Description de ServiceTitan

ServiceTitan est une des principales solutions logicielles métiers pour les entreprises de services d'intervention pour particuliers et professionnels. Cette puissante plateforme optimise et élimine les tâches sur le terrain et au bureau avec une réactivité basée sur le cloud, une synchronisation en temps réel et une disponibilité constante. De plus, elle comprend une application robuste pour tablette destinée aux techniciens externes. ServiceTitan aide les petites entreprises et les grandes entreprises régionales à rationaliser leurs opérations et à améliorer leur service client tout en favorisant la croissance et la génération de revenus.

Qui utilise ServiceTitan ?

Les entreprises de services CVC, de plomberie, d'électricité, de porte de garage, de ramonage et dépuration des eaux qui cherchent à accroître leurs revenus, à rationaliser leur activité, à optimiser leur équipe et à satisfaire leurs clients.

ServiceTitan Logiciel - 1 ServiceTitan Logiciel - 2 ServiceTitan Logiciel - 3 ServiceTitan Logiciel - 4 ServiceTitan Logiciel - 5

ServiceTitan ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ServiceTitan

ServiceTitan

4,3 (198)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
131
3
4,1
(198)
3,7
(198)
4,2
(198)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
5
Intégrations introuvables
5,0
(2)
3,0
(2)
3,5
(2)

Alternatives à ServiceTitan

WinTask
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle de qualité des données
Saisie et transfert de données
mHelpDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
CRM
Devis
Successware
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des tâches
Planification
ServiceBox
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Facturation
Planification
FieldAware
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Planification
Suivi des projets
Intuit Field Service Management
Fonctionnalités les mieux notées
Historique des services
Portail libre-service
Routage
RazorSync
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification
Planification en temps réel
Main Street Sites
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
FieldEdge Flat Rate Mobile
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des expéditions
Intégration QuickBooks
Signature électronique

Avis sur ServiceTitan

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
19%
3
4%
2
5%
1
8%
Marlin
Marlin
Business Development (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best in the biz

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

Avantages :

Feature set and workflows are the best in the industry. Support is top notch. Software is reliable. The pages just load in a snap unlike our last software.

Inconvénients :

Like any software change, it was a learning curve. But our success team helps us use the software efficiently and answer any questions we have.

Réponse de l'équipe de ServiceTitan

il y a 4 ans

Thank you for taking time to review ServiceTitan and for being a customer. We built ServiceTitan to help contractors like you run their business more successfully. We look forward to celebrating all of your future successes.

Peter
GM (É.-U.)
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The BEST Service software out there for companies!

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Very good is the best way I can sum it up. We would not want to be with another company.

Avantages :

The abilities are rich and continue to be added to over time with the system. They are continually improving based on feedback from their customers.

Inconvénients :

Because it is such a big and complete system there is a LOT to learn. They work to make it easy to understand but it can still be difficult. You need to make sure you have a good success manager. in the service titan network your guide and helper is called a success manager. Demand one that will work with you to be successful.

Amy
Owner / General Manager (É.-U.)
Services aux consommateurs, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The only field service software you'll ever need!

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Our business has grown since using ServiceTitan and as owners, we can see what is going on in our business day to day from anywhere.

Avantages :

ServiceTitan has more features and capability of anything else out there for the home services industry.

Inconvénients :

Their customer support could be improved. It is often difficult to get support in a timely manner.

Aaron
Aaron
Operations Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées :

The Over-sold software

2,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Service Titan was sold to us under the guise that it would boost profitability, streamline operations, enable invoicing and payments in field, and all the other things you want to hear.I should have taken the lack of being able to test drive the software as a indication that this was not going to turn out as expected.Service Titan is geared toward HVAC companies that utilize service items (instead of hourly rates or other pricing methods). There is absolutely no flexibility nor alternative methodology other than the intended workflow built by Service Titan. That is why there is a 5-week training and preparation before "launch" (yikes). Aside from being staunchly rigid in how it's used, making adjustments to trivial things like time sheets is made frustratingly over complicated by non-sensical workflows (for which there is no defined structure in support). Furthermore, the audit-trail concept is poorly executed, with snippets like "<user> updated payroll with changes" and absolutely no indication of what the changes were.I did not have a good experience with Service Titan. I tried really hard to make it work, and I'm tech savvy and pretty tolerant of mediocre software, but Service Titan is extremely over-priced for the product they actually offer.

Avantages :

There are very few features of Service Titan that I can get excited about or reflect on as being something I liked. The feature I liked the most, however, would be having a customers history appear as they called the office; and yes, this ultimately is of little consequence in the end.

Inconvénients :

Of all the features I wasn't particularly fond of, I would say the best way to sum it up would be that this software is, as one of my technicians put it, "clunky" (and he came over after using it at another company). Perhaps I'm spoiled or too accustom to modern software, but I do not think this is too much to expect when being charged over $1,000 per month for small business software, that there is some consideration of the user experience.

Gary
CFO (É.-U.)
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ServiceTitan is the best out there

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : The software continues to grow with the industry and is on the cutting edge for home service software.

Avantages :

The mobile customer experiance is amazing.

Inconvénients :

The materials management module is still in need of some work.