
SolarWinds Take Control
par SolarWinds MSP
Qui utilise SolarWinds Take Control ?
Fournisseurs de services informatiques et prestataires d'infogérance (MSP) qui veulent offrir un excellent service client.
Description de SolarWinds Take Control
MSP Anywhere est un logiciel web de contrôle à distance pour les entreprises de services informatiques qui ont besoin de résoudre les problèmes de leurs clients à distance et rapidement. Chat bidirectionnel en direct, durée de connexion moyenne de 5 secondes, sessions distantes réactives et excellents outils d'assistance à distance (comme le visualiseur d'événements Windows et la ligne de commande). MSP Anywhere est 100 % cloud et facile à essayer, acheter et utiliser.
Informations sur SolarWinds Take Control
SolarWinds MSP
https://www.solarwindsmsp.com
Fondé en 2014









Présentation des tarifs de SolarWinds Take Control
Consulter les tarifsSolarWinds Take Control n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.
Version gratuite
Non
Essai gratuit
Déploiement et prise en charge de SolarWinds Take Control
Ressources d'aide
- Service de support permanent (réponse directe)
Déploiement
- Installation (Mac)
- Cloud, SaaS, web
- Installation (Windows)
- Mobile (iOS natif)
- Mobile (Android natif)
Formation
- Formation en ligne en direct
- Webinaires
- Documentation
SolarWinds Take Control - Fonctionnalités
Logiciels de prise en main à distance
- Chat en temps réel
- Enquêtes et feedback
- Enregistrement de session
- Outils de diagnostic
- Partage d'écran
- Partage des fichiers
- Transfert de session
Logiciels de prise en main à distance : afficher la liste complète
Logiciels de service client
- Alertes et remontée des problèmes
- Assistant virtuel
- Base de connaissances
- Enquêtes et feedback
- Gestion des centres d'appel
- Gestion des e-mails
- Gestion des flux de travail
- Gestion des listes d'attente
- Gestion des rendez-vous
- Intégration des médias sociaux
- Messagerie instantanée
- Mesure des performances
- Portail libre-service
Logiciels helpdesk
- Accès et contrôle à distance
- Alertes et remontée des problèmes
- Chat en temps réel
- Communication multicanal
- Configuration des workflows
- Gestion de la base de connaissances
- Gestion des accords de service
- Gestion des billets
- Gestion des centres d'appel
- Gestion des ressources informatiques
- Intégration des e-mails
- Intégration des médias sociaux
- Macros et réponses types
- Monitoring réseau
- Portail libre-service
- Rapports et analyses
- Routage automatisé
- Stockage de documents
- Stratégie de marque personnalisable
- Suivi des interactions
Outils de télétravail
- Accès à distance
- Assistance à distance
- Chat vidéo
- Collaboration
- Conférences web
- Gestion des réunions
- Gestion des tâches
- Messagerie instantanée
- Signature électronique
- Softphone
- Suivi de l'activité des employés
- Suivi des fuseaux horaires
SolarWinds Take Control - Alternatives
Plus d'alternatives à SolarWinds Take ControlAvis sur SolarWinds Take Control
Lire tous les avisNote globale
Note moyenne
Évaluer le logiciel
Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.
Écrivez votre avis !
Tyler F.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités4 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 05/05/2020
"Quality service at a great price for small businesses"
Commentaires: Never had any real issues with the software. Support team has been very good about getting back to us in a timely fashion
Avantages: Where some other applications have issues on both PC and Mac, Take Control is a great example of how well the software can operate with both systems. The console is easy to use and also offers a USB loaded version of it to take on the go. Having the subscription cover per technician and not per node allows a small team to be extremely versatile at the flat monthly rates
Inconvénients: No rebranding available. Most of our other platforms and service options have a rebranding scheme that is lacking in Take Control. We use this primarily as a backup connection should our RMM remote have a problem
- Source de l'avis
- Publié le 05/05/2020
Eli P.
-
Note globale4 /5
-
Facilité d'utilisation3 /5
-
Fonctionnalités4 /5
-
Support client3 /5
-
Rapport qualité-prix4 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 14/07/2019
"Good Product as a Complment to Solarwinds N-Central"
Commentaires: Overall, I am happy with the product, but I would prefer to not need to buy additional services to compliment what is integrated with N-Central.
Avantages: Take Control standalone is a good compliment to N-Central. This product is integrated into N-Central, but that versions lacks ad hoc connections for systems tht are not already added to the system. Using Take Control stand alone lets start connections for users on machines that are not already in Solarwinds N-Central.
Inconvénients: The fact that we needed to purchase an add on product to start ad hoc connections is a bit disappointing. his functionality really should be integrated into N-Central.
- Source de l'avis
- Publié le 14/07/2019
Utilisateur vérifié
-
Note globale3 /5
-
Facilité d'utilisation2 /5
-
Fonctionnalités2 /5
-
Support client3 /5
-
Rapport qualité-prix2 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 16/01/2018
"Not user friendly"
Commentaires: None at all
Avantages: The products drag and drop functionality with transferring files is wonderful. The groups make it easy to find machines as well.
Inconvénients: This software has more bad points than good. Seeing the screen is very difficult unless you change the resolution on the client screen. If you use the zoom functionality you have to scroll all over the screen. Each session opens in it's own window so if you are doing a large upgrade and need many open it make sit difficult to use. Some of the default settings such as to log the person off when you log out of a remote session make support harder.
- Source de l'avis
- Publié le 16/01/2018
Utilisateur vérifié
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 17/07/2018
"Great software with many features"
Commentaires: I am able to support my clients with ease and provide A+ support at a reasonable cost.
Avantages:
* Easy to navigate once you have a basic understanding of the interface
* Agent software is easy to install and has a lot of features to help manage a clients computer
* Request help feature is fantastic. Simply guide a client to the website and ask them to select the
request help option which allows you to assist them without installing the agent.
Inconvénients: * The agents tend to fail randomly due to updates but this can easily be rectified with the new "repair agent" feature.
- Source de l'avis
- Publié le 17/07/2018
Kelly W.
-
Note globale4 /5
-
Facilité d'utilisation4 /5
-
Fonctionnalités3 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prixSans note
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 27/08/2019
"Solid Remote Support built on years of Usage"
Commentaires: I've used take control for years with the N-Central monitoring tools and consider myself a professional. Take Control is a very nice value add for that package and a pretty nice remote management tool in of itself.
Avantages: It offers more in depth tools when connecting to a system, but not the user desktop, such as file browser, cmd/PS windows and registry editor.
Inconvénients: It lacks interactive tools such as mechanisms to install software on the fly. It does do a good job of allowing easy file transfer.
- Source de l'avis
- Publié le 27/08/2019