MyHub

par MyHub Intranet Solutions

Qui utilise MyHub ?

MyHub Intranet Solutions dessert un large éventail de clients internationaux allant de la petite entreprise à la grande entreprise dans tous les marchés.

Description de MyHub

Construisez rapidement et facilement un intranet avec le logiciel de portail web intranet basé sur MyHubs Cloud. Que vous soyez à la recherche d'un intranet pour les petites entreprises ou une entreprise, toutes les tailles d'entreprises sont desservies. MyHub est une solution intranet à bas prix qui fournit un intranet hors de la boîte avec une gamme d'outils d'affaires puissants conçus pour améliorer les communications internes et la motivation des collaborateurs. Tels que répertoire du personnel, profils, connexion sécurisée, utilisation sur mobile, document/stockage de fichiers, blogs, forums, pages personnalisées.

Informations sur MyHub

MyHub Intranet Solutions

https://www.myhubintranet.com

Fondé en 2001

Prix de MyHub

MyHub n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de MyHub est disponible à partir de 0,73 $US/mois.

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À partir de

0,73 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

MyHub - Fonctionnalités

Logiciels d'engagement des collaborateurs
Benchmarking
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des objectifs
Gestion des performances
Reconnaissance des employés
Sondages d'opinion
Accès mobile
Alertes/Notifications
Appels audio
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Enquêtes et feedback
Fil d'activités et d'actualités
Fils de discussion
Gestion des tâches
Intégration de tiers
Partage des fichiers
Recherche
Base de données des employés
Blogs
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Fil d'activités et d'actualités
Gestion des enquêtes et sondages
Gestion des newsletters
Gestion des réunions
Partage d'écran
Photos des employés
Forums de discussion
Gestion de contenu
Gestion de site web
Gestion des abonnements
Gestion des groupes
Gestion des événements
Idéation
Modération
Répertoire de membres
Chat en temps réel
Collaboration
Gestion de contenu
Gestion des documents
Partage des fichiers
Recherche
Blogs
Discussions et forums
Fil d'activités et d'actualités
Gestion de contenu
Gestion de la base de connaissances
Gestion des calendriers
Gestion des stratégies
Recherche
Wiki
Brainstorming
Conférences vidéo
Correction en temps réel
Forums de discussion
Gestion de contenu
Gestion de projets
Gestion de versions
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des tâches
Arbre de décision
Catalogage/catégorisation
Collaboration
Forums de discussion
Gestion de contenu
Gestion de la base de connaissances
Portail libre-service
Recherche en texte intégral
Accès à distance
Assistance à distance
Chat vidéo
Collaboration
Conférences web
Gestion des réunions
Gestion des tâches
Messagerie instantanée
Signature électronique
Softphone
Suivi de l'activité des employés
Suivi des fuseaux horaires

Avis sur MyHub

Afficher 5 avis sur 26

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,9/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,6/5
Rapport qualité-prix
4,9/5
Chelsy P.
Acting Director, Information Technology and Data Center Services
Enseignement supérieur, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/11/2018

"The Intranet site that is simple, with amazing customer service!!"

Commentaires: I wanted a site for internal information, what I found was not only an internal site but I can integrate with Google, create forms, do mail list, have forums, and have the flexibility on users and groups, down to pages.

Avantages: My HubIntranet is easy to use, for technical or non technical staff, the knowledge base is easy to use with step by step guides and videos. I have used them for several years now and the features keep growing.

Inconvénients: It's not super fancy as far as templates, but for the delivery of information it is great!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/11/2018
Stacy W.
Communications Coordinator
Équipements publics, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2020

"A great email newsletter replacement"

Commentaires: Previously, I was creating a weekly interactive email newsletter. This worked OK, with some downfalls — it was difficult to go back and find news. What edition was it in? Now, users can easily scroll through news or use the search feature.
Another downside of a weekly newsletter, is there is a lag between news (new hire or updated policy, for example) and the newsletter. If something happens on Monday, it isn't in the newsletter until Friday. This solution helps with that.
We also really like the directory feature. I was printing phone/photo directories. Those can get dated very quickly with personnel changes.
I was looking for a solution for quite a while. Many options I found were quite expensive, especially for a smaller business. This had what I was looking for at a reasonable price.

Avantages: My Hub was very easy to learn. I like that I can easily add news articles that can be read by co-workers as soon as they check in.

Inconvénients: There are a few features I think would be great to include. A birthday calendar/work anniversary module would be great. We just use the regular calendar, but it takes some time to clear out times, end dates, etc.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/03/2020
Utilisateur vérifié
Marketing and Creative Assistant
Secteur maritime, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/09/2018

"Affordable Intranet Adaptable for Many Uses"

Commentaires: We are using MyHub for a customer forum - it has the features and flexibility that we were looking for at a cost that is not outrageously expensive.

Avantages: The customer service I received was great and they were helpful throughout the setting up process and helping me to learn more about what is doable on the site.
The price is reasonable for what you can customize.

Inconvénients: There are some limitations to what you can customize. It is a bit clunky and slow moving.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/09/2018
Chloe D.
Chief Marketing Officer
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/06/2020

"Amazing Customer Support!"

Commentaires: Amazing! [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was a huge life saver and made my job way easier! I had to present the site to our upper management but had run out of time on my trial so he extended it for me. I couldn't have asked for quicker and efficient customer service.

Avantages: I love the knowledge base where you can look up how-tos for the program. That helped me manipulate some of the modules into what I was looking for exactly. I also like how you can set permission levels for pages and for sections on the pages.

Inconvénients: I do feel a bit limited in what I can do to with making the site look the way I want.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/06/2020
Phil R.
HRSA HCCN Grant Project Director
Hôpitaux et soins de santé
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/03/2018

"MyHub functionality is excellent and Customer Support is beyond outstanding. I fully recommend it!!"

Commentaires: It enables us to disseminate and capture information that we need in a very effective and low-cost way.

Avantages: MyHub software is relatively easy to use and is extremely flexible. It took less than a few weeks to develop a multi-page private portal, with a large amount of data, that meets our needs. The pre-built templates and the one-on-one virtual training, along with the support guides and videos, jump-started and enabled quick development without needing a technical background. Page creation, page management, security, and user management are excellent.
The customer service is the best in the industry in responsiveness, addressing issues, and providing helpful solutions. MyHub aims to please and consistently goes above and beyond as a premier vendor!
The cost of MyHub is unheard of in the industry.

Inconvénients: The Document Exchange capabilities were the main reason for us to select MuHub. The Microsoft Explorer structure and associated security are excellent. In a page, it is possible to set up hyperlinks to files stored in the Document Exchange. The ability to set up a hyperlink to a folder in the Document Exchange does not currently exist and we hope that this major enhancement would be made available at some point in the future.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/03/2018