Description de Salesflare

Salesflare est un outil intelligent de CRM (Customer Relationship Management) pour les petites et moyennes entreprises B2B qui vendent plus avec moins de travail. Salesflare remplit automatiquement votre carnet d'adresses et conserve une trace de toutes les interactions avec les personnes avec lesquelles vous êtes en contact. Il prend des données provenant d'e-mails, réseaux sociaux, bases de données de l'entreprise, téléphone, calendriers et vous les transmet sous forme de chronologie client automatisée vous indiquant tout ce que vous devez savoir. Tout ce que vous avez à faire, c'est écrire des e-mails, passer des appels et prendre un café.

Qui utilise Salesflare ?

Le CRM intelligent qui permet aux start-up et aux petites entreprises de vendre plus en travaillant moins.

Vidéo de Salesflare
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Salesflare

4,7 (132)
Salesflare
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
27
4,7 (132)
4,8 (132)
4,9 (132)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
96
205
4,4 (3 581)
4,3 (3 581)
4,4 (3 581)
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Alternatives à Salesflare

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Avis sur Salesflare

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
22%
3
2%
Miguel
Miguel
Desarrollo de nuevos negocios (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Salesflare is a sales machine

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I started using Salesflare as a solopreneur and it has everything I could ask for, later I used it for a company where I was hired as a sales manager for a big region including several countries and this platform worked perfectly. The dashboard may not look very fancy like other systems but it really gets the job done.

Avantages :

-They automatically integrate your contacts from your email-You can create and send email marketing campaigns directly within the CRM-You can send emails directly from the CRM and track them-Ability to manage different sales pipelines, great if you have different business lines-Founder is very active-Support is great

Inconvénients :

-I would like to see more integrations, especially for lead collection.

Janosch
Janosch
Human Resources Consultant (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Perfect Sales Pipline for Samll businesses and solopreneurs

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : This is a great tool. It is intuitive to use and picks you up on the go, because you do not have to do a big intial import run of data or anything. It has just the right balance between features and the depth of their customizability. For a small company or soloprenneur, this simply is THE tool. also, If you ever outgrow anything it provides it runs on Zapier to provide integrations with more specialized tools. It all is held together by the Customer support, which is lovely to work with and provides tons of clear, useful advices and...well support.

Avantages :

This is build around your Email Inbox. It is perfect If you do not want to enter Data all the time but run a sales Pipeline. Salesflare claims to just adds Value without requiring to invest time in making this possible. I was critical at first and watched all the educational Videos on their youtube channel. Then I understood: Salesflare enables you to dissect Information from your mails and create customers, Comapnies (Accounts) etc. from it. Then you setup your Sales pipelines and create opportunities. Basically Salesflare keeps your sales activities up to date, because it lives on your Email communication. The concept works for me and with a new businescard scanner available just now, it makes setting up new prospect data even easier and saves me time. The Best thing is, the Customer support is just awesome. I git replies to any and all of my questions and schould I ever come across something not possible I most often got an Ide on how to work around something I was missing.

Inconvénients :

Honestly, there is not much. I came across two bugs, which have been fixed since then (wich is great). None of them was a dealbreaker. I find it a bit Pricy for a startup when I plan to bring assistants in which are working only a couple of hours per Week ... but then again Salesflare simply is worth the money.

Utilisateur vérifié
Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits pharmaceutiques, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

On the right path

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Salesflare seems very promising and I believe they are on the right path. It might be just a little bit longer until it can compete with larger CRMs but they have done well with their integrations and some of the key features.

Avantages :

I like the visualization the most. It's so easy to see your funnel and progress toward the goals which keeps motivation high. It integrates with a lot of other services and there is an iOS app which makes it useful on the go. I love the gmail integration and how it tracks the company and the other potential contacts.

Inconvénients :

It's still a bit difficult to use, they are ironing things out as they go but it's young company and some of the functionality is still a bit clunky. I use it in conjunction with other CRMs to add details to contacts and track emails.

Réponse de l'équipe de Salesflare

il y a 3 ans

Hello there! We've made a ton of UX improvements based on user feedback since you gave us this review (plus we added some of those key features you were maybe looking for), so let us know how we're doing with that. There's always room to do better. :)

Jan
Jan
Director (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best CRM we've used yet

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : I'm an expert on GoToMarket-Actions for young ventures, therefore I've tried and have implemented most CRM systems on the market. Salesflare is the one we use ourselves. The company has constantly added features - from email-campaigns ou of the CRM to rights management to manage teams and so forth. It works out of the box and is very easy to integrate.

Avantages :

Salesflare has all features out of the box. Is very easy to implenet and customize.

Inconvénients :

I would like to see an overview of tags that we associated with contacts / accounts.

Jakob
Jakob
Founder (Pays-Bas)
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Powerfully simple CRM, allowing sales and solopreneurs to focus on selling

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Sales operational issues. There was too little time for too many administrative tasks, which left us with less time for actual customer dialogue. Needless to say we had less sales than we could have. Salesflare changed that.

Avantages :

The seamless Google integration, the fully functional mobile app, and the possibility to endlessly enhance capabilities with integrations.

Inconvénients :

A proper email sequence/drip functionality is missing. Campaigns are really strong, though, as well as easy to implement.