Description de Gymdesk

Commencez votre version d'essai gratuite de trente jours immédiatement sans appel préalable. Gymdesk est la solution tout-en-un idéale pour gérer facilement votre salle de sport, où que vous soyez et à tout moment, en évitant les problèmes liés aux logiciels obsolètes.

Son interface intuitive, élégante et moderne vous permet de gérer les adhésions, de suivre les absences, de proposer des réservations en ligne, d'automatiser votre facturation, etc. Intégrez le site web de votre salle de sport ou créez un beau site web optimisé pour le SEO en quelques clics. À essayer dès aujourd'hui.

Qui utilise Gymdesk ?

Salles de sport, clubs, écoles, studios et académies d'arts martiaux

Où peut-on déployer Gymdesk ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Gymdesk
  • Situé à San Diego, É.-U.
  • Fondé en 2016

Assistance Gymdesk

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Andorre, Australie, Autriche et 57 autres

Langues

anglais

Gymdesk - Prix

À partir de :

75,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Oui, version gratuite disponible

Gymdesk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Gymdesk est disponible à partir de 75,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Gymdesk
  • Situé à San Diego, É.-U.
  • Fondé en 2016

Assistance Gymdesk

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Andorre, Australie, Autriche et 57 autres

Langues

anglais

Gymdesk en vidéos et en images

Gymdesk Logiciel - 1
Gymdesk Logiciel - 2
Gymdesk Logiciel - 3
Gymdesk Logiciel - 4
Gymdesk Logiciel - 5
En voir 6 de plus
Vidéo de Gymdesk
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Gymdesk Logiciel - 5

Fonctionnalités - Gymdesk

  • Accès mobile
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de membres
  • Classement de ceintures
  • Communication avec les membres
  • Facturation
  • Gestion d'équipe
  • Gestion de décharge de responsabilité
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des applications
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes e-mail
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des cours
  • Gestion des employés
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des présences
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des étudiants
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification du personnel
  • Point de vente (PDV)
  • Portail client
  • Portail des membres
  • Portail parent
  • Pour les arts martiaux
  • Pour salles de sport
  • Pour studios de danse
  • Pour studios de yoga et pilates
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Renouvellement d'abonnements
  • Répertoire de membres
  • Réservation en ligne
  • Suivi des présences
  • Traitement des paiements
  • Types de membres
  • e-mail marketing

Alternatives à Gymdesk

Zoom unifie la vidéoconférence sur le cloud, les réunions en ligne simples et la messagerie de groupe en une seule plateforme facile à utiliser.
Tirez parti du logiciel et des applications pour instituts de beauté de Vagaro pour recevoir des demandes de rendez-vous, traiter des paiements, envoyer des rappels et faire prospérer votre entreprise. À partir de 25 $ par mois.
Il est facile de se retrouver dépassé. Pourquoi utiliser Kicksite ? Parce qu'il s'agit d'un outil agréable à utiliser et le personnel est très compétent pour vous aider. En savoir plus sur Kicksite
Plateforme basée sur le cloud qui permet aux institutions de planifier des rendez-vous, de gérer les processus d'adhésion et d'accepter les paiements en ligne.
Réservation en ligne, planification des ressources, génération de leads et solution de reporting pour les studios de fitness.
Un logiciel de gestion de salle de sport avec traitement des paiements, sites web intégrés, séances virtuelles, planification, automatisations, etc.
Logiciel de salle de sport facile d'utilisation destiné aux salles de sport, d'entraînement et de fitness de tous types.
Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, d'adapter le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif. En savoir plus sur Zendesk Suite
Un logiciel de gestion des membres qui aide les écoles d'arts martiaux à gérer les membres, les paiements, les factures, les messages, la communication, etc.

Avis sur Gymdesk

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
11%
3
1%
2
1%
Alan
Alan
Owner / Head Instructor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Why MaonRails is the best solution for a Martial Arts Studio

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Excellent. As a martial arts studio owner you NEED a billing system, MAonRails is built specifically with martial arts studios in mind (Brazilian Jiu Jitsu is my discipline) which is important. It allows me more control over my accounts then other solutions as well.

Avantages :

I have actually used a number of products and competitors in the past, and I feel the customer service is top notch, ease of use and the right features are in place. (this was clearly built by a martial artist for martial artists

Inconvénients :

I haven't used the offered website as I already had my own. MaonRails has definitely grown since I first started using them and I am eager to see what new and useful features they plan on integrating.

