15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de ServiceTitan

Une des meilleures plateformes de gestion des interventions sur Capterra en 2020. De nombreuses entreprises de CVC assurent leur croissance avec ServiceTitan, comme Cooling and Heating d'Altman, qui a augmenté ses revenus de 130 %. Découvrez pourquoi plus de 100 000 professionnels des services font confiance à ServiceTitan pour améliorer leurs ventes, satisfaire leurs clients et gérer plus facilement leur activité.

Qui utilise ServiceTitan ?

Les entreprises de services CVC, de plomberie, d'électricité, de porte de garage, de ramonage et dépuration des eaux qui cherchent à accroître leurs revenus, à rationaliser leur activité, à optimiser leur équipe et à satisfaire leurs clients.

ServiceTitan Logiciel - 1
ServiceTitan Logiciel - 2
ServiceTitan Logiciel - 3
ServiceTitan Logiciel - 4
ServiceTitan Logiciel - 5

ServiceTitan ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ServiceTitan

ServiceTitan

4,4 (233)
250,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
131
3
4,1 (233)
3,8 (233)
4,1 (233)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
144
11
4,6 (2 785)
4,6 (2 785)
4,7 (2 785)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ServiceTitan

Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Historique des factures
Planification
FieldEdge
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des expéditions
Planification
Salesforce Revenue Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des prix et des coûts
Configurateur de produits
Devis
Service Fusion
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des ordres de travail
Planification en temps réel
mHelpDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des billets
Gestion des calendriers
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Intégration QuickBooks
Stockage de documents
ThermoGrid
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des expéditions
Gestion des ordres de travail
Planification
Salesforce Field Service
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Devis
Planification
PMA Time Management
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur ServiceTitan

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
19%
3
4%
2
4%
1
7%
Madison
Madison
Customer Service Representative (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The all in 1 Software for the trades

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Overall ServiceTitan is the best. I am a huge advocate for the ServiceTitan software. I only want to see it grow even more than it already has. They are constantly improving the software!

Avantages :

I love the all in one software that ServiceTitan is. It combines so many features into one convenient location. I have always felt this way since the beginning.

Inconvénients :

ServiceTitan is a wonderful software. And I don't have anything to say that could be a con at this time. Maybe that I wish more people were using the community feature!

Réponse de l'équipe de ServiceTitan

il y a 7 mois

Thank you so much for leaving us this review, Madison! We appreciate how active you are in the ServiceTitan Community, and are grateful for your feedback. Please know your experience, your feedback, and your continued support are invaluable to us.

Leon
Service Manager (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The best CRM for the trades

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Our overall experience with ServiceTitan has been really great! It is the best software by a long shot! It is pricey but you certainly get what you pay for.

Avantages :

We love how easy ServiceTitan makes things on our customers. Automated text messages when a technician is on the way, ability to pay their invoice online, and fast online scheduling with real time availability makes us very simple to do business with!

Inconvénients :

The implementation and setup is quite the process. New feature onboarding requires a lot of research and figuring out for yourself. ServiceTitan helps as much as they can but not having a dedicated account rep anymore makes this a little challenging.

Réponse de l'équipe de ServiceTitan

il y a 4 semaines

Thank you so much for this review, Leon! We appreciate your feedback and candor. We are thrilled you find ServiceTitan easy on your customers via texts and scheduling, and will be sure to share your feedback around onboarding and new features with our product and onboarding teams.

Leah
Owner (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Do NOT recommend

1,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : WISH we didn't have to use ST and that Corp would figure out what a ridiculous system it is for us

Avantages :

Not one single thing - much prefer Google

Inconvénients :

Everything, literally everything, sucks about it - totally NOT user friendly or easy

Réponse de l'équipe de ServiceTitan

il y a 2 semaines

We're sorry to hear this has been your experience, Leah. We'll be sure to share this with our leadership teams.

Pamela
Accounting Manager (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

User Experience

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : It's been a game changer for us. We use a few of their pro products from marketing to vehicle tracking. We can see at any given moment how the business is performing operationally.

Avantages :

Payment processing is very valuable. So much time is saved by customers going online to make payments and not tie up anyone on the phone. Our technicians can easily take cards and mobile capture checks in the field for next day depositing.

Inconvénients :

Construction estimating and some other features that go along with this are not where they need to be yet, but they are working on enhancements all the time.

Réponse de l'équipe de ServiceTitan

il y a 3 mois

Thank you so much for this wonderful review, Pam! We are thrilled to hear you find payment processing valuable and that ServiceTitan has saved you time.

Rivka
Manager (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Service Titan Review

5,0 la semaine dernière Nouveau

Avantages :

The ability to customize many fields. Also love Knowledge Base and community which helps see what others in my industry are doing

Inconvénients :

The customer support is a bit lacking. We keep switching CSMs which isnt' conducive but other than that it's ok.

Réponse de l'équipe de ServiceTitan

il y a 5 jours

Thank you so much for this review, Rivka! We are thrilled to hear you enjoy our Knowledge Base and Community resources. We appreciate the feedback about support and success and will share this with the heads of those departments.