Pour qui ?

20 secteurs industriels sont desservis, avec pour marché cible l'e-commerce, l'hôtellerie, les hôpitaux, la logistique et les start-ups.

Notes moyennes

25 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.6 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 45,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)

Informations sur l'éditeur

  • Ozonetel Systems
  • http://ozonetel.com/
  • Fondé en 2007

En savoir plus sur KOOKOO CloudAgent

Solution du centre d'appels multicanaux sur le cloud desservant plus de 1000 clients dans 20 secteurs industriels.

KOOKOO CloudAgent - Fonctionnalités

Information non fournie
  • Centre d'appel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des enquêtes
  • Journalisation des appels
  • Messagerie vocale
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Synthèse vocale
Information non fournie
  • Enquêtes
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des leads
  • Mode d'aperçu (preview dialer)
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur automatique
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports sur les appels
  • Scripts d'appel
Information non fournie
Information non fournie
Information non fournie
Information non fournie
  • Automate d'appel
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion du télémarketing
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Suivi des appels
  • VoIP
Information non fournie
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Réponse vocale interactive
  • Scripts d'appel

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Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur KOOKOO CloudAgent

Advanced and an intensive solution that meets all requirements

Publié le 25/06/2019
Divya S.
Manager - Workforce Management
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall the software has helped in remotely monitoring and understanding the agent performance and the call center performance providing the much required insight

Avantages: The exhaustive list of features that are available
The ease in which the software was integrated with the CRM App
Total control of all features at the admin end enabling choice of critical decisions and executions without having to wait for support or assistance
Good Support team willing to assist exclusively and with utmost priority

Inconvénients: Unable to change the layout / page colors for admin & users to be able to distinguish
Basic help document that does not relay much info

CloudAgent review

Publié le 19/06/2019
Utilisateur vérifié
Assistant Manager - Customer Engagement
Services financiers, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have set up our call center team using this software. We are not using any CRM as it covers most aspects compare to CRM based on our requirement.

Avantages: It is user-friendly, The reports are very apt & user-friendly. The user interface is good.

Inconvénients: It lacks proactiveness to inform the end user if there is a technical issue.
Disclaimer should be provided for eg; A particular report is available for XX days only. Also, if XX days are passed, reports can be retrieved or not.

Good product but can be the best!!

Publié le 14/06/2019
Ashutosh A.
AGM Marketing
Santé, bien-être et fitness, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: - Kookoo helps my back end operation team in their everyday work by providing a professional way to increase the caller experience.
- Gives the manager the real-time performance of the agents.
- A good software setup helps the organization to grow.

Avantages: - Easy to understand
- Quality of back up support is very good
- Ownership of the account manager is fabulous
- Support for initial training is also very good

Inconvénients: - Lacks direct crm integration
- Inbuild CRM will change the feature and increase usability without spending at multiple places for an organization.

KooKoo CloudAgent EF Implementation

Publié le 01/07/2019
Doug B.
Managing Partner
Électronique grand public, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It has been a good experience and the team has been very responsive and able to solve any issues right away. They helped to design the right system for our needs and have supported it as changes or recommendations were voiced.

Avantages: The support and customization during the setup. The support after it was initially setup has been excellent as well. The Auto Call back feature to avoid waiting on hold is one of the best features for our Call Center Customer Service Center. I has integrated well with our CRM and has been easy to use and change as needed.

Inconvénients: We have experienced a couple technical issues with the lines and outbound calls but they were addressed quickly.

A simple product with great support.

Publié le 12/07/2019
Santhosh V.
Manager - Customer Experience
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Been using CloudAgent for almost 4years. Treebo loves the simplicity it has to offer. Reports are detailed and has numerous options which allow a lot of deep dive for a contact center set up. AI effort is quite mature and Ozonetel's ability in AI has resulted in quite a cost difference.

Inconvénients: Teclo facing connectivity issue are visible sometimes. However, not sure if Ozonetel can change this.

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