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à choisir le meilleur logiciel

Description de Ideagen EHS

Qui utilise Ideagen EHS ?

Marché cible : Amérique du Nord, Amérique du Sud, Amérique latine et Caraïbes, Europe, Moyen-Orient, Asie-Pacifique, Japon et Océanie. Fonctions cibles : QHSE, développement durable, environnement.

Ideagen EHS Logiciel - 1
Ideagen EHS Logiciel - 2
Ideagen EHS Logiciel - 3

Ideagen EHS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Ideagen EHS

Ideagen EHS

4,3 (23)
100 000,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
137
Intégrations introuvables
4,2 (23)
4,1 (23)
4,7 (23)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
18,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
1
4,5 (58)
4,6 (58)
4,7 (58)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Ideagen EHS

Certainty Software
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des inspections
Évaluation des risques
Intelex Incident Management Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des enquêtes
Gestion des tâches
Logiciels d'actions préventives et correctives
SyteLine
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des stocks
Gestion financière
Pulpstream
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Traace
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des émissions de carbone
Rapports personnalisables
Suivi des émissions
Cority
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la conformité
Gestion des documents
Tenue des dossiers OSHA
WorkClout
Fonctionnalités les mieux notées
Recherche en texte intégral
Saisie de documents
Stockage de documents
HSI Donesafe
Fonctionnalités les mieux notées
Apprentissage asynchrone
Certification et licences
Création de cours intégrée
TenForce
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Intégrations de tiers
Surveillance en temps réel

Avis sur Ideagen EHS

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
39%
4
57%
3
4%
Daniel
EHS&S Manager (É.-U.)
Appareils médicaux, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One Stop Shop

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : For our purposes we were looking for a system to centralize all of our Incident reporting and regulatory compliance needs. With ProcessMAP we were able to do just that. Having over 35 plus sites across the US it is nice to have one system that is shared across those locations. I can run and file 28 OSHA logs without the pain of going to multiple spreadsheets and databases to retrieve the information. The record keeping and corrective actions sections also allow us to meet and exceed our ISO standards and requirements. During audits it is often brought up how the systems organization and presentation highlight the investigation and corrections of incidents.

Avantages :

The software is set up on a module styled basis. This makes the system easier to access the correct locations for different types of users. The permission settings allow the administrator to turn on or off elements easily and quickly. After some initial training the system is easy to navigate, and user friendly for basic users (ie..line level leadership, managers). Having a platform which allows for customization of dashboards is also a plus in terms of communications and transparency. It has decreased our duplicate and redundant reports dramatically throughout the past couple of years.

Inconvénients :

As with any system, there are drawbacks to what can be performed. Some of the users would like to see additional information broken out by more site specific information. This is something which would require a lot of effort to change and there is would not be enough business justification to do so. Additional feedback heard is that the system can get confusing and cumbersome for persons not utilizing it often. The user will forget where the location or process would be for data entry or reporting. This is off set with the interactive help feature but that sometimes is also left behind.

Cooper
EHS Specialist (É.-U.)
Entreposage, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ProcessMAP System Review – Positive Experience

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : My companies experience has been mostly positive while working with ProcessMAP. They provide us with a customer service manager that ensures we are taken care of accordingly and get all our questions answered in a timely manner. We have had a few quarterly business reviews now and the information that ProcessMAP presents allows us to know if we are moving the needle with EHS.

Avantages :

o User ability – ease of use o Mobile functionality – except for investigations o App Builder - Ability to customize apps that relate to our business

Inconvénients :

o ProcessMAP moving to a mobile platform but still is a mostly computer-based software with the exception of a few apps and app builder. o Reporting/Dynamic dashboards can be difficult to use if you have customized fields instead of out of the box solution. o Our users can not complete investigations on the mobile device – out in the place of incident.

Samantha
Risk Management Analyst (É.-U.)
Matériaux de construction, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Would not recommend.

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : We aren't solving any business problems. Process Map continues to reject what we need as not possible without other solutions.

Avantages :

We were sold on Process Map because it had all of the features we needed in one place - LMS/Claims/Audits.

Inconvénients :

It is terribly confusing. There are so many back end fixes, etc. You need a full time person to be an administrator at your company, a SME. Otherwise, it is beyond frustrating and unusable.

Vickie
Corp. Admin Asst. and HSS Projects (É.-U.)
Meubles, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Process Map Review

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : great

Avantages :

The ability to have all information on one system

Inconvénients :

Wish the feeds worked better or would be implemented quicker

Paul
HSE Manager (É.-U.)
Automatisation industrielle, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Awesome

Avantages :

Ease of use and customer support. The customer support meetings are essential for my company which is ever changing

Inconvénients :

Audit module - made great improvements but still not as user friendly as others.