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à choisir le meilleur logiciel

Description de GetAccept

Profitez d'un suivi des documents et de signatures électroniques redéfinis.
Le suivi des documents et les signatures électroniques sont souvent utilisés via différents systèmes. Combinez-les, ajoutez-y l'automatisation intelligente des ventes et remarquez l'augmentation du nombre d'affaires conclues. Les utilisateurs de GetAccept concluent 83 % d'affaires de plus que la moyenne du secteur.
GetAccept propose un flux de travail d'offre commerciale, des signatures électroniques, des introductions vidéo, des analyses de documents, un accélérateur de transactions, etc.

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Qui utilise GetAccept ?

Les représentants de ventes B2B qui souhaitent conclure plus d'affaires

GetAccept Logiciel - 1
GetAccept Logiciel - 2
GetAccept Logiciel - 3
GetAccept Logiciel - 4
GetAccept Logiciel - 5

GetAccept ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

GetAccept

GetAccept

4,6 (31)
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
12
4,6 (31)
4,4 (31)
4,7 (31)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
131
27
4,4 (1 095)
4,2 (1 095)
4,3 (1 095)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à GetAccept

PandaDoc
Fonctionnalités les mieux notées
Signature électronique
Signature électronique
Sécurité des données
Docusign
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Signature de plusieurs parties
Signature électronique
OneSpan Sign
Fonctionnalités les mieux notées
Signature de plusieurs parties
Signature électronique
Stratégie de marque personnalisable
airSlate SignNow
Fonctionnalités les mieux notées
Saisie de signature mobile
Signature électronique
Sécurité des données
RightSignature
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Partage des fichiers
Signature électronique
ClientPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Signature de plusieurs parties
Signature électronique
Sécurité des données
Jotform
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Création et conception de formulaires
Formulaires personnalisables
Revv
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients

Avis sur GetAccept

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
26%
1
3%
Michael
Michael
Account Executive (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

GetAccept has helped me to seamlessly manage customer contracts

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

I like how GetAccept has a clean look to it, it helps customers who are signing up for service understand the terms of the agreement.

Inconvénients :

I wish it didn't ask for feedback every time someone fills out a contract.

Réponse de l'équipe de GetAccept

il y a 2 ans

Thank you for the review, Michael! We're so glad to hear GetAccept support you manage your contracts and helps your customers understand the terms of the agreement! We have shared your suggestion regarding post-contract feedback with our product team.

Ben
CEO (É.-U.)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Loyal customer for 5+ years

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Over all its been a great experience. [SENSITIVE CONTENT] has been my goto professional over the years and responds incredibly timely which is a must when one has questions.

Avantages :

I love that i can track to the second of each paged that is viewed which in return helps me evaluate what my Client is thinking.

Inconvénients :

Honestly i like it all. It would be awesome if there was a way to send documents as if its from the company name and not getaccept but i understand why thats a no no as that would kill marketing purposes.

Réponse de l'équipe de GetAccept

il y a 2 ans

Thank you for your review and feedback! We're glad to hear GetAccept's page tracking & insights allow you better understanding into what your clients are reviewing and interested in - we are always thrilled to hear our tool is providing a better buying experience! Thanks again for using GetAccept and the kind words!

Andreas
CEO, CTO (Suède)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Dont waste your money

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : The organization seems to be more focused on sales than actual customer value.

Avantages :

In comparison to better alternatives i se no benefits.

Inconvénients :

The whole UI is very difficult to navigate No templates available creating a proposal is very manual and painful. CRM sync does not work properly

Aman Preet
Aman Preet
Developer (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Know these things before choosing GetAccept

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : The overall experience was nice with GetAccept as we can deal with workflow management, embedded CRM tools and digital signature just keep in mind about the high pricing.

Avantages :

For Choosing GetAccept we have mainly two reasons one is to get the accuracy in electronic and digital signature which this software provided the best in industry along with documents security.

Inconvénients :

The price seems to be quite high compatively to other alternatives especially when you compare it in the long run (for short period of time it won't be much expensive)

Makenna
Regional Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Very happy we switched to Get Accept

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Our overall experience has been great, I can't say enough good things about [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. He is always super helpful and knows the product very well.

Avantages :

First off the customer service, especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]has been amazing through the implementation and entire time using the product. I like the way Get Accept is set up, it is very easy to send documents, sign and receive and create templates. We used Docusign before and it was so cumbersome and we had to use one account with our multiple entities. Now they are all separate entities under 1 account which makes our lives a lot easier. I love the ability to send/record video to send with the documents as well. We are still new to using the product but every time I ask if I can do some thing the team at Get Accept is super helpful and shows us how to do it.

Inconvénients :

I would love a API to go directly into our CRM platform and the ability to copy one template from one entity to another one but neither of those are big issues at all. The pros absolutely outweigh the cons.

Réponse de l'équipe de GetAccept

il y a 3 ans

Thank you Makenna for your kind words! Customer happiness and feedback is super important to us. We are big fans of the video component as well! Thanks for being a great customer of ours and we look forward to continued growth together.