MyHub

par MyHub Intranet Solutions

Qui utilise MyHub ?

MyHub Intranet Solutions dessert un large éventail de clients internationaux allant de la petite entreprise à la grande entreprise dans tous les marchés.

Description de MyHub

Construisez rapidement et facilement un intranet avec le logiciel de portail web intranet basé sur MyHubs Cloud. Que vous soyez à la recherche d'un intranet pour les petites entreprises ou une entreprise, toutes les tailles d'entreprises sont desservies. MyHub est une solution intranet à bas prix qui fournit un intranet hors de la boîte avec une gamme d'outils d'affaires puissants conçus pour améliorer les communications internes et la motivation des collaborateurs. Tels que répertoire du personnel, profils, connexion sécurisée, utilisation sur mobile, document/stockage de fichiers, blogs, forums, pages personnalisées.

Informations sur MyHub

MyHub Intranet Solutions

https://www.myhubintranet.com

Fondé en 2001

Vidéo de MyHub
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Présentation des tarifs de MyHub

MyHub n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de MyHub est disponible à partir de 0,73 $US/mois.


À partir de

0,73 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de MyHub

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

MyHub - Fonctionnalités

  • Benchmarking
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Reconnaissance des employés
  • Sondages d'opinion

Logiciels d'engagement des collaborateurs : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Appels audio
  • Chat en temps réel
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fils de discussion
  • Gestion des tâches
  • Intégration de tiers
  • Partage des fichiers
  • Recherche

Logiciels de communication d'équipe : afficher la liste complète

  • Base de données des employés
  • Blogs
  • Chat en temps réel
  • Conférences vidéo
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des réunions
  • Partage d'écran
  • Photos des employés

Logiciels de communication interne : afficher la liste complète

  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des groupes
  • Gestion des événements
  • Idéation
  • Modération
  • Répertoire de membres

Logiciels de gestion de communautés : afficher la liste complète

  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche

Logiciels de portail web : afficher la liste complète

  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki

Logiciels intranet : afficher la liste complète

  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches

Outils collaboratifs : afficher la liste complète

  • Arbre de décision
  • Catalogage/catégorisation
  • Collaboration
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Portail libre-service
  • Recherche en texte intégral

Outils de gestion des connaissances : afficher la liste complète

  • Accès à distance
  • Assistance à distance
  • Chat vidéo
  • Collaboration
  • Conférences web
  • Gestion des réunions
  • Gestion des tâches
  • Messagerie instantanée
  • Signature électronique
  • Softphone
  • Suivi de l'activité des employés
  • Suivi des fuseaux horaires

Outils de télétravail : afficher la liste complète

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Avis sur MyHub

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Note globale

4,8/5

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,9
Service client 5
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,9

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Chelsy P.
Acting Director, Information Technology and Data Center Services
Enseignement supérieur, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/11/2018

"The Intranet site that is simple, with amazing customer service!!"

Commentaires: I wanted a site for internal information, what I found was not only an internal site but I can integrate with Google, create forms, do mail list, have forums, and have the flexibility on users and groups, down to pages.

Avantages: My HubIntranet is easy to use, for technical or non technical staff, the knowledge base is easy to use with step by step guides and videos. I have used them for several years now and the features keep growing.

Inconvénients: It's not super fancy as far as templates, but for the delivery of information it is great!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/11/2018
Stacy W.
Communications Coordinator
Équipements publics, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/03/2020

"A great email newsletter replacement"

Commentaires: Previously, I was creating a weekly interactive email newsletter. This worked OK, with some downfalls — it was difficult to go back and find news. What edition was it in? Now, users can easily scroll through news or use the search feature.
Another downside of a weekly newsletter, is there is a lag between news (new hire or updated policy, for example) and the newsletter. If something happens on Monday, it isn't in the newsletter until Friday. This solution helps with that.
We also really like the directory feature. I was printing phone/photo directories. Those can get dated very quickly with personnel changes.
I was looking for a solution for quite a while. Many options I found were quite expensive, especially for a smaller business. This had what I was looking for at a reasonable price.

Avantages: My Hub was very easy to learn. I like that I can easily add news articles that can be read by co-workers as soon as they check in.

Inconvénients: There are a few features I think would be great to include. A birthday calendar/work anniversary module would be great. We just use the regular calendar, but it takes some time to clear out times, end dates, etc.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/03/2020
Utilisateur vérifié
Marketing and Creative Assistant
Secteur maritime, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2018

"Affordable Intranet Adaptable for Many Uses"

Commentaires: We are using MyHub for a customer forum - it has the features and flexibility that we were looking for at a cost that is not outrageously expensive.

Avantages: The customer service I received was great and they were helpful throughout the setting up process and helping me to learn more about what is doable on the site.
The price is reasonable for what you can customize.

Inconvénients: There are some limitations to what you can customize. It is a bit clunky and slow moving.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2018
Phil R.
HRSA HCCN Grant Project Director
Hôpitaux et soins de santé
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/03/2018

"MyHub functionality is excellent and Customer Support is beyond outstanding. I fully recommend it!!"

Commentaires: It enables us to disseminate and capture information that we need in a very effective and low-cost way.

Avantages: MyHub software is relatively easy to use and is extremely flexible. It took less than a few weeks to develop a multi-page private portal, with a large amount of data, that meets our needs. The pre-built templates and the one-on-one virtual training, along with the support guides and videos, jump-started and enabled quick development without needing a technical background. Page creation, page management, security, and user management are excellent.
The customer service is the best in the industry in responsiveness, addressing issues, and providing helpful solutions. MyHub aims to please and consistently goes above and beyond as a premier vendor!
The cost of MyHub is unheard of in the industry.

Inconvénients: The Document Exchange capabilities were the main reason for us to select MuHub. The Microsoft Explorer structure and associated security are excellent. In a page, it is possible to set up hyperlinks to files stored in the Document Exchange. The ability to set up a hyperlink to a folder in the Document Exchange does not currently exist and we hope that this major enhancement would be made available at some point in the future.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/03/2018
Roger D.
Managing Director
Services juridiques, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/08/2016

"Great site and even better support!"

Commentaires: I was a little apprehensive about using this software as we have very limited experience. However it did everything and more that we were hoping for. In addition the support that we received was second to none. The cost was extremely reasonable and everything more than surpassed our expectation. We had a couple of one to one's over the phone to get some support to get us started. I soon picked it up and the results really have been impressive. We have had nothing but positive feedback about the site we built using the software. If a lawyer can get to grips with it then anyone can! I'd really like to find something negative to say to balance things out but I genuinely have nothing but praise for the software and the individuals we dealt with.

Avantages: End product
Ease of use - very intuitive
First class support
Very competitive pricing

Inconvénients: Nothing

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/08/2016