Jason
Owner (Australie)
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

'Martial Arts on Rails' is worth your attention. Try it out!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Overall experience to date has been very good. I have received excellent customer service. Due to COVID-19 temporary shutdown of my gym/dojo, I had some time on my hands to do a detailed review and trial of this software. I have looked a several systems over the past couple of years in detail and used another system for 12 months prior to moving to Martial Arts on Rails. Although it doesn't do 100% of what I wanted, it is very close and improving all the time. Remember there is no such thing as a perfect system. This software does a good job of majoring on the majors and is growing and adding new features and feature improvements continually based on user feedback. Keep up the fantastic work Martial Arts on Rails!

Avantages :

- Ease of use. - Ability to easily communicate via Text Message or Email in bulk to members/database without leaving the system or having to export to another system. - Member Portal very useful. - Overall features combined equals a great product. - Support has proven to be very responsive.

Inconvénients :

- At time of writing, there are limited integration options e.g. No 'Zapier' integration. However, for most users I believe you won't need another system. That's one of the benefits of this software. - There are work arounds, however at time of writing there is no customised tagging system for member database. - Even though I believe they have an easy Family management feature. At time of writing there is no easy way to communicate directly with a parent/guardian of a child student. For example, currently the email would be addressed directly to the child, not the parent/guardian.

Alternatives envisagées : Martialytics, ClubWorx, Zen Planner, Mindbody et MemberPress

Pourquoi choisir Gymdesk : Previous solution was lacking easy direct bulk communication with members and online member content area was not as flexible.

Pourquoi passer à Gymdesk : - Looks good. - Easy to use. - Easy bulk communication via text or email. - Online Member Portal is more flexible than other solutions I reviewed. - Handles most things I require to create a complete solution for my gym/dojo.

Mark
Owner (É.-U.)
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

TERRIBLE customer service and support--simply terrible.

2,0 il y a 4 mois

Commentaires : Terrible. I am cancelling and going with the company's competitor. At least they provide a customer service phone number.

Avantages :

It is an OKAY membership management platform.

Inconvénients :

Gymdesk's customer service and support is TERRIBLE. For one, they do not provide a phone number at ALL. After several emails asking for a callback, someone responded back that they do NOT do CALLBACKS but that they would SCHEDULE a customer service call. Really? Okay, yes, let's do that. What a pain. Especially because I am calling about the 3 THREE charges a month that my $75 a month service is supposed to cost.

Réponse de l'équipe de Gymdesk

il y a 2 mois

Hi Mark, While we do not provide live phone support due to our customers being in many timezones, we do provide extremely effective and quick one on one support via live chat, email, or a scheduled video call on demand. We responded promptly to your inquiry and addressed your concerns in under 1 hours time. Ultimately, it was a user error on your end that we helped you discover and resolve. We did everything in our power to address this and are sad to hear that you chose to no longer utilize our services. We take pride in our customer service as evidenced by the many other reviews here. Since this review was submitted before we could clear your misunderstanding regarding the charges, we hope you'll reconsider. Regardless, we wish you the best with your gym endeavors.

Andre
Owner Head Instructor (Canada)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very Happy

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Amazing customer service. Great software for members and administration.

Avantages :

Ease of use for myself and members. Website development. Customer Service.

Inconvénients :

There are some filters I could use with Mindbody when running reports or creating back end changes which make things easier.However I have only thought this once or twice in my year of using their software and it does not impact my operations.

Alternatives envisagées : Acuity Scheduling

Pourquoi choisir Gymdesk : Initially cost. Gymdesk was recommended.

Logiciel antérieur : Mindbody

Pourquoi passer à Gymdesk : The trial was incredible. The setup was easy and fun. Great member feedback.

Luke
Instructor (R.-U.)
Sports, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Software For Martial Arts Schools

5,0 l’année dernière

Commentaires : Nothing but a positive experience with Martial Arts on Rails, highly recommend it

Avantages :

There are so many great things about this software, the depth of features is fantastic and covers pretty much everything a martial arts school would need! The technical assistance is another massive plus point, you always get a prompt polite response to your queries and everything is resolved super quick. Another plus point of this software is that is is super easy to use and navigate through, a lot of thought has gone into the layout and ensuring the most important features are right there at your fingertips. Another positive about this software is the developers are always updating it with new features, which is fantasict, they really are determined to provide the best possible software out there. I wouldn't hesitate to recommend this software to any other Martial Arts Clubs based on my experience using it!

Inconvénients :

One of the biggest cons with this software, if there are any, is the lack of an app. I feel this would be the icing on the cake.