Pour qui ?

Toute entreprise vendant en ligne avec un trafic constant (>100 000 PV). iAdvize travaille avec tous les secteurs : commerce de détail, tourisme, mode, B2B, automobile, luxe…

Notes moyennes

11 avis
  • Note globale 3.7/5
  • Facilité d'utilisation 4/5
  • Service client 3.8/5
  • Fonctionnalités 3.6/5
  • Rapport qualité-prix 3.4/5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • iAdvize
  • http://www.iadvize.com/en/
  • Fondé en 2010

En savoir plus sur iAdvize

iAdvize est une plateforme marketing conversationnelle qui génère chaque année un chiffre d'affaires de plus de 1 milliard d'euros pour plus de 600 entreprises dans 60 pays. Avec iAdvize, les entreprises peuvent prévoir et engager des opportunités de contact en temps réel avec leurs clients et prospects. Ils sont connectés par messagerie avec des experts disponibles 24h/24, 7j/7. Enthousiasmés par les produits ou les marques, ces experts sont sélectionnés pour leur expertise et payés pour partager leurs conseils.

iAdvize - Fonctionnalités

  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage
  • Automatisation des e-mails
  • Chat vidéo
  • Chatbot
  • Communication multicanal
  • Distribution de leads
  • Messagerie de groupe
  • Messagerie mobile
  • Planification des rendez-vous
  • Qualification de leads
  • Recommandations de produits
  • Segmentation du public
  • Transfert à un agent

Avis les plus utiles sur iAdvize

Great app to earn an income!!

Publié le 25/07/2019
Evelyn janeth R.
Independent sales expert
Internet, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Excellent company to work with. Great service and awesome team

Avantages: It is easy to use and install. I have been using it for a year and I am quite happy with it.
Even on the desktop version it's great!

Inconvénients: I have been having issues that I log out but as soon as do that I still keep receiving chats. Sometimes I find customers that have been there.for hours. Other than that, no issues

The chat and call allow us to increase our conversion rate

Publié le 12/07/2017
Claire B.
chef de projet
Loisirs, voyage et tourisme, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We can know on which steps customers need help and make changes to the site accordingly in order to better convert

Avantages: The supervision mode and the chat history allow me to have a total visibility on the activity at the agent level and I can therefore bring new processes so that the experience of our customers is the most satisfactory

Inconvénients: The mirroring is not always in real time and if you could see the full page we would be able to see all the info and avoid asking the customer. Example: if it is at the bottom of the page we do not see the name of the hotel, its departure date, its departure city ......

Réponse de l'éditeur

envoyé par iAdvize le 12/07/2017

Merci beaucoup pour votre feedback Claire.

Nothing but AMAZING!!

Publié le 25/07/2019
Courtney S.
Customer service
Biens de consommation, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It is a program that handles it all. No more are the days of switching back and forth between 5 programs to help one person. It’s all there for you and so easy to learn how to work

Avantages: It allows everyone to collaborate together in one area and also be able to take care of all customers needs as they also have questions, and see their satisfaction level of our service

Inconvénients: I honestly have not come across anything negative!!

Quick startup, lack of functionalities

Publié le 11/07/2017
Eva C.
Chargée de recrutement
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
2/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: For the interlocutors, have immediate access to a person without having to call: what is convenient for people abroad or who would not dare to take the phone to make a phone call.

Avantages: - The ability to choose the number of conversations you wish to display at the same time.
- The option delete a message by clicking on the small trash
- The fact of being able to see what is being written from the user. This allows us to prepare our response and be more responsive.

Inconvénients: - No possibility to filter the messages in the left bar. There should be a search bar to find conversations, including those that have been closed.
- Have the possibility to make the bar on the left disappear automatically especially during conversations.
- Have the possibility to find a closed conversation. In the case of a false manipulation, if the conversation window were about to close, be able to retrieve it.
- Access the profile of our interlocutor.
- When the speaker's speech is not appropriate, have a button to end the conversation with an end message and have the ability to block some users.
- Pressing "Enter" automatically sends the message. It is more visually friendly to see an entire message rather than fragments of sentences one after the other because it seems much more indigestible. It has to go visually and it does not.

Very easy and useful app

Publié le 12/07/2017
Charlène L.
Thérapeute conseillère
2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Client contact and Improved trust

Avantages: Allows to advise people remotely, create a contact with the customer and improve confidence as well as sales.

Inconvénients: The pre-recorded phrases: To make it short, it is a bit messy! I was more comfortable with the old system than with the new one!

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