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à choisir le meilleur logiciel

Description de MyHub

Construisez rapidement et facilement un intranet optimal avec le logiciel intranet dans le cloud de MyHub. Accédez à une gamme d'outils commerciaux puissants qui transformeront la façon dont votre personnel collabore, communique et partage les connaissances. Avec MyHub, bénéficiez de fonctionnalités intranet modernes (messagerie instantanée, flux d'actualités, forums, blogs, etc.), ainsi que d'autres outils tels que les calendriers, le stockage de documents, l'automatisation des flux de travail et les répertoires du personnel.
MyHub : votre intranet évolutif à faible coût.

Qui utilise MyHub ?

MyHub Intranet Solutions dessert un large éventail de clients internationaux allant de la petite entreprise à la grande entreprise dans tous les marchés.

MyHub Logiciel - 1
MyHub Logiciel - 2
MyHub Logiciel - 3
MyHub Logiciel - 4
MyHub Logiciel - 5

MyHub ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MyHub

MyHub

4,8 (41)
3,50 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
120
10
4,8 (41)
4,9 (41)
4,9 (41)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
467
34
4,5 (5 116)
4,3 (5 116)
4,4 (5 116)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MyHub

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Sécurité des données
Ryver
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Blink
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Chat en temps réel
Gestion de la communication
Happeo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Outils de collaboration
Recherche en texte intégral
Basecamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Partage des fichiers
MangoApps
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Outils de collaboration
Stockage de documents
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des clients
Gestion des employés

Avis sur MyHub

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
20%
Chelsy
Chelsy
Acting Director, Information Technology and Data Center Services (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Intranet site that is simple, with amazing customer service!!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I wanted a site for internal information, what I found was not only an internal site but I can integrate with Google, create forms, do mail list, have forums, and have the flexibility on users and groups, down to pages.

Avantages :

My HubIntranet is easy to use, for technical or non technical staff, the knowledge base is easy to use with step by step guides and videos. I have used them for several years now and the features keep growing.

Inconvénients :

It's not super fancy as far as templates, but for the delivery of information it is great!

Ellisa
Project Coordinator (Australie)
Organisme social ou civique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great cost effective solution

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Great, very easy to use, but still looks very professional. Myhubintranet was very responsive and helpful.

Avantages :

It was easy to design, the way everything is set out gives you quite a bit of flexibility with how you'd like to present information, without having to be an expert web developer! I was running a project where we needed to bring many people together across multiple organisations, and myhubintranet provided the perfect platform for this. Support from the provider was always responsive and timely. This is a great tool for sharing information that is very cost effective.

Inconvénients :

The forum feature could be improved, perhaps something a bit more akin to a social media layout.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Secteur maritime, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Affordable Intranet Adaptable for Many Uses

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : We are using MyHub for a customer forum - it has the features and flexibility that we were looking for at a cost that is not outrageously expensive.

Avantages :

The customer service I received was great and they were helpful throughout the setting up process and helping me to learn more about what is doable on the site. The price is reasonable for what you can customize.

Inconvénients :

There are some limitations to what you can customize. It is a bit clunky and slow moving.

Cate
Director of Neuroscience (É.-U.)
Appareils médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great solution for both intranet and extranet

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We used a number of the platform features to help our customers, distributors, and staff become 1) independent faster (embedded training videos/document exchange), 2) collaborate with colleagues (community building), and 3) stay current with the latest advances in the field (archive for news, publications, social media feeds, and events listings).

Avantages :

The group/permission functionality allowed us to solve a number of problems with this one platform solution. We're able to share different types of information with our own staff vs customers, enabling this to be both an intranet and extranet solution for our company.

Inconvénients :

There were no cons about this platform. The only kinks we faced were due to the strict regulatory nature of our field (medical device) which limited what we could share on this platform.

Michael
VP of IT (É.-U.)
Appareils médicaux, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Best Value for a Build-Your-Own Intranet

5,0 l’année dernière

Commentaires : We realized a lot of time savings by pointing people to our intranet as we increased hiring. We also got a better consistency of info provided as there were standard answers and policies there.

Avantages :

We could set this up quickly and grow within the MyHub structure as we needed different tools.

Inconvénients :

As with any software product, there is a learning curve. But there were tools and help provided to ease that transition.