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à choisir le meilleur logiciel

Description de CentralStationCRM

Le logiciel CRM le plus simple pour les PME et les petites équipes. Basé sur le web et prêt à démarrer en 60 secondes.

Qui utilise CentralStationCRM ?

Les commerciaux et les spécialistes du marketing travaillant dans de petites entreprises vont adorer CentralStationCRM. Facile à utiliser et tout ce dont vous avez besoin.

CentralStationCRM Logiciel - 1
CentralStationCRM Logiciel - 2
CentralStationCRM Logiciel - 3

CentralStationCRM ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

CentralStationCRM

CentralStationCRM

4,9 (10)
0,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
9
5,0 (10)
5,0 (10)
5,0 (10)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
194
22
4,0 (18 786)
4,0 (18 786)
4,1 (18 786)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à CentralStationCRM

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Gestion des clients
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Real-Time Data
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration comptable
Optimisation des stocks
Suivi de la progression des tâches
OroCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
AcuityCRM
Fonctionnalités les mieux notées
Système de calendrier et de rappel
ActiveCampaign
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Confirmations/Reminders
Gestion des clients

Avis sur CentralStationCRM

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
90%
4
10%
Angelika
Angelika
Unternehmensinhaber (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best choice for me!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : 1. Quite simple and self-explaning while experiencing with it.
2. Good look & feel when working with,
3. quick solutions when needed and
4. reliable in running and at help desk.
Perfect!

Avantages :

The most I like is that the hardware is located in Germany in cause of DSGVO-matters. Very important for me also is the very quick and hands-on help desk that solved all my problems I ever might have had. And believe me ... I'm always the one with the MOST complicated querys! All in all: Best CRM-choice for me and lots of customers that I already recommendend to the tool.

Inconvénients :

Hmmm ... hard to say. Maybe that some features work different than I as a user would imagine. So, just a learning gap for me.

Réponse de l'équipe de 42he

il y a 6 ans

Thank you so much for this nice review, Angelika! We're glad to have you as our customer!

Dilay
Performance Marketing Specialist (Suède)
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Comprehensive and practical to use CRM

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : In overall we have a great experience with CentralStationCRM.

Avantages :

Best aspect of CentralStationCRM is it is easy to use and it provides a perfect user experience during usage.

Inconvénients :

CentralStationCRM definitely needs to have an IOS application in addition to the current Android based application.

Réponse de l'équipe de 42he

il y a 2 ans

Thank you so much for your review, Dilay! We're happy to announce that our CentralStationCRM iOS app is now available in your app store, we hope you like it as well 🙌🏻

Wolfgang
IT Consultant (Allemagne)
Gestion de l'enseignement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

only pretest

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : I was only testing it for evaluation in my startup.
The usage is extremly easy. I got it in less then 15 minutes.
A support for a billing option and a rights abd access management for the users would be helpful.
The eMail intergration and the provides company-specific URL is remarkcable.
Yet I do not have experienced it with the amount of data in a productive environment.

Avantages :

ease of use up to 3 users it is free of charge

Inconvénients :

limited functionality

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

BEST CRM ! ! !

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : My business is very complex. Thousands of customers, each industry, all sizes to handle. With Central Station I finally found after a long period of time and many trials, finally THE TOOL to use.

Avantages :

Complex but the most easiest CRM to use I`ve ever tried so far (tested many). Includes everything you need: CRM, project management, task management, easiest interface to implement Xing contacts, interface for accounting. And the best of it: it is self-evident. But if needed very clearly arranged links and explanations. OUTSTANDING: customer service (no one else of offering this great support).

Inconvénients :

There are no cons I`ve found (why does this survey not accept this answer?)

Réponse de l'équipe de 42he

il y a 6 ans

Thank you very much for this outstanding review, we really appreciate it and are very proud that you love our CRM-software as we do! <3

Peggy
CEO (Allemagne)
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

CRM for Small and Medium Sized Business

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : If you want to "do business" and not be tied down to a piece of CRM software which eats up your time just filling in lots of fields - this is the CRM system for you.

Avantages :

This is the easiest CRM to set up - and still powerful enough to keep a small or medium-sized business going.

Inconvénients :

this does not apply to me - I have not found something I don't really like about this software. The service is top of the line!!

Réponse de l'équipe de 42he

il y a 4 ans

Thank you so much for your kind review and being our customer, Peggy!

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