17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Gymdesk

Commencez votre version d'essai gratuite de trente jours immédiatement sans appel préalable. Gymdesk est la solution tout-en-un idéale pour gérer facilement votre école d'arts martiaux, où que vous soyez et à tout moment, en évitant les problèmes liés aux logiciels obsolètes et aux formulaires papier.

Son interface intuitive, élégante et moderne vous permet de rationaliser tous les processus liés à la gestion de votre école d'arts martiaux, y compris les réservations en ligne, la gestion des absences, la facturation, l'intégration des membres et plus encore afin de vous concentrer sur votre passion.

Qui utilise Gymdesk ?

Salles de sport, clubs, écoles, studios et académies d'arts martiaux

Gymdesk Logiciel - 1
Gymdesk Logiciel - 2
Gymdesk Logiciel - 3
Gymdesk Logiciel - 4
Gymdesk Logiciel - 5

Gymdesk ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Gymdesk

Gymdesk

4,8 (129)
75,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
115
12
4,7 (129)
4,8 (129)
4,9 (129)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
108
5
4,4 (319)
4,2 (319)
4,4 (319)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Gymdesk

ABC Glofox
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des abonnements
Réservation en ligne
GymMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
Spark Membership
Fonctionnalités les mieux notées
Communication avec les membres
Facturation
Gestion des présences
MyStudio
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Facturation
Traitement des paiements
WellnessLiving
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des rendez-vous
Réservation en ligne
Kicksite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des présences
Gestion des étudiants
Pour les arts martiaux
Spark
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Gestion des leads
Zoom Workplace
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
RhinoFit
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Gestion des abonnements

Avis sur Gymdesk

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
11%
3
1%
2
2%
Alan
Alan
Owner / Head Instructor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Sports, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Why MaonRails is the best solution for a Martial Arts Studio

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Excellent. As a martial arts studio owner you NEED a billing system, MAonRails is built specifically with martial arts studios in mind (Brazilian Jiu Jitsu is my discipline) which is important. It allows me more control over my accounts then other solutions as well.

Avantages :

I have actually used a number of products and competitors in the past, and I feel the customer service is top notch, ease of use and the right features are in place. (this was clearly built by a martial artist for martial artists

Inconvénients :

I haven't used the offered website as I already had my own. MaonRails has definitely grown since I first started using them and I am eager to see what new and useful features they plan on integrating.

Meghan
Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Simplified our lives SO much!

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

We were looking for a software to manage our small personal training gym that supported the features we needed without the bloat of larger softwares. We also wanted to more easily see our sales, scheduled payments, missed payments, and attendance at a glance. We also LOVE being able to integrate emails and texts within gymdesk so all communication is visible to all staff. The tasks and automations are also crucial for helping us stay organized.

Inconvénients :

So far nothing has been a dealbreaker at all! A few features we wish could be implemented (better recurring appointments, slightly more easy to view calendar, etc) but nothing that overshadows the simplicity and ease of use.

Ryan
owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Usable but I would recommend different gym software

2,0 l’année dernière

Commentaires : Gymdesk runs and works in the many essential areas but there are many obvious flaws

Avantages :

Nice looking interface, easy to use dashboard. Very easy initial set up compared to a competitor service I was also using. Many things just work. Staff responds to problems quickly enough for what I imagine is a small company, but the company doesnt have the resources to continue development to deal with what I feel are obvious issues.

Inconvénients :

Very few customization options. No integrated parent/guardian option on sign up forms and waivers (has to be done custom), which for software catering to martial arts businesses is a little ridiculous. Cumbersome to set up document and membership options and difficult to individualize membership options outside of the template you've created (although you can discount or add signup fees, etc). Students uploading profile pictures from all webcams come out with wrong aspect ratio and make my business look unprofessional. Cannot disable capchas on signup forms (among other elements that cannot be customized). Essential membership documents are not required to be signed right away and add an extra step for staff that can easily be missed when I feel the software should be able to automate this task.

Réponse de l'équipe de Gymdesk

l’année dernière

Hi Ryan, Sorry to hear you did not have a good experience with our product! We wanted to follow up and see if we could address some of your concerns - * We do have integrated parent / guardian options, both a signature requirements for waivers, and as contacts * You can require membership documents to be signed during sign up (it's an optional setting) If you could let us know what is missing for you with regards to customizing your memberships and sign-up forms, we'd love to take a look. Also, we'd be happy to take a look at any uploaded member photos that did not look right, though we are limited in what what we can do with the assets members upload themselves. Please reach out to us at support@gymdesk.com and let's chat!

alexis
coach (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

a very grateful customer

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : 10/10. We are grateful for an easy to use software management system.

Avantages :

its sleek design and easy to use format.

Inconvénients :

We would like for their to be more website integrations.

Janet
Owner and Head Instructor (Canada)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great product for my dojo

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Very good product. Easy to use for members and staff.

Avantages :

Supports staff and clients well. Easy to set up.

Inconvénients :

Still having some trouble with tax reconciliation.