Pour qui ?

Site2Site created a platform that caters to but not limited to: general contractors, electricians, plumbers, HVAC contractors, renovation specialists, heavy construction, framers and roofers, masons.

Notes moyennes

3 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 20,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Site2Site
  • http://site2site.ca
  • Fondé en 2015

En savoir plus sur Site2Site

Site2Site is the all-in-one construction management software that helps you save money, work efficiently, and eliminate paperwork. Improve communication between the field and office with the mobile apps and website. Spend less time in the office with automated timesheets, employee scheduling, deficiency tracking, safey inspections, equipment tracking, live jobsite data, and so much more.

Site2Site - Fonctionnalités

  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Bâtiments résidentiels
  • CRM
  • Commerce
  • Demandes de renseignements et soumissions
  • Estimation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des sous-traitants
  • Intégration comptable
  • Ordres de changement
  • Rapports d'incidents
  • Sous-traitants
  • Suivi des équipements
  • Suivi du budget et coût des tâches
Information non fournie

Avis les plus utiles sur Site2Site

We use it for our construction company

Publié le 15/04/2018
Frank S.
President
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: One app does it all , time, notes, safety, scheduling, pictures, difficiencies, vehicle tracking,tool tracking and report writing. Everything is easy to use and our employees want to use it.

Inconvénients: The program needs to integrate with our accounting program but the interface supplied is adequate. It does take a little time to upload pictures but the fact that it is automatically put in the right job file is worth the wait.

Site 2 Site works really well

Publié le 21/03/2019
Deb S.
Administration
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We had an issue with getting timesheets to payroll in a timely fashion, as well as costing of the labour. The payroll department feels that this has saved her several hours work. The team has always been wonderfully supportive of all the questions I have.

Avantages: Ease of use, easy to make changes, wonderful support

Inconvénients: There are a couple of items I would like to change, but there is always the option of "custom" setting up

Great Product, pretty easy to use. Was set up in no time.

Publié le 04/03/2016
Alex S.
Vice President
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: Pros - does what I want easily. Easy Setup Cons - Not much really. Just more report features - but apparently that's coming!

Lire d'autres avis