eHopper

Qui utilise eHopper ?

Les petites et moyennes entreprises telles que les restaurants à service rapide, les cafés-restaurants, les boulangeries, les cafés, les bars, les magasins de boissons alcoolisées, les camions de restauration, les vendeurs de glaces, les boutiques de cigarettes électroniques, les commerces de détail ou les kiosques éphémères.

Description de eHopper

eHopper est un système de point de vente gratuit pour PC Windows, Android, iPad et terminal mobile Poynt. Il convient aux petites entreprises telles que les restaurants à service rapide, les commerces de détail, les cafés-restaurants, les boulangeries, les cafés, les bars, les magasins de boissons alcoolisées, les camions de restauration, toutes les entreprises de commerce de détail à la recherche d'une solution consolidée pour accélérer les opérations et développer leur activité.

Principales caractéristiques :
Gestion des commandes
Gestion client
Gestion des stocks
Gestion des salariés
Paiements
Fidélité
Reçus
Impression de reçus/cuisine

Informations sur eHopper

eHopper

http://www.ehopper.com/

Fondé en 2000

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
Vidéo de eHopper
Play
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Présentation des tarifs de eHopper

eHopper est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

eHopper - Fonctionnalités

  • Caisse pour détaillant
  • Caisse pour restaurants
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Intégration e-commerce
  • Lecture de codes-barres
  • Profils de compte client
  • Signature électronique

Logiciels de caisse : afficher la liste complète

  • Carte de fidélité
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des employés
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tiroirs-caisses
  • Partage de l'addition
  • Vérifications distinctes

Logiciels de caisse pour bars : afficher la liste complète

  • Autorisations d'accès utilisateur
  • Caisse pour bars
  • Caisse pour restaurants
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Lecture de codes-barres
  • Suivi des retours
  • Suivi des ventes
  • Support de carte de fidélité
  • e-commerce

Logiciels de caisse pour iPad : afficher la liste complète

  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Lecture de codes-barres
  • Suivi des retours
  • Suivi des ventes
  • Support de carte de fidélité
  • e-commerce
  • Écran tactile

Logiciels de caisse pour magasins : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des stocks
  • Partage de l'addition
  • Rapports et analyses
  • Vérifications distinctes

Logiciels de caisse pour restaurants : afficher la liste complète

  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des marchandises
  • Gestion des retours
  • Rapports et analyses
  • Vente par correspondance
  • e-commerce
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de points de vente : afficher la liste complète

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Avis sur eHopper

Afficher 5 avis sur 48

Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
3,8/5
Fonctionnalités
3,8/5
Rapport qualité-prix
4/5
Jaime R.
Point Of Sale Deployment Manager
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2018

"Great Company, Great Software, Awesome Service"

Commentaires: Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you as many times as needed to ensure you and your staff can utilize every bit of the software to enhance your user experience and make sure your business runs smoothly. They have competitive pricing and are always adding new features and functions to help businesses grow and thrive.

Avantages: This software is easy to use and has everything a business needs to stay organized and up to date with their software in todays day and age. They are constantly evolving and stay competitive in the POS industry as a leader in POS technology.

Inconvénients: They are missing a few features for fullservice restuarants but plan on adding them in the future.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2018
Utilisateur vérifié
Owner/Operator
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2018

"eHopper customer experience"

Commentaires: For the most part, the service fills our need at this time.

Avantages: We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Inconvénients: There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Réponse de l'éditeur

envoyé par eHopper le 27/08/2018

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2018
Iryna P.
Owner
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/05/2020

"Used be a good one; however, now it is horrible"

Commentaires: Will be GLAD TO LEAVE this POS asap due to a terrible customer support.

Avantages: Back in 2018 the support was awesome, they went an extra mile in order to sustify their customers.

Inconvénients: Now is 2020 the customer support is the worst in the world. For example, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (if you hear her name, pls hang up and don't waiste your time!!) she waisted 20+ mins of my precious time, she accused me that I'm not paying for the software, as well as she cannot find mb e in the system and stated that I'm a free member who is NOT going to get help. On my question how about the monthly charges for 2 registers that I'm paying for 2 years, she retorted it is for the devices (however, the devices were paid in full 2 years ago!) I cannot believe they hired her.
If you got a dummiest technician on the phone, like I did on May 12th, whose answers are "... I can't find an article... I don't know the answer...!" That's the sing to LEAVE this company.
On my request to transfer my phone call to a manager, I got yelled by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and he screamed at me like a crazy person.
That the real face of the technical support right now in 2020.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/05/2020
Utilisateur vérifié
President
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2020

"A value POS for small business"

Commentaires: In the end, eHopper is a creative merchant processing service that does offer more options to customers. It definitely saves upfront investment cost with the high quality terminal that is provided and zero processing fees. However, it can sometimes turn away customers who prefer using credit cards for their purchases instead of debit cards. It is too early to say whether the upfront savings outweight the long term costs associated with the service.

Avantages: The biggest benefit is not being charged processing fees for transactions and receiving a free touchscreen chip terminal (that doesnt attach to a mobile device). These 2 things set the company apart from other merchant processors. The app and dashboard is also nice and easy to use/navigate.

Inconvénients: Ironically, the biggest downside I can think of is how it actually avoids charging merchant fees (at least to the business owner). This is done by telling and charging the customer a surcharge for credit card payments and giving a discount for debit card purchases. This may or may not be a big deal for some people and I can see some customers indeed preferring the cash discount (given their credit card rewards dont offer better incentive). However, this practice may be frowned upon by others. This is already a common practice typical mom and pop shops often utilize, but not something commonly seen with major retailers. In that sense, social perception is also a factor to be considered.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2020
Utilisateur vérifié
Director of Licensing & Business Development
Mode et vêtements, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2018

"Great Service, Limited Functionality"

Commentaires: Overall, it was a positive experience and I would continue to follow their software and hopefully see new and advanced features in the future.

Avantages: The software was affordable, the team was very responsive to troubleshoot any issues we had.

Inconvénients: The software was not advanced enough to support all the reporting needs we had in order to analyze our retail performance. There were also a lot of integration and syncing issues with QBO.

Réponse de l'éditeur

envoyé par eHopper le 29/10/2018

Thank you for taking the time to submit a response! We pride ourselves on response time to troubleshoot, or any other customer service issues. If you ever have any further trouble with QBO, or any other syncs, please don't hesitate to reach out directly to support@ehopper.com.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2018