustainable on MindBody

Logiciel antérieur : Mindbody

Pourquoi passer à TeamUp : It just felt the most intuitive in addition to all of the above. Brilliant customer service speed and attitude was an enormous bonus.

Siobhan M.
Director (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

TeamUp does our admin whilst we run the business

5 il y a 2 ans

Commentaires : Excellent. The system reduces our admin time to less than half an hour a day. The dashboard makes it easy to identify new customers, payments going through and any issues such as failed payments too. Everything else is automated, with customers also able to buy or upgrade additional memberships too.

Avantages :

TeamUp is a great membership system. It is easy to set up, update and is fully automated with secure card and DD payments within the system (transactions are up front with no invoices/payments to chase). Other useful features such as trigger emails automatically welcome customers, remind them of bookings, tell customers how to get to my business. There are also great billing features that allow you to freeze memberships, automatically skip payments and take ad hoc payments too. We have tried other systems that promise much, however, have recently moved back to TeamUp as for membership management it is hard to beat..

Inconvénients :

There are no cons to using this system. Yes, there would be some nice to have additional features, however, it does the key activities REALLY well.

Alternatives envisagées : Mindbody

Pourquoi choisir TeamUp : Our old system had features not offered by TeamUp which is why we moved - it offered customers performance tracking and some other nifty customer features. However, the business management experience was very manual and time consuming. The main reason we came back to TeamUp was that the old system's payment methods were not embedded in the application which meant that invoices and DD mandates were emailed to the customer to complete. This resulted in emails going into junk/spam folders with a lot of admin time required to chase up payments. Many other processes were also pretty manual which increased our time spent on admin with mistakes made because of having to set diary reminders.

Pourquoi passer à TeamUp : The system is fully automated, with great trigger options for customer communications. It has a fantastic dashboard which allows you to assess money and customer activity for the day in less than 2 mins. There are some great billing and booking features that allow you to make changes on payments, cancellations and block bookings so that you can do it once, confident that the system will do the rest. TeamUp reduces admin to half an hour a day, allowing us to get on with coaching and business development.

Réponse de l'équipe de TeamUp

il y a 2 ans

Hey Siobhan, Thanks for the detailed review. Glad to be of service. Kind regards, TeamUp