Qui utilise Azendoo ?

Azendoo aide les équipes à planifier les tâches et à suivre le travail d'équipe. Des entreprises comme Cisco, Coca-Cola, Intercom, Cartier, mais aussi d'autres de plus petite taille, s'appuient sur Azendoo pour faire leur travail et ne plus se limiter aux e-mails et aux réunions.

Description de Azendoo

Azendoo est une application de collaboration qui permet aux équipes de communiquer plus efficacement, de partager des tâches et de collaborer plus facilement.
Disponible en tant qu'application web, de bureau et mobile, Azendoo aide les entreprises de toutes tailles à stimuler leur productivité.
Azendoo aligne vos équipes sur les mêmes objectifs et suit le travail plus efficacement, en temps réel.
Vous pouvez enfin consacrer moins de temps aux e-mails, aux réunions ennuyeuses et aux feuilles XLS inefficaces. La solution permet aux équipes de se synchroniser et de gagner du temps en toute simplicité.

Informations sur Azendoo

Azendoo

https://www.azendoo.com

Fondé en 2012

Vidéo de Azendoo
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Présentation des tarifs de Azendoo

Consulter les tarifs

Azendoo n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Azendoo est disponible à partir de 7,50 $US/mois.


À partir de

7,50 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Déploiement et prise en charge de Azendoo

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Azendoo - Fonctionnalités

  • Diagrammes de Gantt
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion du budget
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agiles
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban

Logiciels de gestion de projets : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Creation de sous-tâches
  • Gamification
  • Gestion des tâches récurrentes
  • Liste des tâches
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps
  • Tableau des tâches
  • Tableur

Logiciels de gestion de tâches : afficher la liste complète

  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches

Outils collaboratifs : afficher la liste complète

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Avis sur Azendoo

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Note globale

4,6/5

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,4

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Lesley H.
Marketing Coordinator
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 07/04/2017

"Organization for A Committee for Planning a Non Profit Fundraising Event"

Avantages: • The "Facebook" style activity feed was by far everyones favorite. We could quickly catch up on what was new. The UI is clean and easy to understand. • We used the polls feature frequently too. • One BIG Pro was how implementation of Azendoo reduced the number of emails I had to manage during the event planning process. Every one could access files that would typically be an attachment to only a few people. They could get and give updates in real time and have everyone on the team informed without a single email. • The Calendar feature where we could assign tasks and due dates kept everyone on schedule and accountable. • Individual user preferences. I love that individual committee members could set their preferences for notifications • The Non-profit rate was extremely generous and made the service very affordable in a situation where budget is everything. • My Rep, Deborah was very helpful, thorough and quick to respond. • There's an APP....

Inconvénients: My team kept posting things on the incorrect subject because they just wanted to post right into the activity feed rather than interacting with the subjects. My team voted to use this service. Only half of them did, and we voted as a team to not use it any further. I intend to use it on future projects because of how great it worked for those of us who were active users and because of how easy it was to adopt and use.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 07/04/2017
Yves B.
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/01/2017

"Friendly collaborative App"

Commentaires: Looking for a tool to boost the collaborative work within the IT team, to accelerate the exchange of information and to enlarge/enrich it (quick ideas, feeling, thoughts delivered in an informal way, as it comes) and eventually get rid of the long list of emails!
I decided to launch a pilot with a few motivated members of the team (4 out of 16). We are currently progressing with the usage and our positive appreciation is increasing day by day!

Avantages: Friendly tool, simple but efficient features, adapted to the daily work! Do help to gain basic productivity and free our mind for other strategic thoughts!
Nice mobile app to have all tasks/subjects on hands.
Very good support, help, and recommendations from Azendoo team, largely available!

Inconvénients: Not so much detected for the moment, except some typing facilities missing (bold, color, bullets...) to register Activities

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 25/01/2017
Heather M.
restaurant owner
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/08/2017

"Above average for team communications"

Commentaires: less work communications in my text and email!

Avantages: With a similar build to social media site, facebook, azendoo is somewhat easy to adopt. Azendoo keeps work communications out of my texts and emails.

Inconvénients: The app is so different from the website. There are some bugs in the text box that occur when editing a post. They added text and paragraph formatting options, but they aren't easily accessible.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/08/2017
Nate E.
Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/01/2020

"Helpful With Mixed Reviews"

Commentaires: When working on a team that doesn't have a central office this tool is especially helpful. It's hard to know what everyone is working on and to lay out multiple steps in a complex process. This tool helps everyone know what is getting worked on and what needs to be done.

Avantages: At that point of our organization development we really needed a tool to help organize our efforts. Azendoo really helped us navigate the complex process of launching a nonprofit.

Inconvénients: I personally loved adding Azendoo to our organization but not everyone felt the same. Some team members didn't like it and therefore didn't use it very often.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/01/2020
Alexandra C.
Front of House Manager
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/03/2018

"Overall, I find this product to serve it's function of communication software well."

Commentaires: ease of communication, having separate subjects keeps things organized.

Avantages: My favorite dimension of this software is the option to communicate in both public and private on this app. I use it primarily on a desktop and find it to be thorough in design in planning what a team needs to communicate effectively.

Inconvénients: The app for iOS does not function well nor does the mobile version. The default settings include getting an e-mail/notification every time a post is made. However, this can be modified and all of a sudden you have some space from work.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/03/2018