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Description de Reflex ERP

Reflex ERP est un système de nouvelle génération qui exploite les dernières technologies pour fournir un logiciel hautement fonctionnel et adaptatif qui peut fonctionner sur pratiquement n'importe quel appareil et peut être hébergé sur site ou dans le cloud. Solution logicielle personnalisée, Reflex ERP s'adresse directement à votre secteur d'activité, de la fabrication à la construction, en passant par la distribution, le développement foncier, la gestion immobilière, le secteur public, etc.

Qui utilise Reflex ERP ?

Reflex ERP Software rationalise les entreprises de nombreux secteurs, y compris, mais sans s'y limiter, la fabrication, la construction, la distribution, le développement foncier, la gestion immobilière et le gouvernement.

Reflex ERP Logiciel - 1
Reflex ERP Logiciel - 2
Reflex ERP Logiciel - 3
Reflex ERP Logiciel - 4

Reflex ERP ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Reflex ERP

Reflex ERP

5,0 (2)
50 000,00 $CA
Version gratuite
Version d'essai gratuite
55
Intégrations introuvables
5,0 (2)
5,0 (2)
5,0 (2)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (5 033)
4,3 (5 033)
4,4 (5 033)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Reflex ERP

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Traitement des commandes
NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Compte de résultat
Tableau de bord d'activités
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Affichage de page unique
Création de tableaux de bord
Workflow configurable
QuickBooks Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Grand livre général
Striven
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion financière
Grand livre général
Simpro
Fonctionnalités les mieux notées
Planification de la maintenance
Planification des tâches
Planification et programmation de projets
Quickbase
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des documents
Modification de tâche
ePROMIS ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion financière

Avis sur Reflex ERP

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Tom
Vice President & General Manager
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Software that gives us a competitive advantage

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : When we were looking at completely redoing our software 10 years ago, we naturally looked at other ERP suppliers, and every day we thank our lucky stars that we decided to stay with Reflex. Factor Forms is a unique business, so we needed a software company that fit us rather then forcing us to fit their software. Starting with the base Reflex ERP system and then working with Reflex to make enhancements reduced many of our concerns. We currently run Reflex's integrated accounting, human resources and payroll, work order management, docket management, automated pricing, dealer self service portals, and customer relationship management modules, among several others. We've streamlined the entire process flow of the business, from procurement of raw materials to manufacturing end user forms. We can now collect time on the shop floor, have dealers submit orders via a web portal, integrate with other companies such as Purolator and UPS, and we've greatly reduced overall expenses thanks to the Reflex ERP.

Avantages :

We've been partners with Reflex for more then 25 years and they've always worked closely with us to integrate business and technology management, resulting in greater productivity and value for the services we provide our dealers. With Reflex we deal with one company and use one fully integrated solution, rather then multiple disconnected systems. Thanks to features such as Reflex's dealer self service portals, Factor Forms is connected like never before and can access information from anywhere at any time. Our attitude towards are dealers has always been based on doing whatever we can to make it easy for them to do business with us, and our Reflex software definitely allows us to deliver that kind of service to our customer base.

Nicholle
Manager of Finance and Administration (Canada)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Manager of Finance and Adminstration

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I really like the price, the people at Reflex, the support and especially the product. This product ranked the highest in our weighted matrix evaluation of four products at the time we converted from our previous ERP software. The Reflex team has always been receptive to suggestions for improvement and they continue to strive to offer the best product and service to their clients.

Avantages :

The most compelling reason we purchased and continue to use Reflex ERP is because of its full functionality and terrific support. At the time we originally engaged with Reflex, we were a property management, construction and hospitality group of companies. This product was a good fit in each industry and offered every module that we needed - Banking, A/R, A/P, Contracts, Property Management, Fixed Assets, Human Resources/Payroll, etc. It is completely integrated and offers great reporting. I also really appreciate the Customer Care Center where requests for assistance are logged and monitored and how quickly our concerns are addressed on a regular basis.

Inconvénients :

We have a number of active legal entities but one primary bank and so the intercompany banking aspect didn't work as seamlessly as I had hoped but we learned to work around it. This product works best if each legal entity has and does its own banking.