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à choisir le meilleur logiciel

Description de TXTImpact

TXTImpact, principal fournisseur de services de marketing mobile professionnel et de solutions de marketing par SMS basé aux États-Unis. TXTImpact a été lancé par Wire2Air en 2006 pour offrir des solutions web de messagerie texte et de marketing mobile permettant aux marques, agences et petites entreprises de créer efficacement des campagnes de marketing mobile intégrées et des services de messagerie texte pour la communication d'entreprise, des alertes d'urgence pour les écoles et les collèges, un service de vote par texte et une application de messagerie texte en masse.

Qui utilise TXTImpact ?

États-Unis, Canada, Australie, Brésil, Mexique, etc.

TXTImpact ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

TXTImpact

TXTImpact

4,8 (12)
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
21
10
4,5 (12)
4,8 (12)
4,7 (12)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,01 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
72
6
4,2 (464)
4,2 (464)
4,1 (464)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à TXTImpact

Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Routage des appels
SurveyMonkey Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Modèles personnalisables
Rapports et analyses
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des listes
Pages de renvoi et formulaires web
TXT180
Fonctionnalités les mieux notées
Codes courts
Jeux concours par SMS
Messagerie planifiée
SlickText
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Messagerie planifiée
TextP2P
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie bidirectionnelle
Personnalisation de messages
Trumpia
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Gestion de la communication
Messagerie planifiée
Mobile Text Alerts
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Planification des campagnes
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile

Avis sur TXTImpact

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
83%
4
8%
3
8%
Shayan
CEO and Co-founder (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Great features and strong support, User Interface can be improved

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : It's been extremely helpful in setting up location based conversational text surveys with conditions. The support has been the key reason we have been able to continue and expand our use of their service.

Avantages :

Flexibility in setting up text surveys with conditions

Inconvénients :

Takes some time to get familiar with the user interface and configurations

Mamta
Director Operations (Inde)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Amazing Product!

4,0 l’année dernière

Avantages :

TXTImpact is am amazing product, helped us a lot in marketing our product. I love Text2Email and Email 2 Text feature the most!

Inconvénients :

i think the User Experience could have been better

Wes
Operations Specialist (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Transportation

3,0 il y a 3 mois

Commentaires : I like that the drivers can communicate with us through text, but I do not like the fact that I cannot determine who the text needs to go to.

Avantages :

I like that drivers can communicate via text and send copies of bills

Inconvénients :

very generic. We have different departments and cannot distinguish where the text needs to go

Angie
Project Manager (É.-U.)
Arts de la scène, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Text-to-Vote Symphony

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Great interactive experience for our symphony patrons.

Avantages :

TXTImpact was functionally robust, and the technical performance was good. It was easy to use and setup. The Customer Support assisted us in the 10DLC application process which was the most difficult part of setup.

Inconvénients :

Poll results did not work as intended during the campaign. We were able to devise a work-around with a mobile QR code.

LoisGrace
Board Director (É.-U.)
Divertissement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Best customer support ever !

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Outstanding!

Avantages :

The software is easy to use and allows for multiple campaigns. But the absolute best part of this software is their customer support . I’m not a huge tech user and their support is phenomenal. They respond immediately to your emails, look into every problem and call you, when necessary, to walk you through issues. I can not recommend them enough ! They never make you feel like your an idiot for not doing something correctly. They are extremely patient.

Inconvénients :

I wish they would enhance their campaigns so you could make two selections to the same campaign/poll but not allow you to select the same choice twice. Otherwise I love everything about this polling .

Danish
CEO (Pakistan)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Awesome tool

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall it's a great software. it save my lot of time. Easy to use. We all like it. And last thing is that great costumer support.

Avantages :

Ease to use. Great costumer support. I used so many software but this software feels me friendly.

Inconvénients :

I didn't notice any cons. i feel good when i use it

Carla
Tech Support (É.-U.)
Administration publique, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Customer Service

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : we use to determine why users aren't able to access netmotion, is the text being sent and user not getting, is user not getting that far, etc.

Avantages :

I like the ease of determining the users actual calls and the status of them

Inconvénients :

It was easier to find the calls when that was the page that opened up once you signed in

Lester
Software Developer (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

SMS API

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : Pros: The API is very easy to implement. The SMS API works so fast. We have a correct feedback from the wire2air customer service. We recommend this company. Cons: Some time is very hard to have support by phone, but it doesn't mean that we don't receive the correct customer service. By email it works perfect.

Delterese
Minister (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Great Job Wire2Air!

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : The software is great. I had a few challenges in the beginning, but your customer service division ([SENSITIVE CONTENT]) walked me through to a quick resolution. Now, if I can work on exporting the information so that it can be easily interpreted and used for the betterment of our organization.

John
É.-U.
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Very easy to use appointment reminder system

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : I loved TxtImpact appointment reminder system with RSVP feature. Now, I can fill my staffing voids without making 100s of calls. Just one text message to all 100 temp staff and get a confirmation with in few minutes.

Raena
Accounting Manager (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Great!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We like it, we will most likely continue using for our annual events.

Avantages :

Easy to use and implement, exports were user friendly as well

Inconvénients :

Texts lagged a bit when people were using it

Wallace
CEO (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Richard at customer care was very prompt and helpful in answering my questions on time.

5,0 il y a 9 ans

Commentaires : Richard at customer care was very prompt and helpful in answering my questions on time. He also matched a competitor pricing for us

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