Pour qui ?

Biggrey Relations is a free Customer Case Management System for Retaliers. Providing you and your customers with all the benefits no matter where they are.

Notes moyennes

  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Service client
  • Fonctionnalités
  • Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • À partir de 1,00 $US/unique
  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Biggrey
  • https://biggrey.com/en-US/stores
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Biggrey Relations

Customer Case Management System for Retailers with in-store or/and online sale. Features include history and tracking on all cases. Multiple Languages. You can share cases with your suppliers. Email service to your customers with case updates. Handle as many stores and cases as you like from one single platform. Case management for you and your customers. Increase productivity by 68%. Reduce processing time by 72%

Biggrey Relations - Fonctionnalités

  • Classification des plaintes
  • Gestion des assurances qualité
  • Gestion des cas
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des formulaires
  • Mesures correctives (CAPA)
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des plaintes de clients
  • Suivi des problèmes