Qui utilise TSheets ?

TSheets propose des solutions pour tous, des travailleurs indépendants aux entreprises du Fortune 500. TSheets propose des applications pour toutes les entreprises qui souhaitent suivre les heures de travail de leurs employés par rapport à des tâches spécifiques.

Description de TSheets

Système de gestion du temps intuitif et facile à utiliser avec assistance gratuite et illimitée en ligne ou par téléphone. Les employés peuvent calculer le temps de travail où qu'ils se trouvent en utilisant un téléphone mobile Android ou iOS, un ordinateur, une tablette, des SMS, un numéro d'appel et bien plus encore grâce à des cartes perforées ou des feuilles de temps manuelles.
Les gestionnaires peuvent voir en temps réel qui travaille, où et sur quels projets. Intégré à QuickBooks, Sage, ADP, Paychex et bien d'autres, TSheets synchronise les données de feuilles de temps en temps réel pour gérer la paie et la facturation de manière plus rapide et précise.

Informations sur TSheets

TSheets

http://www.tsheets.com

Fondé en 2006

Vidéo de TSheets
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Présentation des tarifs de TSheets

TSheets n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TSheets est disponible à partir de 8,00 $US/mois.


À partir de

8,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de TSheets

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

TSheets - Fonctionnalités

  • Base de données des employés
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Facturation
  • Gestion des feuilles de temps
  • Heures facturables et non facturables
  • Saisie automatique du temps
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps hors ligne
  • Suivi du temps mobile
  • Taux de facturation multiples

Logiciels de gestion du temps : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel

Logiciels de planning : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Changement d'équipe
  • Distribution planifiée
  • Gestion de la paie
  • Gestion des ressources
  • Messagerie
  • Planification automatisée
  • Rapports et analyses
  • Suivi du temps en ligne

Logiciels de planning du personnel : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Carte perforée
  • Carte perforée en ligne
  • Gestion de la paie
  • Gestion des feuilles de temps
  • Messagerie
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance biométrique
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des postes de travail
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés

Logiciels de pointage : afficher la liste complète

TSheets - Alternatives

Plus d'alternatives à TSheets

Avis sur TSheets

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,9
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,7

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Michael M.
Owner
Comptabilité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/09/2019

"I <3 TSheets!"

Commentaires: Support is AWESOME and the Account Managers are the best. I never have to wait very long to get an answer or get a problem fixed. Just like today, the customer service rep, helped me fix an issue with the mobile app.

Avantages: The ease of use for time tracking and the auto-syncing with QuickBooks Online. The support from TSheets is outstanding and that is the NUMBER ONE reason I stay with TSheets.

Inconvénients: The scheduling module is a bit lacking for some of my clients. This is why some of my clients have gone with a different solution. As soon as the scheduling is up to their standards I will get them back to TSheets

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/09/2019
Stuart M.
Finance Director
Énergies renouvelables et environnement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/04/2020

"Great product"

Commentaires: Only having one add on to QBO to do Time, Mileage and Expenses tracking/submission would be great. Flexibility and GREAT CUSTOMER SERVICE.

Avantages: Syncing employees and vendors who are subcontractors with QuickBooks Online.

Inconvénients: Expenses and Mileage tracking using GPS would be great (you're part way there with the GPS for employees). So what I like least is not having these fully developed. Note your link to Expensify Integration "Learn more" in the add on section refers to this page: http://help.tsheets.com/knowledgebase/articles/890430 that does not load so I have no idea how it works. Can you please advise how this works.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/04/2020
Utilisateur vérifié
Operations Lead
Art/artisanat, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/11/2020

"Good bones"

Commentaires: Overall good for general timekeeping, but a little clunky when switching between jobs.

Avantages: Fast and Easy to set up employees. Generally, scheduling and notifying employees of shifts and changes is easy.

Inconvénients: Employees did not find it intuitive. Management set up Quickbooks after TSheets without checking, and lots of information was lost in the transition. This is more of a failure of staff than the product, but is something that should not be dismissed. I was in charge of several non-native english speakers, so it would be nice if there were other languages available.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/11/2020
Tom A.
IT
Fabrication électrique/électronique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/03/2020

"Price Increase???"

Commentaires: In the beginning it was good. It did what we needed and the service was great. Then they got rid of their great service staff and increased their prices by double and it got more glitchy over time, not better. Too bad. lots of potential here. And for such a big company like Intuit to purchase TSheets and then cut back on quality and service and increase prices seems like an indication of their business practices. shame :(

Avantages: At the beginning we had an account manager who was super helpful and did everything she could to get the software to how we needed it. We like how it works with QB and it has the functions we needed.

Inconvénients: It would randomly clock employees out for no reason.
When an employee would clock out, sometimes it would keep them clocked in.
We had an amazing account manager, then with no heads up, i emailed her one day and got a returned email. I called them and they told me she no longer works for the company. I asked who my new account manager was and they said they no longer provide one and that i have to go through their chat system. It made troubleshooting and customizing impossible.
We got an email the other day stating that they are increasing their prices by double. We were paying a $20 base fee and $5 per user. Now its going to be $30 base fee and $10 per user. WTH! Its barley worth the $5 per user. You also have to pay extra for a lot of the add ons. This is why we're leaving this system. It feels like once they have you hooked, they keep adding costs. That or they are going to dissolve TSheets and integrate something into QB then charge a premium. That sounds more like something they'd do.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/03/2020
Tiffany S.
Frequency Planning Specialist
Sécurité publique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 15/10/2020

"Great software for what we need"

Commentaires: Overall, t-sheets has been great. When we separated from the original account to our own smaller account, the staff was super helpful. It took a little longer than we would have liked, but it was smooth and we didn't lose any time from the previous account. We were able to keep everything from the past several years.

Avantages: I can run everyone's time and export to excel for the boss to read it easier and track everyone's time per project. It allows me as the admin to set permissions for everyone and allow everyone to enter their own projects and disable projects that are no longer active.

Inconvénients: I wish it was more user friendly when interfacing with Quickbooks. All of the jobs in Quickbooks are labeled according to the customer and then what the project managers want to see on their invoices. The jobs in T-sheets are labeled by state to make them easier to find and track for the engineers and easier to alphabetize when I run payroll. I am the only one that uses Quickbooks so no one except me cares that it would make my invoicing for payroll easier if I could import it and it was smart enough to match the project names whether there is an underscore or comma in the name.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 15/10/2020