17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Agenda

ABL's Agenda, logiciel innovant et facile à utiliser pour les entreprises touristiques et de loisirs permet d'éliminer le va-et-vient de la planification. Pour accepter le paiement en ligne en temps réel, gérer les réservations et suivre les clients avec la base de données existante, affecter les équipes et suivre leurs horaires de travail, visualiser les ventes et exporter toutes les données financières pour une comptabilité simplifiée. Agenda consolide toutes les plateformes en une seule solution afin de rationaliser l'activité et de se concentrer sur le développement des revenus.

Qui utilise Agenda ?

Sont concernés les pourvoyeurs d'aventure, voyagistes, guides touristiques, sociétés de loisirs, parcs d'attractions, écoles et cours, camps, etc.

Agenda Logiciel - 1

Agenda ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Agenda

Agenda

4,3 (24)
49,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
19
Intégrations introuvables
4,2 (24)
3,9 (24)
4,3 (24)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
7,90 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
8
4,5 (19)
4,3 (19)
3,7 (19)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Agenda

lexoffice
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des factures
Gestion des reçus
Checkfront
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Bookinglayer
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Réservation en ligne
Traitement des paiements
The Flybook
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Support client
Regiondo
Fonctionnalités les mieux notées
Planification des événements
Réservation en ligne
Traitement des paiements
bookingkit
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Support client
Traitement des paiements
Technoheaven TMS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
iHotelier
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration GDS et OTA
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Adalte Travel Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Agenda

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,3
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
33%
2
8%
1
4%
Jordan
Président (France)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent rapport prix prestation

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

La facilité d’utilisation ainsi que l’intégration avec Meet

Inconvénients :

Je n’ai rien à reprocher de particulier, le produit répond à mes attentes

Paul
Paul
Owner & Operator (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Fantastic tool for online booking

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

I have been with ABL using the agenda software from the very beginning. I was one of their first clients to sign up and have been using them as my booking software on my site for nearly 4 years

Inconvénients :

nothing it has worked great for my team and I continue to use it in the future

Réponse de l'équipe de Adventure Bucket List

il y a 6 ans

Thanks Paul for your kind words! It has been a pleasure working with you and excited to continue working together!

Samuel
Owner/Operator (Canada)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The Only Booking Software Tour Companies Need

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Agenda has helped me become a more efficient tour operator by seamlessly incorporating my operations with a clean and interactive user interface. The software allows me to create, track, and update my booking information instantly, and set up memos and reminders to my liking. I've been using Agenda now for more than a year, and now I can't imagine running my business without it. I find as an entrepreneur one of the challenges is finding innovative ways of becoming more timely and efficient; that means discovering what I do best and what I should find solutions for or delegate to others. Agenda helps me focus on what I do well, and saves me a lot of time managing incoming bookings and schedules. In my local market there is strong competition and if I don't have the ability to confirm their bookings quickly, I stand a chance of losing that customer. This is even more true when customers want to book at the last minute. Agenda not only allows me to capitalize on last minute bookings, its attractive user interface eliminates all of the scrambling associated with accommodating them. Another strong selling point for me is the support. The support staff for Agenda has been wonderful: they are prompt and professional in their troubleshooting, yet are familiar and personally invested in helping find solutions. Their team is committed to making sure the software is working properly for you and are clear in their communication so that any problem is cleared up right away. If you're looking to make your tour business more efficient, I highly recommend Agenda and ABL Solutions.

Réponse de l'équipe de Adventure Bucket List

il y a 8 ans

Thank you for your kind words Sam. It has been an absolute pleasure working with you and we are thrilled to have you as a partner for years to come!

Sam
Owner (Canada)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Over priced, very limited flexibility

2,0 il y a 6 ans

Avantages :

Has basicly become a calender I can access from anywhere. Stores client info. Really not happy with it

Inconvénients :

Implementation of buttons is frustrating and time consuming, payment customization is absent, very limited application

Réponse de l'équipe de Adventure Bucket List

il y a 6 ans

Hi Sam, I saw your recent review on Capterra and I am very sorry you have not had a great experience on our app. Our number one goal is to help you and your business so we would love to reach out and find out how we can do a better job. We are especially disappointed that you have not had a good support experience. We have implemented an in-app chat for you to utilize this year and pride ourselves on having some of the fastest and strongest customer support in the industry. For future use, we recently improved the button integration for websites. Now it is just 1 single copy and paste to go live, you can see the update here: https://intercom.help/adventurebucketlist/agenda/product-releases-updates/product-update-april-5-2018 I want to apologize again for any shortcomings you have experienced thus far and we would love to know ways we can improve our platform. Sincerely, Blake

Gabrielle
Office Goddess (Canada)
Loisirs, voyage et tourisme, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Customer service makes the whole difference! They truly care about helping your business grow!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : More free time - Less time being spent on things that can be done automatically.
Saving money with the payment processing system included - no need to rent terminal from bank.
Win-win - One Canadian business helping another. :)

Avantages :

The ease of use is fantastic for anyone using it! Clients can book directly online or you can enter bookings through the back-end of the software. Confirmations are sent automatically. Keeping track of operations can now be done in one place. And let's not forget the wonderful customer service and support from the team at Adventure Bucket List!

Inconvénients :

It is not custom fit for all business. For it to be used in certain ways we had to figure out how to go around certain functions to make it work for us. This required a bit of brainpower and may not be optimal considering it takes a bit longer. But then again we aren't quite paying for custom fit, so we can't complain...

Réponse de l'équipe de Adventure Bucket List

il y a 7 ans

Thanks Gabrielle! It has been a great pleasure working with Horizon X & our Canadian rafting partners!