17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Aviso

Les équipes commerciales de premier plan utilisent la technologie d'Aviso basée sur l'IA pour fournir des prévisions précises, empêcher les retards de transaction et améliorer les taux de gain grâce à des informations et des signaux de vente intelligents.

Qui utilise Aviso ?

Aviso offre une croissance prévisible des revenus et de précieuses informations sur l'intelligence artificielle aux principaux responsables commerciaux, directeurs et responsables des opérations commerciales de haute technologie en Amérique du Nord.

Aviso Logiciel - 1
Aviso Logiciel - 2
Aviso Logiciel - 3
Aviso Logiciel - 4
Aviso Logiciel - 5

Aviso ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Aviso

Aviso

4,2 (30)
50 000,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
126
Intégrations introuvables
4,0 (30)
4,1 (30)
4,4 (30)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 795)
4,3 (6 795)
4,1 (6 795)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Aviso

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion des activités commerciales
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des clients
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Salesflare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
SimpleCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Génération de leads
Spotler CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des contacts
Pipeliner CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Saisie de leads
Numerik
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du pipeline de ventes
Rapports et analyses
Suivi des interactions
Salesmate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes

Avis sur Aviso

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
30%
4
57%
3
13%
Bill
Bill
Sr. Director Sales Operations (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Aviso gives us uncanny accuracy in predicting the revenue attainment for the quarter

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Aviso has so many quickly accessible views of our data by team, by segment, by manager and rep to view the health and trend of our business. Its excellent for a high tech sales manager to conduct a 30 minute 1x1 with a sales rep to cover their pipeline, their recent activity, and their forecast. Its also an awesome tool for Sales Operations to collect data and make QoQ or YoY comparisons on data in preparation for the weekly Executive forecast reporting. Our team gets great value from this data.

Inconvénients :

There is little flexibility to create a custom report and save it for regular use. In the past they had some delays in developing new features, which they have now fixed.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great for forecasting, however the User Interface is not the greatest when navigating the deals

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : The biggest benefit is forecast accuracy and insight. Also the analytics and realisation view. Great for deal reviews.

Avantages :

Great for Forecast accuracy and team roll up. Good visibility of the teams view on their own deal tracking. I like the Aviso Analytics and the forecasting and mail integration for deal activity too.

Inconvénients :

The Deal view on the User interface and the fact that the Login is not integrated into Sales Force (Multiple Logins)

Daniel
Vice President - Account Management (R.-U.)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great UI, but riddled with bugs leading to excessive manual effort.

3,0 l’année dernière

Commentaires : Has potential but the software is too buggy for me to recommend to anyone. Some weeks, I'd be faster forecasting on spreadsheet. On the rare week where it work without any issues, it's great.

Avantages :

The UI is great, and it's easy to navigate.

Inconvénients :

Things just don't work - it's very buggy. For example, if put a deal as "Out" in the Deal level forecast, it does not reflect in my overall forecast, meaning I have to manually calculate the total of the deals I consider "in". What's the point of Aviso if I have to manually work out the figures.I would also say that the feature to customise your dashboard is great - IF it worked, which it does not. I spend time every month reorganising my layout because Aviso constantly revert back, and provides me all the info I do not want to see.One final main thing (and I'm only stopping here because to list all the bugs would take half a day... the system is VERY slow.

Anne
Account Manager (France)
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

Easy to use, global view by quarter, mid year or year. Ease to parameter. Help to drive business in time, figures, status and follow up. Interesting to share view with all teams.

Inconvénients :

A lot of functionnalities are available. Easy to use but I think that a training minimum is required to be sure that the usage is complete. For example, I am not sure to use this tool in the entire capacities.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Aviso has been an excellent Opportunity Management and Forecast Management Solution

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : It has significantly sped up the time for me to review and update my opportunities and report through my management.

Avantages :

I love the integration into my SFDC Instance and the reporting elements of the solution. It is an easy way for me to do mass updates to my opportunities and get a singular preview of my foretasted revenue.

Inconvénients :

I feel the UI could be improved a bit and the deal scoring mechanism probably needs to be refined to disclose the weighted elements of the score.