Description de BigChange

La plateforme de gestion de missions BigChange est conçue pour aider toute entreprise de maintenance sur site à croître. Une plateforme cloud facile à utiliser et à intégrer dont les entreprises qui emploient des agents d'interventions peuvent bénéficier grâce à de nombreuses fonctionnalités : CRM (Customer Relationship Management), planification de mission, suivi en direct, gestion des ressources d'interventions, gestion des finances et business intelligence.

Qui utilise BigChange ?

maintenance dépannage SAV service client techniciens

Où peut-on déployer BigChange ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • BigChange
  • Situé à Leeds, R.-U.
  • Fondé en 2013

Assistance BigChange

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Chypre, France, Nouvelle-Zélande, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais, français

BigChange - Prix

À partir de :

64,95 €/mois
  • Non, pas d'essai gratuit
  • Non, pas de version gratuite

BigChange n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de BigChange est disponible à partir de 64,95 €/mois.

Plans de tarification

À propos de l'éditeur

  • BigChange
  • Situé à Leeds, R.-U.
  • Fondé en 2013

Assistance BigChange

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Chypre, France, Nouvelle-Zélande, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais, français

BigChange en vidéos et en images

BigChange Logiciel - 1
BigChange Logiciel - 2
BigChange Logiciel - 3
BigChange Logiciel - 4
BigChange Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de BigChange
BigChange Logiciel - 1
BigChange Logiciel - 2
BigChange Logiciel - 3
BigChange Logiciel - 4
BigChange Logiciel - 5

Fonctionnalités - BigChange

  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Application mobile
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Base de données de sous-traitants
  • Base de données des coûts
  • Base de données des employés
  • Booking Management
  • Budgétisation et prévision
  • CRM
  • Coût des tâches
  • Création de bons de travail
  • Devis
  • Emplacements multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Estimation
  • Estimation des coûts
  • Facturation
  • GPS
  • Gestion de l'espace
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la flotte
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la sécurité
  • Gestion des arrêtés municipaux
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des conducteurs
  • Gestion des congés
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des modèles
  • Gestion des offres
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Gestion des équipements
  • Gestion du carburant
  • Gestion du contrôle qualité
  • Géolocalisation
  • Historique des clients
  • Historique des itinéraires
  • Historique des services
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Maintenance prédictive
  • Maintenance préventive
  • Messagerie
  • Messagerie SMS
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles de rapport
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification de la maintenance
  • Planification des installations
  • Planification des tâches
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel
  • Pointage
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Pour entreprises de CVC
  • Pour entreprises de dératisation
  • Pour les serruriers
  • Pour les équipements mécaniques
  • Pour services de nettoyage
  • Pour sous-traitants en commerce/électr. industrielle
  • Preuve de livraison
  • Prévision du travail
  • Rappels
  • Rapports d'incidents
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche par NIV
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Réservation en ligne
  • Saisie de signature mobile
  • Scan et analyse d'image
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Suivi de l'infestation
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des activités
  • Suivi des compétences
  • Suivi des frais
  • Suivi des interactions
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des projets
  • Suivi des qualifications
  • Suivi des ressources
  • Suivi des équipements
  • Suivi du conducteur en direct
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps en ligne
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements

Alternatives à BigChange

Gérez les ressources mobiles avec le logiciel de gestion des interventions Synchroteam. Créez votre version d'essai gratuite en moins d'une minute. Prise en charge en direct. En savoir plus sur Synchroteam
Web-based CRM solution that lets tree contractors easily manage sales process with minimal paperwork, phone calls, and site visits.
Surefire is recognized as the mortgage industry's most-relied-upon provider of marketing automation and creative content solutions.
Renforcez l'image de votre entreprise. Jobber permet aux entreprises de services à domicile de générer des devis, planifier, facturer et recevoir des paiements plus rapidement.
Solarvista® LIVE is designed to be super easy to customise, work in any browser and operate with mobile apps that work offline.
Your centralised hub for everything from job sheets to invoices, quotes and CRM. Manage and streamline your company with Clik Service.
Un logiciel métiers conçu pour maximiser la productivité et l'efficacité avec le personnel sur le terrain en éliminant le papier de votre bureau.
Solution de gestion d'entreprise intégrée qui automatise les processus financiers, de relation client et de chaîne d'approvisionnement.
Connect your mobile workforce, office teams and customers together in a single system for optimum visibility of your operations.

Avis sur BigChange

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
25%
3
4%
2
2%
1
1%
Tanya
Operations Manager
Utilisateur LinkedIn vérifié
Eau/gaz/électricité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Product

5,0 l’année dernière
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Colin
Colin
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Working with Big Change

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.

