Pour qui ?

Small and Medium-sized Businesses (SMBs), aiming at constant quality, performance, and productivity improvements by optimizing customer service, help desk, and sales management activities.

Notes moyennes

12 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 12,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • DAN electronic
  • https://www.infoserv.eu
  • Fondé en 1991

En savoir plus sur InfoServ

InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams.

InfoServ - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing
  • Base de données de contacts
  • Contacts partagés
  • Gestion des leads
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Importation et exportation de contacts
  • Outils de prospection
  • Recherche/Filtre
  • Segmentation
  • Suivi des interactions
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration des e-mails
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Réponse vocale interactive
  • Scripts d'appel

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur InfoServ

Infoserv - Software designed to achieve business success

Publié le 20/03/2019
Silvi I.
Specialist Marketing and Advertising
Impression, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: In the first place, all contacts have been systematized and the access to the history of communications with each client has been facilitated. Make it easier to control the actions of the entire team. Improved the organization and execution of tasks. We have saved ourselves from purchasing a server for data storage and using a conventional PBX. Data security in the cloud service.

Avantages: A complete and easy-to-use CRM system and call center with both desktop and mobile versions. Always available. Perfect technical support from the supplier. Continuous development with new features. Totally acceptable price.

Inconvénients: I do not find any remarks. I have nothing to say here.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you - your feedback is highly valued and appreciated! Nice to hear that InfoServ CRM helps with MyPrint's success.

CRM and much more...

Publié le 20/03/2019
Konstantin K.
Marketing Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We are very satisfied with InfoServ. We are using it more than a year now. It has all the functionalities that we need to support our clients and attract new ones. Great support team that is always ready to help and assist us. And the price of it is simply unbeatable by any other CRM software.

Avantages: The idea of combining a full functionality CRM with phone and email systems, so not only we have all the information about our clients, but we also have the history of our communication with them.

Inconvénients: It used to have too many functionalities in the CRM application, but they made an update and now the administrator of the system can modify the users' interface.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you very much for the feedback! Nice to hear the new feature works well for your team. Clients are always welcomed to share their experience with InfoServ and ideas about future improvements with us.

Infoserv: A crm for everybody

Publié le 09/05/2019
Oksana V.
Call Center Manager
Sports, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, the experience is pretty enjoyable, and I would definitely recommend the software both to a person who has never used a crm, and an experienced user as well.

Avantages: It's as easy as it gets in terms using the software. It was extremely easy for me to learn all the ins and outs of the program, making my work progress simpler

Inconvénients: The fact that you can't really customize the experience on a personal level and arrange things how you want them to be - you can't move filters around and place them in order that you like unless you close them and re-open them

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 15/05/2019

Thanks - your feedback is highly appreciated!

Great product

Publié le 03/08/2016
Elena B.
Télécommunications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I've been using this product in our company for more than five years. It helps a lot when dealing with lots of customers and having different employees answer the phone. It also helps keep up to date with tasks, problems and solutions.

Avantages: It is full of useful functions and is extremely helpful when dealing with lots of cusomers.

Inconvénients: I don't have any negative feedback so far.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 05/08/2016

The main purpose of InfoServ CRM is to manage Customer comunications. There is no Customer Relationship without communication :)

InfoSev CRM Review

Publié le 20/03/2019
Pete L.
Account Manager
Services aux consommateurs, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Infoserv allows us to have all our clients information displayed the moment they call us. We can track the history of all our customer contact and see at a glance any actions that are pending regarding that client. Crucially it allows us to see the information regarding our colleague's clients so that we can provide seamless customer service should that colleague not be available to take the call.

Avantages: All the information you need to review client history and track progress through the sales funnel is instantly at hand. The system is intuitive and takes no time to learn it's functionality. No specialist training is required to understand the InfoServe product.

Inconvénients: No real complaints. The system provides all the functions we need in an easy to understand format. The only minor inconvenience is that we work with the American market predominately and the timing of updates impacts on our work hours which is the middle of the US working day.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DAN electronic le 29/03/2019

Thank you for the honest review - your feedback is highly appreciated! We will try to work on reducing down times and improve updates scheduling to the best extend possible.

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