15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Businessmap

Kanbanize est l'une des principales plateformes Kanban pour une gestion et une livraison efficaces des projets. Elle aide les responsables à obtenir une visibilité sur tous les projets, fait le lien entre la planification à l'exécution et guide l'optimisation continue des flux de travail de l'équipe.
Conçue dans une optique d'évolutivité, Kanbanize peut facilement évoluer d'une équipe projet unique à un portefeuille stratégique.

Qui utilise Businessmap ?

Kanbanize est une plateforme de gestion moderne et simple qui aide les PME et les entreprises à stimuler leur productivité et l'efficacité de leurs processus.

Businessmap Logiciel - 1
Businessmap Logiciel - 2
Businessmap Logiciel - 3
Businessmap Logiciel - 4
Businessmap Logiciel - 5

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Businessmap

Businessmap

4,8 (162)
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
103
12
4,7 (162)
4,6 (162)
4,7 (162)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
1
4,7 (60)
4,6 (60)
4,4 (60)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Businessmap

KanbanFlow
Fonctionnalités les mieux notées
Outils de collaboration
Reporting et suivi de projet
Suivi de la progression des tâches
Zenkit
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Reporting et suivi de projet
Adobe Workfront
Fonctionnalités les mieux notées
Planification stratégique
Stockage de documents
Suivi du temps et des dépenses
Kanbanchi
Fonctionnalités les mieux notées
Définition des priorités
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
FLOW-e
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Planview AgilePlace
Fonctionnalités les mieux notées
Définition des priorités
Gestion des tâches
Outils de collaboration
TeamGantt
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Programmation des tâches
Azure DevOps Services
Fonctionnalités les mieux notées
Déploiement continu
Intégration continue
Outils de collaboration
SwiftKanban
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Suivi des statuts

Avis sur Businessmap

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
81%
4
17%
3
2%
Dina Mahery Ismael
Responsable (Madagascar)
Équipement et fournitures de bureau, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Kanbaniser , le meilleur

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

Kanbanize ,permet de suivre un projet visuel en temps réel , les priorités et de favoriser la collaboration entre les membres de l'équipe .

Inconvénients :

Mon utilisation , de Kanbaniser est satisfasant dans la gestion moderne et simple qui est bénifique pour les PME et les entreprises à simuler leur productivité de leurs processus .

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant (Panama)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits chimiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Kanbanize, an agile project management software that increases productivity.

5,0 l’année dernière

Commentaires : Kanbanize and implements easily and no learning curve is required for its use; The Kanban methodology has no prerequisites for its use and guarantees collaborative work with high visibility. We only need to know the flow of the process in which we are going to work and the activities that have been assigned to us, the responsibilities are established by task and many of the actions on it are carried out directly by those responsible for fulfilling them.Another important feature of Kanbanize that makes it flexible is that communication is optimized since the need to hold meetings is reduced because everyone can see the process on the board.

Avantages :

Its implementation is quite simple since it allows to visualize all the impediments that represent an obstacle in the fulfillment of the activities planned in a project, in addition to having the possibility of describing comments and observations that indicate the causes of the deviations, to make the corrections. at an early stage.With the implementation of Kanbanize, we achieve customer satisfaction thanks to the improvement in delivery times and the increase in the general quality of the product or service that we have modeled.

Inconvénients :

Kanbanize's strength is based on activity monitoring, which does not show or manage more than the information that is necessary, nor does it focus on the mathematical analysis of data and metadata to generate complex progress charts in a project. It does not focus, for example, on performing a percentage efficiency analysis based on compliance dates, or developing correlation graphs for variables identified within the project. This platform, based on the kanban methodology, is entirely based on agility, prioritizing quality, applying waste reduction, and being very flexible when it comes to successful implementations and continuous improvement.

Virgílio
Agile Transformation Office (Brésil)
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best Tool for Visual Management

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Managing the tool and helping with the implementation of our work structures, whether information technology or business agility, the tool is effective and extremely efficient.

Avantages :

Flexibility, usability, comprehensiveness and simplicity.

Inconvénients :

Just small governance adjustments more targeted to traditional models.

Rimas
CEO (Lituanie)
Fabrication électrique/électronique, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées précédemment :

Used almost 4 years but switched to other

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : When we had few users it was working perfect. Ease to set up project workflow, make different versions. If you start uploading link or attach some files to kanban cards or add more users, satisfaction is over. Computer slow downs enormously and in 2 years nobody suceeded to solve that. We were trying to minimase amount of data, minimise active users. Standard report ar eno use at all. If you want to have dynamic report and track business leads and projects in is necessary to connect extrenal software to make normal report which are more dynamic. Integrated reports are no use. This is my opinion as CEO who was running 4 factories and wanted to control project by kanbanize. We switched to Odoo.

Avantages :

Friendly interface, easy to set up. Logic ir very simple and comfortable. We used in our sales processes and new product implementation proceses. 10-14 regular users were regulary connected. About 400-500 kanban leads. Pricing is ok. Could be free version for 3-5 users, it would help to promote software more.

Inconvénients :

When we connected more users and opened more leads kanban cards it started to be extremely slow. Iphone or android application interface is different and does not have the same navigation functions. Reports are not comfortable. We used external software to generate report (dynamic reports) not static print outs. I see that IT guys more focus on functionality vut forget interface and reports to track project what is exactly CEO needs. For small company to play is ok. For bigger too weak.

Réponse de l'équipe de Businessmap

il y a 4 ans

Thank you for your review, Rimas. Sorry to hear you switched to another tool! We are constantly improving our product in order to meet users' expectations and needs, so your feedback is much appreciated. We are glad to hear you liked the interface and found our software logical and easy to set up. Kind regards. Kanbanize team.

Gustavo
Key Account Manager (Espagne)
Eau/gaz/électricité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easyness of use

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Just great, we´ve been using the tool for almost three years and all the peers that start using it for first time get to use it super swiftly

Avantages :

Personal Customization and user friendly

Inconvénients :

None to mention, perhaps the progress of updates