Avantages :

I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.

Inconvénients :

There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.

Réponse de l'équipe de BigChange

il y a 2 ans

What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model. Thank you for choosing BigChange.

Jordan
Founder (R.-U.)
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Big Change Revolutionised My Business

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Avantages :

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Inconvénients :

The schedule does not have dynamic scheduling

Alternatives envisagées : Joblogic, Commusoft et WorkflowMax

Pourquoi choisir BigChange : How they promised they would adapt to suit my requirements, they did deliver!

Logiciel antérieur : Joblogic

Pourquoi passer à BigChange : Same as above!

Réponse de l'équipe de BigChange

il y a 3 ans

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this. Thank you once again for taking the time to leave a review. All the best, Team BigChange

Greg
Director (R.-U.)
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Market leading product with a huge amount of flexibility and excellent customer support

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Excellent, superb team. Approachable, helpful and constantly improving.

Avantages :

The team at BigChange have understood the needs of their customers. They listen to feedback and suggestions from their users which has helped them to develop a very comprehensive and flexible system. What makes them stand apart is the constant strive to improve the software. They consistently release regular updates and upgrades and will listen to new suggestions through their ideas portal. JobWatch is intelligent, featured packed and intuitive. It is also very easy to use once you have spent a little time exploring all the features of the software. JobWatch is also very customizable to your business type and processes.The customer support team 'RoadCrew' is second to none. I would go as far to say they have the best customer support of any business I have worked with.We have accelerated our business since we choose JobWatch and haven’t looked back since. I have no hesitation in recommending this software.

Inconvénients :

It can be tricky to onboard all your data at the beginning but with perseverance and a willingness to adjust the way you 'used to work' to fit in with the software, you really won't be disappointed.

Ricky
MD (R.-U.)
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Big Change but NOT a BIG IMPROVEMENT

1,0 il y a 6 mois

Commentaires : Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line, you cannot believe the pressure that they put on you to get you locked in to a very long and expensive contract , I feel conned

Avantages :

nothing that most other software can deliver

Inconvénients :

Big Change, BIG promises that they fail to deliver, no help with transition from an existing system and no help at all (unless you pay extra of course) with the bespoke elements of the system that they claim during the sales and onboarding process will be no problem to integrate. As soon as you sign up and the pro-forma and direct debits have been arranged you struggle to hear from anyone. This system has cost my company a fortune and we are going back to our original system as its was far more user friendly and efficient, I will ask all of my staff members to provide an honest non -biased review of Big Change where it relates to their particular user experiences in their various roles, this has been a Big Mistake

Alternatives envisagées : GorillaDesk

Pourquoi choisir BigChange : We believed the salesman's pitch

Logiciel antérieur : Podio

Pourquoi passer à BigChange : Promised that it could deliver efficiency and integration (failed on both accounts)

Réponse de l'équipe de BigChange

il y a 4 mois

Hi Ricky, Thanks for taking the time to leave your review. Sorry that you felt that it was difficult to get set up and integrated smoothly into BigChange. I would be interested to hear more about your feedback and would be happy to discuss this further if you wish. Kind regards Ian Burgess Chief Customer Officer 07879 698697

Hannah
Office Manager (R.-U.)
Sécurité et enquêtes, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Apardion Review - August 2022

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : So far Big Change has helped us reduce our paper usage, allows our resources to provide more information for all jobs. Any changes to any reports can be carried out much easier as we used to use paper copies of reports. Big Change has helped us save a lot of time on a daily basis.

Avantages :

System is suitable for many different types of jobs our company require on a daily basis. Schedule a job cannot be easier, likewise to edit a scheduled job is quick and simple.

Inconvénients :

Can be rather difficult to set up CRM or jobs with many different settings, different features such as job types, job categories and templates are needed to set up a job, which can be time consuming or complicated for new users to remember.

Réponse de l'équipe de BigChange

il y a 3 mois

Hi Hannah Thanks for leaving us such a great review, we value each one of them equally but its always wonderful to see our customers getting so much value from BigChange. Job scheduling is at the core of what we do so its great to see that its so easy to use and that the system has allowed you to reduce your paper usage. We are Big on sustainability and helping our customers to do the same is a key part of our product offering. Most importantly you are seeing the benefits of saving time every day and it's a pleasure for us to see our customers grow stronger using BigChange. If you would like any further help with the system, I would be happy to connect you with your Customer Success representative. Many thanks Ian Burgess Chief Customer Officer Ian.burgess@bigchange.com